Kaartjes die worden doorverkocht worden soms ook ongeldig gemaakt. Dan maakt zo een bedrijf even lelijk verlies. Op de momenten dat het niet gestraft wordt, maken ze inderdaad dikke winst.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef 3lmo het volgende:
Is inderdaad lelijk, maar wel mooi verdienen lijkt me.Je ziet soms echter dat op de laatste dagen voor zo'n concert ze onder de aankoopprijs zijn - dan willen ze er nog even snel van af.
Idd, kaarten van Killers ook 40 euro goedkoper als normaal op de kop getikt hierquote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef 3lmo het volgende:Je ziet soms echter dat op de laatste dagen voor zo'n concert ze onder de aankoopprijs zijn - dan willen ze er nog even snel van af.
Je beseft dat dat soort bedrijven alle mogelijkheden gebruiken om zo snel mogelijk alle kaarten op te kopen..? Een "simpele" burger is dan gewoon bij voorbaat kansloos..quote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef Cybey het volgende:
Ben het er mee eens dat het idd echt vet naar is, maar je had er zelf ook eerder bij kunnen zijn om kaartjes te kopen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd, kaarten ook 40 euro goedkoper als normaal op de kop getikt hier!
Nou nee, echte fans kopen hun kaartje wel op tijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef TNA het volgende:
Een veiling vind ik wel terecht. De grootste fan betaalt het meeste. Anders ben je afhankelijk van random serveroverbelasting.
Bij drukke concerten maakt het weinig uit of op tijd bent aangezien de website altijd dood isquote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nou nee, echte fans kopen hun kaartje wel op tijd.
Voor -0,50 Euro, doe je goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd, kaarten van Killers ook 40 euro goedkoper als normaal op de kop getikt hier!
Hij zegt 40 euro minder dan normaal. Hij heeft dus gratis tickets en per ticket 50 cent extra ontvangen. Doet 'ie goed. Kom jij aan met je huillach.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor -0,50 Euro, doe je goed.
Tickets waren 39,50
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef TNA het volgende:
Een veiling vind ik wel terecht. De grootste fan betaalt het meeste. Anders ben je afhankelijk van random serveroverbelasting.
Ik vind geld eerlijker dan willekeur. Iedereen weet maanden van tevoren dat een concert eraan komt: tijd genoeg om te sparen.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Met andere woorden:
De rijkste fans zitten binnen.
Ik niet. De artiesten verdienen genoeg, toegankelijkheid moet er voor iedereen zijn. En belangrijker: mensen die geen aanwijsbare prestatie leveren, zouden niet aan dit soort concerten moeten verdienen.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef TNA het volgende:
Ik vind geld eerlijker dan willekeur. Iedereen weet maanden van tevoren dat een concert eraan komt: tijd genoeg om te sparen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
mensen die geen aanwijsbare prestatie leveren, zouden niet aan dit soort concerten moeten verdienen.
Dat vinden de meeste artiesten gelukkig ookquote:Op donderdag 23 april 2009 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. De artiesten verdienen genoeg, toegankelijkheid moet er voor iedereen zijn.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daar laat je dus wat steekjes vallen.
Dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
Wat mij betreft wordt het wettelijk strafbaar gesteld om concertkaartjes te verkopen voor meer dan 110 procent van de oorspronkelijke prijs. Bezoekers van concerten en andere evenementen verdienen een dergelijke bescherming, in plaats van alles aan marktwerking over te laten. Dan zijn kaartjes namelijk alleen nog weggelegd voor mensen met veel geld.
Huillach is mijn levenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij zegt 40 euro minder dan normaal. Hij heeft dus gratis tickets en per ticket 50 cent extra ontvangen. Doet 'ie goed. Kom jij aan met je huillach.
Als je niet weet welke kaarten....is je reactie ook lichtelijk overdreven, niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor -0,50 Euro, doe je goed.
Tickets waren 39,50
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef TNA het volgende:
Een veiling vind ik wel terecht. De grootste rijkste fan betaalt het meeste. Anders ben je afhankelijk van random serveroverbelasting.
Ja, het punt is alleen dat toegankelijkheid er niet voor iedereen kán zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. De artiesten verdienen genoeg, toegankelijkheid moet er voor iedereen zijn. En belangrijker: mensen die geen aanwijsbare prestatie leveren, zouden niet aan dit soort concerten moeten verdienen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je niet weet welke kaarten....is je reactie ook lichtelijk overdreven, niet?
Euh? Die kaarten?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd, kaarten van Killers ook 40 euro goedkoper als normaal op de kop getikt hier!
"Ik ga vanavond naar The Killers, maar ik zeg niet welke band!"quote:Op donderdag 23 april 2009 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
[..]
Euh? Die kaarten?
Maar goed, jammer dat je mijn grapje niet weet te waarderen
Hoe willen ze dat nou weer checken?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef Bootje84 het volgende:
TS, je wens is gehoord..
Lowlands maakt kaartjes ongeldig
Daar zijn ze ook al mee bezig.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn.
Ticketmaster is nooit offline. En je kunt meestal ook wel tickets kopen op de website van de locatie.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Bij drukke concerten maakt het weinig uit of op tijd bent aangezien de website altijd dood is
De laatste keer dat ik er tickets kocht waren ze niet officieel offline neequote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ticketmaster is nooit offline. En je kunt meestal ook wel tickets kopen op de website van de locatie.
you are not alone:quote:
Kaartje kopen via zo'n bedrijf, dan via naam, klantnummer, bankrekening, whatever de rest van de kaartjes opzoeken die ze gekocht hebben en een dikke streep er doorheen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |