Die zweetgeur kan sowieso maar van een persoon zijn, en die shag koffie combi ookquote:
Dat doe ik ook, omg bazentruukjequote:Op donderdag 23 april 2009 09:25 schreef Damzkieee het volgende:
Gatverdamme
Wij hebben 2 WC's naast elkaar op kantoor (met alleen mannen), ik ga altijd naar degene waar de bril omhoog staat
Weet je zeker dat er als laatste niet iemand heeft zitten kakken
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:26 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, omg bazentruukje
Dergelijke collega's heb ik ook gehad. Collega's die zo erg stinken dat je ze gewoon op hun geur door het kantoor kan volgen.quote:
idd, die geur is zo sterk, zeker met warm weer, dat ik als ik me ogen dicht doe kan ruiken waar de collega zich ongeveer bevind (die zwetende dan).quote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dergelijke collega's heb ik ook gehad. Collega's die zo erg stinken dat je ze gewoon op hun geur door het kantoor kan volgen.![]()
Geen zin om te douchen? Er is nog altijd deodorant, mensen!
Alleen in je pauze zekerquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:30 schreef Biogarde het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik moest bij de TT aan iets heel anders denken maar goed![]()
* Toiletborstel door topic gehaald.
Moet je wel een zieke geest hebben! hehe nu je het zegt...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:30 schreef Biogarde het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik moest bij de TT aan iets heel anders denken maar goed![]()
* Toiletborstel door topic gehaald.
Nee, je kon er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
he bio, kon je mijn reactie ook niet aan?
Ik ga vanaf nu na het schijten de bril omhoog doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:25 schreef Damzkieee het volgende:
Gatverdamme
Wij hebben 2 WC's naast elkaar op kantoor (met alleen mannen), ik ga altijd naar degene waar de bril omhoog staat
Weet je zeker dat er als laatste niet iemand heeft zitten kakken
3 directieleden die ook nog eens vaak op zakenreis etc. zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:33 schreef Ruud het volgende:
de directie schijt niet
verder: ranzig topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |