[TK] speedboot met trailer en kentekenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:11 schreef Napalm het volgende:
die foto komt me bekend voor. Al eens eerder aangeboden?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[TK] speedboot met trailer en kenteken
hij moest niet weg hij mocht wegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:16 schreef BYM het volgende:
Jeutje man ben je hem nu nog niet kwijt .........
Wat voor type motor kan hierachter?
Hoe lang is deze groene kikker?
Had je er een trailer bij of niet?
[edit]
Ah, hier is deze info te lezen![]()
[..]
[/edit]
das wel hele oude al haha (die trailer was ik al in 2007 kwijt)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[TK] speedboot met trailer en kenteken
laat maar eens zien misschien vind ik het wel watquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:08 schreef Hydrogeny het volgende:
TVP - blijf hem toch nog even in de gaten houden, misschien nog een prijsdrop... heb hier ook nog 2 mooie roeibootachtige dingen liggenPolyesther en andere van?
klopt dan kun je makkelijk een km of 40/50 halenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:38 schreef fathank het volgende:
Leuk bootje. Met 25 pk dr achter kun je al lekker rondscheuren met zo'n ding en blijven de brandstofkosten ook nog wel binnen de perken. Succes met de verkoop.
Dat wordt in ieder geval een spannende happening gok ik zo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:54 schreef DSonnema het volgende:
Hij is zeker niet bestand tegen varen op de Waal?
Hahah dat verwacht ik ook jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat wordt in ieder geval een spannende happening gok ik zo.
juist en ik ging er eigelijk alleen de maas mee op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef sander89 het volgende:
Lijkt me wel dat met bootje de waal op kan, al moet je wel 25 pk achter hebben hangen.
Ook moet je natuurlijk een beetje kunnen varen, maar theorie moet je ieder geval aardig weten omdat je een vaarbewijs nodig hebt.
Midden op de waal gaan varen tussen de beroepsvaart is niet slim nee, je moet gewoon beetje aan de zijkant varen.
ah joh je kunt er 100x omheen varen in 100 meter waalquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Hahah dat verwacht ik ook ja... naja de enige plaats waar ik m kan dumpen is de Waal... zonder trailer kom ik niet veel verder natuurlijk..
Maar met dit bootje vechten tegen de grote schepen op de Waal wordt lastig denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |