Die van mij komt altijd met de autoquote:Op donderdag 23 april 2009 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het maar lang genoeg laat staan, reist de shoarma vanzelf wel naar jou toe!
Heb jij nog wat te doen in Eindhoven de komende uren?quote:
quote:Eindhoven-Venlo
Donderdag 23 April 15:02
Oorzaak Tussen Helmond en Deurne rijden geen treinen in opdracht van de politie.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij nog wat te doen in Eindhoven de komende uren?.
[..]
Prorail is wat positiever dan de NS voor je:quote:
quote:Politie Eindhoven - Venlo
Tussen Eindhoven en Venlo moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 15 minuten.
Oorzaak: op last van de politie.
Later naar huis.quote:
Er rijdt wel wat, maar dan met vertraging volgens Prorail. Volgens actuele vertrektijden rijden treinen naar Venlo met 10 minuten vertraging. De storingspagina van de NS overdrijft dus blijkbaarquote:
Ja, dikke doei.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Nijns het volgende:
Tussen helmond en Deurne rijdt niets, is toch maar een stukje met de bus?
Volgens de NS nu ook nog 10 min vertraagd.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er rijdt wel wat, maar dan met vertraging volgens Prorail. Volgens actuele vertrektijden rijden treinen naar Venlo met 10 minuten vertraging. De storingspagina van de NS overdrijft dus blijkbaar.
Eigenlijk is de NS slimmer...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er rijdt wel wat, maar dan met vertraging volgens Prorail. Volgens actuele vertrektijden rijden treinen naar Venlo met 10 minuten vertraging. De storingspagina van de NS overdrijft dus blijkbaar.
anders toch maar een taxi?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dikke doei.
5 minuten met de auto, en een fokking uur met de bus.
Die kutdingen stoppen in elk schijtdorp in brabant.
Is nu snel genoeg?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
Klote MPG, ik hoop dat het snel opgelost is
quote:Eindhoven-Venlo
Donderdag 23 April 16:12
Oorzaak De beperkingen tussen Helmond en Deurne in opdracht van de politie zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies
Weetjewelwatdatkostquote:
Nu die vertraging nog weg.quote:
verhalen op DSMquote:
En anders kun je extra koffie op het perron drinkenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu die vertraging nog weg.
Maar ik kan iig naar huis heen.
Das een andere spoorlijn lieverdquote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verhalen op DSM
okay nou lul ik uit mn nek.. weet ik het
gelukkig werk ik 7 minuten van mn huis af
Zanikboks.quote:
Gewoon doorrijden, lost het probleem zichzelf wel opquote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een andere spoorlijn lieverd![]()
Maar t is geloof ik al gefixt. Waarschijnlijk een of andere josti daar die langs het spoor liep. Doen ze daar vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |