Ze praten wel vreemd daar.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:55 schreef Jarno het volgende:
Utrecht is natuurlijk een beetje het Brabant van Midden-Nederland y.
gast, als een koning leven wil niet zeggen dat je in een kasteel gaat wonen. het is een uitdrukking dat je het goed gaat hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:02 schreef RoW_0 het volgende:
Mensen die denken dat je met 84 duizend euro in Turkije als een koning gaat leven
voor 50 duizend euro heb je een lege grote moderne appartement. Hoe komen mensen aan kasteel
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:02 schreef hverburg84 het volgende:
vind het sneu voor die medewerker.
een hele domme fout maar om iemand daar nu op te ontslaan (als hij voorheen een goede staat van dienst had).
die bakker had ik wel een mannetje achterna gestuurd die wat minder vriendelijk te werk zou gaan...
quote:Bij navraag kreeg Van den Hoff te horen dat de bakker zijn zaak had verkocht en met de noorderzon was vertrokken.
Het blijft afwachten of het gaat instorten.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:02 schreef RoW_0 het volgende:
Mensen die denken dat je met 84 duizend euro in Turkije als een koning gaat leven
voor 50 duizend euro heb je een lege grote moderne appartement. Hoe komen mensen aan kasteel
Jij vindt dat justitie prioriteit moet geven aan het spelen van incassobureau voor bedrijven die knullige fouten maken?quote:Op donderdag 23 april 2009 08:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een redelijke privédetective kan het wel achterhalen lijkt me. maar idd, het is te gek voor woorden. helemaal de lakse houding van justitie.
Ze zijn al te druk met alle mislukte marktplaats transacties.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij vindt dat justitie prioriteit moet geven aan het spelen van incassobureau voor bedrijven die knullige fouten maken?
-->quote:Op donderdag 23 april 2009 09:02 schreef RoW_0 het volgende:
doen ze ook als een bank of de balstingdienst teveel geld overmaakt. met rente graag.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij vindt dat justitie prioriteit moet geven aan het spelen van incassobureau voor bedrijven die knullige fouten maken?
Respect voor Utrecht hè.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:55 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, weer Utrecht.. die stad is als bananenrepubliek voor zichzelf begonnen?
Dat was de vraag niet, los van of het waar is.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:19 schreef zoalshetis het volgende:
doen ze ook als een bank of de balstingdienst teveel geld overmaakt. met rente graag.
ze laten sporen naquote:
Ipv Utrecht aan Zee is het nuquote:
idd, zoveel is 84.000 nou ook weer niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:40 schreef vinnieboy het volgende:
Ik wist niet dat je met 84.000¤ kon stoppen met werken
En zulke mensen krijgen een salaris. Ik stel voor om de persoon in kwestie eens 2 jaar lang (afhankelijk van zijn inkomen) geen salaris uit te betalen. Eens kijken of -ie dan nog zo piept.quote:Het OM schreef: ‘Hoewel er formeel een strafbaar feit is te constateren, is het gemeenschapsbelang in dit geval dusdanig gering, dat ik thans geen reden zie om tot verder onderzoek en tot vervolging van de verdachte over te gaan’.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef BasEnAad het volgende:
Weten we ook weer wat we aan de politie hebben. Te idioot voor woorden dit.![]()
Ik heb even gezocht op artikel 321:quote:Op donderdag 23 april 2009 08:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van hun site:
[..]
© http://www.mindz.com/plazas/
Hoe moet je een civiele procedure starten als de vogel gevlogen is?!
Wederrechtelijk betekent in strijd met het recht. Ik weet niet eens zo zeker of dit hier wel van toepassing is. Het geld is immers vrijwillig gestort. Ik durf op grond hiervan niet met zekerheid te stellen of 321 strafrecht wel van toepassing is.quote:Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 321 | Sr, Boek 2, Titel 24
Hij die opzettelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort en dat hij anders dan door misdrijf onder zich heeft, wederrechtelijk zich toeëigent, wordt, als schuldig aan verduistering, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Klopt, maar het is allemaal overheid.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf ook geen groot fan van de Nederlandse politie, maar wat is precies hun aandeel in dit verhaal? Ik zie toch nergens iets over een nalatige politie staan, maar wél over een OM dat niet tot vervolging overgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |