quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
Oh! Dan mag je vanaf nu alles ondertekenen met:
Bertje Geqxon
Directeur Eigenaar
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh! Dan mag je vanaf nu alles ondertekenen met:
Bertje Geqxon
Directeur Baas
Ehm, je hebt toch een appartement met eigen brievenbus, deur naar de openbare weg etc mag ik hopen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef Cothen het volgende:
[..]
Goed, vanmorgen vroeg naar mijn huis in Gouda gegaan. 2 uur in een leeg huis gezeten, word ik gebeld:
KPN: Ja, met de KPN, als het goed was er een storing gemeld voor het internet
Cothen: ja, dat klopt (en ik dacht al: die komen niet meer)
KPN: Ik heb de boel nagekeken en als u nu op het modem kijkt, dan moeten er meer lampjes branden
(ik ga vol spanning kijken)
Cothen: Ja, hij geeft aan dat er internet is.
Internet werkt dus. Maar ik krijg niet meer dan 13Mbps uit het lijntje geperst. Blijkbaar zit het ISRA-punt nog een eindje weg van mijn telefoonaansluiting. Maar op het ISRA-punt kan ik geen modem neerzetten, omdat ik daar simpelweg niet bij kan.
Tijdens de volgende VVE-vergadering maar eens inventariseren of er geļnteresseerden zijn om glasvezel naar het centrale ISRA-punt te laten aanleggen en daar vervolgens UTP op aan te sluiten naar de woonkamers
quote:
Jij bent nog steeds de baas. Onze.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Bertje.Spannend, maar ook leuk! Ik ben ook "baas" geweest 5 jaar lang, nooit spijt van gehad!
Niet van mij, ik heb al een andere vrouwquote:
Bitchfight!quote:
Ssssst! Niet te hardquote:
Mja, toch wel orgineel hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Bertje.Spannend, maar ook leuk! Ik ben ook "baas" geweest 5 jaar lang, nooit spijt van gehad!
Hendig nu wel of dat nog niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef Cothen het volgende:
[..]
Goed, vanmorgen vroeg naar mijn huis in Gouda gegaan. 2 uur in een leeg huis gezeten, word ik gebeld:
KPN: Ja, met de KPN, als het goed was er een storing gemeld voor het internet
Cothen: ja, dat klopt (en ik dacht al: die komen niet meer)
KPN: Ik heb de boel nagekeken en als u nu op het modem kijkt, dan moeten er meer lampjes branden
(ik ga vol spanning kijken)
Cothen: Ja, hij geeft aan dat er internet is.
Internet werkt dus. Maar ik krijg niet meer dan 13Mbps uit het lijntje geperst. Blijkbaar zit het ISRA-punt nog een eindje weg van mijn telefoonaansluiting. Maar op het ISRA-punt kan ik geen modem neerzetten, omdat ik daar simpelweg niet bij kan.
Tijdens de volgende VVE-vergadering maar eens inventariseren of er geļnteresseerden zijn om glasvezel naar het centrale ISRA-punt te laten aanleggen en daar vervolgens UTP op aan te sluiten naar de woonkamers
[..]
paps en mams hebben de hele morgen thuis zitten wachten. Was overigens niet nodig. Want nu ben ik er zelf weer en zijn ze nog niet langs geweest met de tv.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:56 schreef phluphy het volgende:
Ja, en mijn libido gekieteld. Dus nu heb ik een "itch", want dat rijmt weer op "bitch'.
De ruimte wordt nog in twee verdeeld, zodat we uiteindelijk 21 rekken kunnen plaatsen in drie rijenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar komt dus verandering in, lijkt het. Dan nog ruimte genoeg over lijkt me.
Dus dat is de nieuwe FOK!server?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:08 schreef Jump het volgende:
[..]
De ruimte wordt nog in twee verdeeld, zodat we uiteindelijk 21 rekken kunnen plaatsen in drie rijenEn zolang het hek er niet staat, maak ik mooi gebruik van de ruimte
![]()
Speelgoedjes dus:
[ afbeelding ]
(de disken zitten er niet in, omdat het anders te zwaar is om te dragen)
[ afbeelding ]
Wyri! Jo0Lz en ik hebben je gisteren gemist!quote:
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:14 schreef Sjowhan het volgende:
Ehm, je hebt toch een appartement met eigen brievenbus, deur naar de openbare weg etc mag ik hopen?
Je hebt dan geen eigen isra? Of is 't netzoals ik had, dat de isra op de begane grond zit en jij op de xe etage?quote:
Iets met oma dood, begravenis en 4 dagen lang er na nergens zin anquote:Op zondag 10 mei 2009 18:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Wyri! Jo0Lz en ik hebben je gisteren gemist!
Weet ik ook welquote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Iets met oma dood, begravenis en 4 dagen lang er na nergens zin an. (Valt nu wel weer mee trouwens.)
Dat hadden we begrepen. Dus ik was niet verbaasd je niet te zien. Volgende keer wel komen!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Iets met oma dood, begravenis en 4 dagen lang er na nergens zin an. (Valt nu wel weer mee trouwens.)
Precies, dat mag best.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik ook welMaar dan mogen we je toch wel missen
Gelukkig gaat het nu weer wat beter
isra zit inderdaad beneden ergens en ik zit op de 2e. Overigens zijn de lijn voor de verschillende verdiepingen door dezelfde pijp geschoven, zodat ik met een beetje geknoei eenvoudig de lijn van mijn bovenbuurman kan gebruiken.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
Je hebt dan geen eigen isra? Of is 't netzoals ik had, dat de isra op de begane grond zit en jij op de xe etage?
True, ben wel van plan bij de andere meet te zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik ook welMaar dan mogen we je toch wel missen
Gelukkig gaat het nu weer wat beter
Ja baasquote:Op maandag 11 mei 2009 13:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat hadden we begrepen. Dus ik was niet verbaasd je niet te zien. Volgende keer wel komen!
Lol las het ja, maar bertje is bertje dus dat telt nietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oi, ik ben (de) baas!![]()
En/of Bertje!![]()
Lees maar terug!
Die is van mij, ik stuur haar zus wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Stuur je die vanavond langs? prima zolang je zelf maar thuis blijft
quote:
Zolang ze maar een masker op heeft mag ze komenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die is van mij, ik stuur haar zus wel.
[ afbeelding ]
Jij bent wanhopigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang ze maar een masker op heeft mag ze komen.
Gexquote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die is van mij, ik stuur haar zus wel.
[ afbeelding ]
werken zal jequote:Op woensdag 13 mei 2009 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Gmorgen. Ik was niet binnen of er was (weer) gezeur. Kunnen ze echt niets zelf
quote:
Compensatieuren neem ik aan?quote:Mogguh trouwens. Vanmorgen vertelde mij manager dat ik maar eens vakantie moest nemen, ik had nog te veel uren staan...
Nee, het zijn mijn reguliere vakantieuren, die ik dus nooit opneem.quote:
nog een keer omdraaien en verder slapen, te laat ben je toch alquote:
quote:
vakantie nemen zal jequote:Mogguh trouwens. Vanmorgen vertelde mij manager dat ik maar eens vakantie moest nemen, ik had nog te veel uren staan...
Je vakantiedagen bedoel jequote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nee, het zijn mijn reguliere vakantieuren, die ik dus nooit opneem.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nee. Uren.
Zit in de consultancy hč, daar is alles uren
Ruim 250 uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
Oftewel je krijgt dan als het 'normaal' is; 24x8 = 192uur aan vakantie per jaar?
Daar gebruik ik al tijden Google voor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef mschol het volgende:
http://lifehacker.com/507(...)ndles-real+life-uses
das tenminste een echte calculator
das dus niet meer nodigquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar gebruik ik al tijden Google voor.
Ik heb er nog een paar over van vorig jaar, en ik neem echt zelden vrijquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef Sjowhan het volgende:
Dan is je werkgever behoorlijk ruim met vakantiedagen dan
Inderdaad, wat een ranzige lijer is hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
QFTquote:
Ja, die zorgt ervoor dat ik hier kan posten. Vandaar even een eerbetoon daaraan!quote:
quote:
het is vroeg, misschien ligt het daaraan? ik snap z'n verhaal welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:30 schreef phluphy het volgende:
Je bent hier en daar een persoonsvorm vergeten, Frothen, waardoor ik je verhaal niet goed begrijp.
Doe nog eens een poging?
normaal moet ik een halve dag werken @ vrijdag...quote:En bah, normaal ben ik vrij op vrijdag. Maar vandaag heb ik een of andere suffe training. Tot 17.00 uur.
op die fiets..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:44 schreef phluphy het volgende:
Zoals ik het nu begrijp, proberen de buren van Frothen een parkeerplaats te verkopen die nog steeds eigendom is van de vorige eigenaar van de woning van Frothen.
Ben sowieso vanochtend niet echt heel wakker te krijgen naar mijn gevoel, wordt nog leuk vandaag.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:30 schreef phluphy het volgende:
Je bent hier en daar een persoonsvorm vergeten, Frothen, waardoor ik je verhaal niet goed begrijp.
Doe nog eens een poging?
En bah, normaal ben ik vrij op vrijdag. Maar vandaag heb ik een of andere suffe training. Tot 17.00 uur.
Nee, mijn buren verkopen nu hun woning met hun eigen parkeerplaats. Maar ze vragen teveel geld voor de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:44 schreef phluphy het volgende:
Zoals ik het nu begrijp, proberen de buren van Frothen een parkeerplaats te verkopen die nog steeds eigendom is van de vorige eigenaar van de woning van Frothen.
good for youquote:Op zondag 17 mei 2009 09:31 schreef Geqxon het volgende:
Dit weekend heb ik mijzelf geforceerd dagelijks om 0:00 naar bed te gaan, en 08:00 weer eruit. De eerste nacht was episch gefaald toen ik na twee uur lang draaien maar een filmpje was gaan kijken, maar na twee nachten is het toch best te doen zo. Het is een stuk beter dan het 05:00 tot 15:00 slaapritme dat ik eerst had in het weekend.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |