Niet bang dat nooit. Je weet alleen dat het allemaal al gespeeld is en het een onzin wedstrijdje is.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom niet? Wordt een mooie wedstrijd tegen AZ toch, of toch een beetje bang voor AZ hier?![]()
[..]
Mwa voor de 2e plek is het imo toch geen onzin-wedstrijdje hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet bang dat nooit. Je weet alleen dat het allemaal al gespeeld is en het een onzin wedstrijdje is.
Gewoon 14.30 toch?quote:
Dat hou je ook 10 minuten volquote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
Ik hoop dat het zondag mooi weer is. Dan lekker rustig voor het home zitten. Onder de wedstrijd staan en een potje voetbal kijken zonder emotie, druk of spanning.
Dan is de voorbeschouwing ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 12:46 schreef Chadi het volgende:
ja sorry die kutten van EL hadden 11:30 in dat programma laten zien.. ze zullen zich wel 3 uur vergist hebben. Op tt staat 14:30 en dat is stukken beter.
Boehoequote:Op donderdag 23 april 2009 10:57 schreef TheClown1 het volgende:
rots had de echte OP gebruikt maar goed hier dus verder. op zoek naar een CV?
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:17 schreef Breach het volgende:
Dank aan de persoon die de OP geplaatst heeft.
Dudequote:
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voetbal/scorebord/index.htmlquote:Op donderdag 23 april 2009 08:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga vandaag nog eens kijken. Moet wel ergens makkelijk te vinden zijn.
gast wat zit je te zeiken. ik ben niet aan het trollen noch aan het zeiken. jij ondertussen wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boehoe. Wtf ben je eigenlijk.
[..]!
Misschien meteen kijken of Wilhelmsson ook zin heeft om te komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef Messenga het volgende:
Boulahrouz dan maar weer eens terug proberen te halen?
In mijn post zat nog enigzins een serieuze input.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien meteen kijken of Wilhelmsson ook zin heeft om te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |