quote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
Dan moet ik bij al die topics topicreport doen
Gelijk heb jequote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
En hebben wij weer een kuttopic minderquote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:37 schreef r3gi3boy het volgende:
Prachtige vent die angeiquetje, zeker in TS zijn topic met die belachelijke massagetafel die je 100 x omhoog gekickt hebt.
Accepteer dan dat je een stuk vuil in je bijkeuken hebt staan die je gewoon naar de sloop moet brengen!
Ik ahd mezelf al opgegeven als kut-user of evt. bagger-user van de maand maar nog nix gehoord,quote:Op donderdag 23 april 2009 10:37 schreef byah het volgende:
Over kutusers gesproken, TS kan er ook wat van.
Prachtige opmerking, klassiek!quote:Angeliquetje - donderdag 23 april 2009 @ 09:19
Wat een mietig klein kutbootje haha. En dan zo`n huge vent erin hahaha. Geniaal!
Wel leuk voor kids. Ik zou er 500 euro van maken voor een leuke jonge knul die hier nog leuk mee kan varen tot ie net als jou letterlijk en figuurlijk door het casco heen breekt.
Amen. Ik irriteerde me dus ook aan die tientallen kicks. Ik bedoel je kan ook een plaat voor je kop hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:37 schreef r3gi3boy het volgende:
Prachtige vent die angeiquetje, zeker in TS zijn topic met die belachelijke massagetafel die je 100 x omhoog gekickt hebt.
Accepteer dan dat je een stuk vuil in je bijkeuken hebt staan die je gewoon naar de sloop moet brengen!
Zeg dat maar is tegen T42.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:42 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Amen. Ik irriteerde me dus ook aan die tientallen kicks. Ik bedoel je kan ook een plaat voor je kop hebben.
Dus? Nu moet ik weer jouw topic een report gevenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |