quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mwah gaat, tis en blijft een emotioneel iets waar je je verlies toch langzamer zeker realiseert.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mwah gaat, tis en blijft een emotioneel iets waar je je verlies toch langzamer zeker realiseert.
Dat draaien was van korte duur, morgen komt er een monteur de lijn doormeten.quote:
Nee, van het werk héquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
A) je hebt geld teveel?
B) je gaat je eigen serverpark neerzetten?
ik dacht alquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, van het werk héZelf is dat niet te betalen, spijtig genoeg.
Daar komt dus verandering in, lijkt het. Dan nog ruimte genoeg over lijkt me.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De ruimte is nogal.. tja.. hoe zeg je 't... leeg.
dat zuigt hoe ga je dat aanpakken dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat draaien was van korte duur, morgen komt er een monteur de lijn doormeten.
En morgen komen ze ook mijn tv _eindelijk_ afleveren.
Probleem is alleen dat het adres waar de monteur komt 50km bij het adres vandaan ligt waar de tv geleverd gaat worden.
Kan een hoop kasten bij in ieder geval. Ben benieuwd (zal vast welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar komt dus verandering in, lijkt het. Dan nog ruimte genoeg over lijkt me.
Penisvergroting gehad?quote:
Goed, vanmorgen vroeg naar mijn huis in Gouda gegaan. 2 uur in een leeg huis gezeten, word ik gebeld:quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef Cothen het volgende:
Dat draaien was van korte duur, morgen komt er een monteur de lijn doormeten.
paps en mams hebben de hele morgen thuis zitten wachten. Was overigens niet nodig. Want nu ben ik er zelf weer en zijn ze nog niet langs geweest met de tv.quote:
Oh! Dan mag je vanaf nu alles ondertekenen met:quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
Oh! Dan mag je vanaf nu alles ondertekenen met:
Bertje Geqxon
Directeur Eigenaar
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh! Dan mag je vanaf nu alles ondertekenen met:
Bertje Geqxon
Directeur Baas
Ehm, je hebt toch een appartement met eigen brievenbus, deur naar de openbare weg etc mag ik hopen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef Cothen het volgende:
[..]
Goed, vanmorgen vroeg naar mijn huis in Gouda gegaan. 2 uur in een leeg huis gezeten, word ik gebeld:
KPN: Ja, met de KPN, als het goed was er een storing gemeld voor het internet
Cothen: ja, dat klopt (en ik dacht al: die komen niet meer)
KPN: Ik heb de boel nagekeken en als u nu op het modem kijkt, dan moeten er meer lampjes branden
(ik ga vol spanning kijken)
Cothen: Ja, hij geeft aan dat er internet is.
Internet werkt dus. Maar ik krijg niet meer dan 13Mbps uit het lijntje geperst. Blijkbaar zit het ISRA-punt nog een eindje weg van mijn telefoonaansluiting. Maar op het ISRA-punt kan ik geen modem neerzetten, omdat ik daar simpelweg niet bij kan.
Tijdens de volgende VVE-vergadering maar eens inventariseren of er geïnteresseerden zijn om glasvezel naar het centrale ISRA-punt te laten aanleggen en daar vervolgens UTP op aan te sluiten naar de woonkamers
quote:
Jij bent nog steeds de baas. Onze.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Bertje.Spannend, maar ook leuk! Ik ben ook "baas" geweest 5 jaar lang, nooit spijt van gehad!
Niet van mij, ik heb al een andere vrouwquote:
Bitchfight!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |