Tja, ik wil helemaal geen Elia hebben. Dan zie ik nog liever Sarpong.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vind hem veel beter dan Elia die je dan voor 12 wil halen
Dat was ter illustratiequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:43 schreef toma het volgende:
[..]
Tja, ik wil helemaal geen Elia hebben. Dan zie ik nog liever Sarpong.
Ik zie sowieso niks in Elia, die hoeven ze van mij apart helemaal niet te halenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was ter illustratie![]()
Ik bedoel voor mensen die Elia willen halen.. dan kan je beter babel op pikken voor 5 miljoen of zo
Ik vind hem ook niet denderend. Voor 2-3 miljoen is hij het wel waard om te proberen. Maar 12 miljoen kan je veel beter op andere posities richtenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niks in Elia, die hoeven ze van mij apart helemaal niet te halen
Je kunt beter je best doen om sommige spelers langer bij Ajax te houden. Ik zie Emanuelson namelijk niet meer zo lang blijven.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet denderend. Voor 2-3 miljoen is hij het wel waard om te proberen. Maar 12 miljoen kan je veel beter op andere posities richten
Het schijnt dat Ajax met de opbrengsten van al die verhogingen een bod wil doen op Ronaldinho weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef thewishmaster het volgende:
Zo, van 177 Euro naar 197 Euro gegaan met mijn seizoenkaart. Ik wist dat de prijzen zouden stijgen, maar dat het meer dan 10 % zou worden na zo'n slecht seizoen is weer wat overdreven.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax met de opbrengsten van al die verhogingen een bod wil doen op Ronaldinho weet ik uit betrouwbare bron.
Dat is een hele opluchting danquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax met de opbrengsten van al die verhogingen een bod wil doen op Ronaldinho weet ik uit betrouwbare bron.
Die kan je nu voor niks mee krijgen van Milan. Als je wat hard onderhandelt betalen ze zijn salaris ook zolang hijin Amsterdam verblijftquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ze wilden het proberen met Sno, maar na wat scoutingswerk schijnt die af te vallen voor Milan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die kan je nu voor niks mee krijgen van Milan. Als je wat hard onderhandelt betalen ze zijn salaris ook zolang hijin Amsterdam verblijft
je kan hem zelfs inruilen tegen Luque
Welk vak is dat dan???quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef thewishmaster het volgende:
Zo, van 177 Euro naar 197 Euro gegaan met mijn seizoenkaart. Ik wist dat de prijzen zouden stijgen, maar dat het meer dan 10 % zou worden na zo'n slecht seizoen is weer wat overdreven.
Aldus: http://www.napolisport.net/news/?id_news=2214quote:'Ajax volgt verdediger Jodlowiec'
Nieuwsfoto Het Italiaanse Napoli is bezig om de Poolse verdediger Tomasz Jodlowiec (24) te contracteren. De onderhandelingen zijn begonnen met Polonia Warszawa, zijn huidige club.
Er zijn volgens de Italiaanse media meer kapers op de kust, waaronder Anderlecht, Red Bull Salzburg en Ajax. De Amsterdammers houden de verrichtingen van de 1.91m lange centrumverdediger in de gaten. Hij moet 2 a 3 miljoen euro kosten en is Pools international.
Neequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Die Polen zouden toch massaal naar Feyenoord gaan met Beenhakker aan het roer daar?.
De kans is groot dat minimaal één van zijn broers of zussen op dit moment 'bij ons' asperges aan het steken is, dus wie weetquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Chadi het volgende:
Waar blijven onze poolse vrienden1.91 is niet echt verkeerd kan die al die hoge ballen voor Vermeer weg koppen
Met welk geld wil Feyenoord die halen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Die Polen zouden toch massaal naar Feyenoord gaan met Beenhakker aan het roer daar?.
Van de investeerders misschien (nadat ze de oude schulden hebben afbetaald).quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met welk geld wil Feyenoord die halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |