Hčhčquote:
Ik heb nog nooit in jouw taxi gereden, dus geen idee waar je langs rijdt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:01 schreef chufi het volgende:
Net op weg naar huis reed ik er op 100 m langs
Ik reed ook niet in mn taxi, maar van boshuizenstraat is erg ver uit de buurtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef svh125 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in jouw taxi gereden, dus geen idee waar je langs rijdt.
Maar ik gok op de Van Boshuizenstraat, daar staan er 3
Ik heb trouwens helemaal geen vergunning van de Burgemeester om daar te rijden ....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reed ook niet in mn taxi, maar van boshuizenstraat is erg ver uit de buurt
Vraag het eens aan burgemeester Vening Meinesz(laan)?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens helemaal geen vergunning van de Burgemeester om daar te rijden ....
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:59 schreef svh125 het volgende:
[..]
Vraag het eens aan burgemeester Vening Meinesz(laan)?
Daarom heb je dus ook geen vergunning. Maar op Beeldbank hebben ze het nog over hemquote:
Nee... de bovenste foto heb ik vorige maand genomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef chufi het volgende:
Nou das ff het spoor langs dus.. Voor de duidelijkheid .. Het bovenste plaatje is van vroeger ?
Nee helaas... niet het Overbrakerpad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef raptorix het volgende:
Overbrakenpad? Volgens mij is de onderste foto ongeveer 600 meter voor sloterdijk.
Nee, het is niet het fietspad langs de Sloterdijkerweg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:14 schreef Laurabeest het volgende:
Sloterdijkerweg? Het fietspad daarlangs dan.....
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'achter de palmen', de brug??
Goed gevondenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:18 schreef Grumpey het volgende:
bos en lommerweg is het, en hetgeen achter de palmen ligt is een moestuin met allemaal vogelverschrikkers erop. Zal wel een actiegroep of zoiets zijn.
edit: even opgezocht, het is de ridderbostuin (http://www.geheugenvanwest.nl/article-876-nl.html)
Jesus, ik krijg hier de kriebels van wat een nep.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef Grumpey het volgende:
ik post alvast een nieuwe, omdat ik iig de fotolocatie wel goed heb volgens mij, en ik toch zo ook weer weg ga...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |