groot en rijk hoef je er niet voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:31 schreef B_BOY het volgende:
ziet er wel vet uit, als ik groot en rijk ben ga ik ook een bootje kopen.
Een motor op een roeibootjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:55 schreef T42 het volgende:
[..]
groot en rijk hoef je er niet voor te zijn hoor
op me 16e had ik een roeibootje met 4pk bbm![]()
Zolang je ouder bent dan 12, en niet harder gaat dan 12km/u of langer bent dan 20m (de boot dan ehquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:21 schreef dimage het volgende:
hoe zit het met een vaarbewijs ?
euhm 16 moet dat zijn en tot 20kmh mag je zonder. maar deze heeft kenteken dus zou je zoiezo een vaarbewijs moete hebben. je kunt kenteken er wel afhalen als je em koopt en als je er dan maar een 9.9pk op zet gaat hij net geen 20kmhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:50 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Zolang je ouder bent dan 12, en niet harder gaat dan 12km/u of langer bent dan 20m (de boot dan eh) is het geen probleem.
zal het noteren maar tis nog te weinigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:21 schreef hoofdpersoon het volgende:
Heb wel intresse in de boot.
600 euro is mijn bod
Voor een hoger bod zou ik hem eerst willen bekijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:22 schreef T42 het volgende:
[..]
zal het noteren maar tis nog te weinig![]()
zitten 2 bankjes in (4persoons) die ik zelf nieuw gemaakt heb deze kunne plat een zonnebed vormen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef hoofdpersoon het volgende:
[..]
Voor een hoger bod zou ik hem eerst willen bekijken.
De afstands bediening is zeker van mercury ofniet? aan het model te zien.
Zit er een bankje/stoeltje in?
Heb je ook foto's van na het opknappen? met raam en inrichting enz
Groeten
zit een nieuwe staalkabel in (zo'n soort waslijn jahquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:43 schreef hoofdpersoon het volgende:
Oja wat voor stuurkabel heeft dit bootje?
Monokabel?
Of zon waslijn zegmaar?
houdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:43 schreef ukga het volgende:
wat doe je met die mercury der achter op de foto?
Ohquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:06 schreef T42 het volgende:
[..]
euhm 16 moet dat zijn en tot 20kmh mag je zonder. maar deze heeft kenteken dus zou je zoiezo een vaarbewijs moete hebben. je kunt kenteken er wel afhalen als je em koopt en als je er dan maar een 9.9pk op zet gaat hij net geen 20kmh
Vaar bewijs is niet nodig als je niet zon zware motor neemt, je mag niet sneller varen dan 20km/u. Ook mag de boot niet langer zijn dan 15m.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef ukga het volgende:
pfff fuck die vaarbewijzen. te veel moeite.
altijd gevaren in speedboten en cruisers zonder bewijs of wat dan ook. zodra je politie ziet moet je volgas de eerste de beste haven in rosse.
kan wel maar ik vraag er 1500 voor danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef ukga het volgende:
[..]
o jambers, anders hak em gekocht(inc bootje natuurlijk)
klopt pas met 18 mag je vaarbewijs halenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:42 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Oh't als weer een tijdje geleden dat ik de BPR regels uit mn hoofd kende
maar je vaarbewijs kun je pas behalen als je 18 bent (je kan volgens mij wel eerder het examen doen maar je krijgt hem pas op 18e ofzo...)
Aaaaanyway succes met de verkoop![]()
politie heeft je wel eerder te pakken hoor met hun 2x 150pkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef ukga het volgende:
pfff fuck die vaarbewijzen. te veel moeite.
altijd gevaren in speedboten en cruisers zonder bewijs of wat dan ook. zodra je politie ziet moet je volgas de eerste de beste haven in rosse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |