Het zware deel komt zo denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel raar dat ze zo luchtig en lacherig met het onderwerp Louwes om gaan, het kan zo maar zijn dat hij wel degelijk de moordenaar is.
Ik hoop van harte dat dat wel het geval is.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Ben toch niet voor niets lid geworden van Llink?
Beetje gelijk heb je wel...quote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb z'n quote al in het NOS-journaal gezien. De cie is idd. een belangrijk adviesorgaan en Plasterk beslist over een aantal maanden. Ik weet echt niet wat hij in P&W tien minuten lang komt vertellen.
Pauw: "Stel dat..."
Witteman: "Als dan.."
Boeiend.
In elk geval weer eens een boeiende uitzending.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel raar dat ze zo luchtig en lacherig met het onderwerp Louwes om gaan, het kan zo maar zijn dat hij wel degelijk de moordenaar is.
Vind je het gek? Ik zou ook heel consciėntieus op m'n woorden letten als ik hem was. Waar ik niet mee wil zeggen dat ik geen argwaan heb.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:33 schreef Suko het volgende:
Louwes is al te veel media bewust...ik weet het niet.
ik ga blind op Peter r de Vries wat dit betreft.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond dit verhaaltje van Peterr de Vries van een tijd terug wel interessant http://www.peterrdevries.nl/tekst/mening-deventer-tot.htm
Het is natuurlijk maar een mening hoor van Peterrr, maar vind zijn oordeel toch vaak wel geloofwaardig.
Maar goed, verder weet ik er te weinig van om echt een objectief oordeel te kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |