Die zweetgeur kan sowieso maar van een persoon zijn, en die shag koffie combi ookquote:
Dat doe ik ook, omg bazentruukjequote:Op donderdag 23 april 2009 09:25 schreef Damzkieee het volgende:
Gatverdamme
Wij hebben 2 WC's naast elkaar op kantoor (met alleen mannen), ik ga altijd naar degene waar de bril omhoog staat
Weet je zeker dat er als laatste niet iemand heeft zitten kakken
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:26 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, omg bazentruukje
Dergelijke collega's heb ik ook gehad. Collega's die zo erg stinken dat je ze gewoon op hun geur door het kantoor kan volgen.quote:
idd, die geur is zo sterk, zeker met warm weer, dat ik als ik me ogen dicht doe kan ruiken waar de collega zich ongeveer bevind (die zwetende dan).quote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dergelijke collega's heb ik ook gehad. Collega's die zo erg stinken dat je ze gewoon op hun geur door het kantoor kan volgen.![]()
Geen zin om te douchen? Er is nog altijd deodorant, mensen!
Alleen in je pauze zekerquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:30 schreef Biogarde het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik moest bij de TT aan iets heel anders denken maar goed![]()
* Toiletborstel door topic gehaald.
Moet je wel een zieke geest hebben! hehe nu je het zegt...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:30 schreef Biogarde het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik moest bij de TT aan iets heel anders denken maar goed![]()
* Toiletborstel door topic gehaald.
Nee, je kon er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
he bio, kon je mijn reactie ook niet aan?
Ik ga vanaf nu na het schijten de bril omhoog doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:25 schreef Damzkieee het volgende:
Gatverdamme
Wij hebben 2 WC's naast elkaar op kantoor (met alleen mannen), ik ga altijd naar degene waar de bril omhoog staat
3 directieleden die ook nog eens vaak op zakenreis etc. zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:33 schreef Ruud het volgende:
de directie schijt niet
verder: ranzig topic
NSBerquote:Op donderdag 23 april 2009 09:33 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu na het schijten de bril omhoog doen.
Das hier ook altijd zo, niemand van mt is chillen voor de restquote:Op donderdag 23 april 2009 09:34 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
3 directieleden die ook nog eens vaak op zakenreis etc. zijn.beste optie
Wordquote:Op donderdag 23 april 2009 09:36 schreef B.. het volgende:
[..]
Das hier ook altijd zo, niemand van mt is chillen voor de rest
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:33 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu na het schijten de bril omhoog doen.
Zou ik bij bepaalde collega's ook wel willen!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
TS wilt gewoon aan z'n collegas ruiken
Anders ik welquote:Op donderdag 23 april 2009 09:50 schreef B.. het volgende:
[..]
Zou ik bij bepaalde collega's ook wel willen!![]()
Doe ik ook op wc's, dan ruik ik hem tenminste niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef zoalshetis het volgende:
probeer door je mond te ademen de volgende keer.
Als ik klaar ben met schijten gaat de bril altijd weer omhoog.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:25 schreef Damzkieee het volgende:
Gatverdamme
Dan proef je hetquote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Doe ik ook op wc's, dan ruik ik hem tenminste niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Die zit bij ons in de centrale hal, en dat vind de receptioniste niet goedquote:Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef TommyGun het volgende:
Ik pak gewoon het minder valide toiletAltijd schoon, rustig, groot, whehe
Ik doe 't stiekemquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Die zit bij ons in de centrale hal, en dat vind de receptioniste niet goed
quote:
Wat ook mooi is:!!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:03 schreef davako het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met schijten gaat de bril altijd weer omhoog.Stel dat er net iemand binnen komt en mij uit de plee ziet gaan denk hij "hmmm het stinkt hier, maar de pleebril is omhoog dus die jongen heeft het vast niet gedaan."
Dat is pas een vernuftige bazenfoefje.
Nu wachten op de Xzibit versie hiervanquote:
Dit was er weer eentje in de categorie Rommelmarkt grap etc.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat ook mooi is:!!
Als er iemand naast jou in het andere hok zit te schijten, net doen of je jouw hokje verlaat en dan de deur dichtdoen terwijl jij aan de binnenkant blijft staan. Dan denkt die kerel dus dat jij weg bent en laat het knettershard lopenen dan zo WHAHAHAHAHA roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat ook mooi is:!!
Als er iemand naast jou in het andere hok zit te schijten, net doen of je jouw hokje verlaat en dan de deur dichtdoen terwijl jij aan de binnenkant blijft staan. Dan denkt die kerel dus dat jij weg bent en laat het knettershard lopenen dan zo WHAHAHAHAHA roepen
Je hebt me door!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef LockonStratos het volgende:
DUS!!! Jeroen25 is mijn zweetcollega!!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je hebt me door!
Maar ik heb zodadelijk wat te vragen dus ik kom dan dicht bij je staan.
Anders ga ik gewoon bij iedereen langs.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef LockonStratos het volgende:
[..]oh god... gelukkig weet je niet wie ik ben, hoop ik
Ok, ik wacht op je en zal proberen niet te lachen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon bij iedereen langs.
Ga eens werken?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:17 schreef LockonStratos het volgende:
Nu is in hetzelfde hokje die koffie-shag dude geweest... pfff vanaf nu dus de directie wc
Het begint steeds vroeger, er is nog niet eens lunch geweest!_!
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Doe ik ook op wc's, dan ruik ik hem tenminste niet.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:01 schreef LockonStratos het volgende:
Nou het is me gelukt!!!
Met gevaar voor eigen leven, ik hield het niet meer, maar het was ondertussen al flink nuclear wasteland hiero, dus ik naar boven, als een echte Coon via de regenpijp naar de 8e om daar via het openstaande raam binnen te treden. Ik snel naar de wc, 2 van de 3 directeuren aanwezig dus een redelijke pakkans, maar het ging goed ik ging zitten op mijn porseleinen vriend alwaar ik mijn filet american/calvin klein aroma met veel succes achterliet. Ik ging via het systeemplafond terug te duiken in de liftschacht, om vervolgens buitenom via het raam weer op mijn plek te belanden.
Missie geslaagd, mijn darmkanaal is leeg en ik kan weer lunchen (en ademhalen).
Een probleem, ik heb de deur van het hokje op slot gelaten![]()
The Coon strikes again!!!!!1!!111
quote:
Owjah hahah dat had em helemaal afgemaakt.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dan had ie 'm in de pisbak gelegd.
mensen die hun kringspier dermate hebben laten oprekken dat het eten er gelijk na inname weer uitdruipt...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef LockonStratos het volgende:
...
Dat je na de lunch naar de wc
...
Alsof de directie dennennaalden kekt.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef LockonStratos het volgende:
Gadgedamme... Voortaan ga ik naar de directie-wc
Dat had ik vannacht bij je vriendin ook nog.quote:Kunnen ruiken wie er voor je is geweest
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef kamikaze het volgende:
Alsof jouw scheit naar frisse houtige dennengeur ruikt
Al die moeite voor zoeen gare grapquote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef IkBenOzan het volgende:
Whehehehe, TS ruikt aan de stront van zijn collega's terwijl hij wordt genomen door een negert![]()
[ afbeelding ]
Ben je nog geen vennoot geworden dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:34 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
3 directieleden die ook nog eens vaak op zakenreis etc. zijn.beste optie
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:30 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ben je nog geen vennoot geworden dan?
Uit welk gat kom jij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |