Dit was de druppel geloof ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik een friend selecteer waar ik mee wil chatten krijg ik 2 opties:
1 Tekst chat
2 Voice chat
Nouik selecteer dan de voice chat en ik krijg dan een melding dat ik een camera moet hebben
Maar jij bent een retard dus dat zegt niet veel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb die van mij net een dikke week en zal niet snel meer de controller van de 360 beetpakken.
PS3 is op alle punten een beter systeem dan de 360.
Wat jij zegt is wel van toepassing zekerquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:19 schreef ach het volgende:
[..]
Maar jij bent een retard dus dat zegt niet veel.
Ik toevallig nog vorige week. Het blijft alleen nooit echt lang leuk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:20 schreef Vanquish_ het volgende:
Wie klooit er hier net als ik nog af en toe met GTA IV op Live?
Daar heeft hij wel een punt Edwin, je bent inderdaad een retardquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat jij zegt is wel van toepassing zeker
Flikker toch op
Onderbouw het eens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:35 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel een punt Edwin, je bent inderdaad een retard
Je bent het gewoon Edje daar is geen onderbouwing voor nodig!quote:
De hele GAM SC is tegen je man, doe jij mij even stil houdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent het gewoon Edje daar is geen onderbouwing voor nodig!
Aanstellerquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De hele GAM SC is tegen je man, doe jij mij even stil houden
ja maar aan jou heb ik nog een grote hekel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent het gewoon Edje daar is geen onderbouwing voor nodig!
Sala je had gewoon dat ding niet moeten kopen! Het is tof zo'n ps3 maar voor die paar exclusive's zou ik het ook niet doen!
Aldus de kenner...quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef ach het volgende:
Het was maar een grapje hoor. Ik vond die PS3 een jaar geleden ook niet veel aan. Rare interface, stomme spellen, vreemde controller, dure console + spellen.
Je bent gewoon geen gamer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een verschrikkelijk spel is ME toch
Aanstellerquote:
Ja wat het is toch zoquote:
Zitten ook een hoop goeie tussen sky.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:27 schreef SkyChat het volgende:
Wat een kutgames op Marketplace, dat ze daar zoveel punten voor durven te vragen
Aquila: Ik kreeg 4200 kado gisteren dus vandaar al die points
Marketplace.. 191 games in hoeveel jaar tijd?_!
Ohja ik heb Uno gekocht.. leuke game.. chicks on cam
Een hoop goeie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zitten ook een hoop goeie tussen sky.
Maar ook een hele hoop slechte
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Een hoop goeie?
Daar betaal je dan weer 1200 voor, zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Noem ze eens op dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |