Wielaert kwam om meer ervaring te brengen in de selectie. Ook voor de breedte aangezien we nogal dun zaten in de verdedigers.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef TheClown1 het volgende:
Wielaert heeft eigenlijk niks te zoeken bij een club als Ajax. Kwam hier voor zijn leidersrol maar ik vind dat hij dat zeker niet bewezen heeft. Dat wordt ook niet door de groep zo gezien dus logisch vervanger indien de pool komt.
Haal dan een jongere speler voor de verdediging die potentie heeft door te groeien, met Oleguer hadden we al een pseudo-leider.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef toma het volgende:
[..]
Wielaert kwam om meer ervaring te brengen in de selectie. Ook voor de breedte aangezien we nogal dun zaten in de verdedigers.
De helft van de selectie is toch Spaans talig...quote:
Zondag bleek het in het centrum van de verdediging aardig te rammelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind het duo Wielaert-Oleguer wel sterk. Hoeft van mij niet verandert te worden.
meer de verdedigende middenvelders die hun man lieten lopen maar CV;s stonden ook vrij zwak.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zondag bleek het in het centrum van de verdediging aardig te rammelen.
Dat eerste doelpunt van Mendez was toch ook wel de fout van die twee achterin die niet uitstapten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
meer de verdedigende middenvelders die hun man lieten lopen maar CV;s stonden ook vrij zwak.
aissati liet mendez lopen en mendez werd vervolgens niet opgepakt door de centrale verdedigers. Dus ja het is hun fout dat ze niet uitstapten maar de fout begon dus bij aissati die hem liet lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat eerste doelpunt van Mendez was toch ook wel de fout van die twee achterin die niet uitstapten.
Aissati liet Mendez lopen hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat eerste doelpunt van Mendez was toch ook wel de fout van die twee achterin die niet uitstapten.
Lijkt Julian Jenner welquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef Dvm86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat zijn basisplaats dan mogelijk opofferen? Is deze man sterk opbouwend? Ik gok op Wielaert mits dit het geval is.
Bron?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef TheClown1 het volgende:
Dat wordt ook niet door de groep zo gezien
Aissati: \"Oleguer, dat is een echte topper\"quote:De Spanjaard wordt door de oud-PSV’er geprezen en vergeleken met voormalig ploeggenoten André Ooijer en Philip Cocu. "We hebben er maar een: Oleguer. Dat is een echte topper", begon Aissati tegen Sportweek. "Oleguer is Ajax' beste aankoop. Als je ziet hoe belangrijk hij is in de kleedkamer, hij is echt een leider. Hij was alleen ander voetbal gewend bij FC Barcelona. Daar hoefde hij alleen maar te verdedigen."
Ben benieuwd.quote:De spelers van AZ krijgen zondag een verrassing, wanneer de landskampioen op bezoek gaat bij Ajax. Als de selectie van trainer Louis van Gaal de kleedkamer betreedt, wacht hen een surprise. "Wat het is? Dat blijft nog even een verrassing. Het is in elk geval geen erehaag", aldus een Ajax-woordvoerder tegenover Het Parool.
Ook de spelers van Ajax zijn vermoedelijk bij de verrassing betrokken, aangezien zij al instructies hebben gekregen over het protocol van zondag. De woordvoerder van Ajax wil alleen verklappen dat de kersverse landskampioen ook via de reclameborden geëerd zal worden.
quote:De huidige prestaties van Ajax, de club waarmee Kluivert in 1995 de Champions League won, doen de aanvaller pijn. “In mijn hart ben ik een Ajax-man. Het is altijd mijn liefde en leven geweest. Als mensen dan zeggen dat dit het Ajax van ’95 niet meer is, doet dat pijn. Maar goed, het is ook moeilijk om zoiets opnieuw te realiseren.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=77534
De spelers van Ajax mogen in AZ-shirts het veld op zodat ze zich toch een beetje kampioen voelen?quote:
En dan nog Vermaelen ernaast. Hoef je helemaal niet op een kampioenschap te hopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind het duo Wielaert-Oleguer wel sterk. Hoeft van mij niet verandert te worden.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, Vermaelen kan alleen maar idiote slidingen maken en geel pakken
Ja ik begrijp dat ook niet helemaal... Wielaert is slap, maar Vermaelen... Prima kerel, prima linksback. Zet die Pool maar naast Oleguer en je hebt een prima verdediging (tenminste... als die Pool echt zo goed is).quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vermaelen is een hele goede linksback een van de beste in de eredivisie. Vind dat wij een hele goede verdediging hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |