ik vind t op zich een leuke naam, maar die spelling??quote:Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Aoibhinn
Uitspraak engels: Ai-veen
Nederlands: Ee-vien
is iers he.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:20 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
ik vind t op zich een leuke naam, maar die spelling??
Vrienden van mij wonen in ierland (kwam er zelf ook heel vaak) en die hebben hun dochter zo genoemd.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:20 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
ik vind t op zich een leuke naam, maar die spelling??
en Zirkoniaquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:41 schreef NDAsilenced het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/466601/af7d0dff/60_bitches.html
Vind t echt super mooie namen + ze zouden mooi passen bij de namen van mn zoontje Gabriquote:Op donderdag 23 april 2009 00:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
boy: Jairo (op z'n spaans 'g'/h'airo = God verlicht
Javier(o) - Xavier(o) betekenis weet ik niet
Jeremiás
girl Alicia
Allisa
Amaia / Amaya
haha GEWELDIGquote:Op donderdag 23 april 2009 00:49 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
Vind t echt super mooie namen + ze zouden mooi passen bij de namen van mn zoontje Gabri
vooral amaya vind ik super.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha GEWELDIG![]()
![]()
Gabri mooie naam idd.
kben geheel onpartijdig natuurlijk
Nou gefeliciteerd man.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vrienden van mij wonen in ierland (kwam er zelf ook heel vaak) en die hebben hun dochter zo genoemd.
Haar 2de naam is Ciara. (Kie' era), die vind ik persoonlijk wel heel mooi!
Ze gingen voor de hele Gaelic-style!
Cool,quote:Op donderdag 23 april 2009 00:55 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
vooral amaya vind ik super.
zelf vind saida en matteo ook super
Vriendin van me is idd ook half-iers. Ze heet Ciara, maar dat spreek je gewoon uit als "Kiera"quote:Op donderdag 23 april 2009 00:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vrienden van mij wonen in ierland (kwam er zelf ook heel vaak) en die hebben hun dochter zo genoemd.
Haar 2de naam is Ciara. (Kie' era), die vind ik persoonlijk wel heel mooi!
Ze gingen voor de hele Gaelic-style!
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:07 schreef teknomist het volgende:
Powned.
Mooie naam, maar het lijkt me best wel lastig voor een kind om steeds erbij te moeten zeggen hoe het geschreven moet worden... (Als je het hoort, denk je immers al gauw aan schrijfwijzes als 'Kyra' of 'Kira').quote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef Suusje-V het volgende:
Vriendin van me is idd ook half-iers. Ze heet Ciara, maar dat spreek je gewoon uit als "Kiera"
Alleen jammer dat het verplichte bijbehorende kapsel met 16 cm middenscheiding momenteel niet echt hip is.quote:
Nou als dat mijn echte naam was ...quote:
heel gevaarlijk om iets niet te doen omdat het niet hip is. let op mijn woorden, de snowwashed bandplooi spijkerbroek komt ook weer terug.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:23 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het verplichte bijbehorende kapsel met 16 cm middenscheiding momenteel niet echt hip is.
Zonder jou niet lieverdquote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh my ik schrok al, HW in OUD![]()
haaaaai![]()
quote:
Inderdaad, en andersom ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Mooie naam, maar het lijkt me best wel lastig voor een kind om steeds erbij te moeten zeggen hoe het geschreven moet worden... (Als je het hoort, denk je immers al gauw aan schrijfwijzes als 'Kyra' of 'Kira').
Met namen als 'Siobhan' en 'Sean' heb je dat ook, ik denk niet dat ik een kind een naam zou geven die je heel anders uitspreekt dan dat je hem schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |