Ik durf hem niet te kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?
heeft iemand van jullie al die nieuwe dragonballfilm al gezien? hoe slecht is ie wel niet!?
ik ook niet, ik krijg het nare voorgevoel dat hij tenenkrommender is dan Dominatorquote:Op donderdag 23 april 2009 16:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik durf hem niet te kijkenben echt bang dat hij mega en dan ook mega tegen gaat vallen
Witte piccoloquote:Op donderdag 23 april 2009 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ook niet, ik krijg het nare voorgevoel dat hij tenenkrommender is dan Dominator
Wat schuift het?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
Wie wil mn kamer opruimen voor me?
Je bukt zelf maar.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
dat o.aquote:
hey psst, moeder kopen?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
Mn moeder doet het eigenlijk bijna altijdquote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat o.a![]()
[..]
hey psst, moeder kopen?
Dat was echt een briljant topicquote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er stond geen vraagprijs bij en toen zei iemand ''wat kost ie'' , toen zei een ander ''2 keer de helft''
Ken je klassiekers, newbie
Beter dan dat SBStopicquote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef Biogarde het volgende:
Goed topic dit.
voordat je gaat indelen, wel eerst even je ma laten langskomenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mn moeder doet het eigenlijk bijna altijdmaar nu ga ik mn examendingen indelen enzo dus dat mag ze niet doen!
Daarvoor wil ik best in Breathtaking's kamer schijten hoorquote:
Dat is eigenlijk ook wel zoquote:Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik best in Breathtaking's kamer schijten hoor
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik best in Breathtaking's kamer schijten hoor
Altijd fijn, tenzij het fledder isquote:
Komt Fledder dan kijken wie de dader is?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Altijd fijn, tenzij het fledder is
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Komt Fledder dan kijken wie de dader is?
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en ik vind schijten een private manner, dus daar hou ik niet vanquote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Noodlesquote:
Ik heb het rijk voor mezelf alleen, bbq valt dus af. Niet echt tof in je eentje.quote:
Ik ook nietquote:
Je eigen grap herhalenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Het was toch wel even slikken toen ik hoorde dat meneer Bril is overleden aan slokdarmkanker.
Woon je op jezelluv tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zo een dikke boerenomelet bouwen.
Ah nou dat is een uitstekend ideequote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zo een dikke boerenomelet bouwen.
Flauweculquote:Op donderdag 23 april 2009 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb overal en nergens zin in
Nope, maar laatste jaren komt het voor m'n ouders soms ongelukkig uit te koken ivm met werk. Dus zo af en toe ben ik op mezelf aangewezen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Woon je op jezelluv tegenwoordig?
Ja, daar willen ze elke keer dat ik aardappels ga schillenquote:
Aardappels.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, daar willen ze elke keer dat ik aardappels ga schillen
Kunnen wel, maar het gaat maar net om het daadwerkelijk doen!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Maar dat is geen moeite, een beetje man moet toch kunnen koken tegenwoordig.
Uberhaupt, een student die aardappels schiltquote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aardappels.BAH
Mits gepoft in de BBQ.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdegodver, ons huis is vet gehorig, zit boven me een of andere kleuter waarschijnlijk met zn speelgoedhamer op de grond te slaan
Word helemaal gek hier!
Niet altijd fijn neequote:Op donderdag 23 april 2009 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me verschrikkelijk te wonen in een flat.
Werkt goed bij de chicks. Oh wacht...quote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope, maar laatste jaren komt het voor m'n ouders soms ongelukkig uit te koken ivm met werk. Dus zo af en toe ben ik op mezelf aangewezen.
Maar dat is geen moeite, een beetje man moet toch kunnen koken tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |