quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef Pakspul het volgende:
en me lippen zijn 10 centimeter en flapperen als het hard waait
Op Raarmaarwaar.nl stond een pasgeboren kind met zn genitalien op zn rugquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alleen als ze onder de 5 zijn.
kan wel toch niks te verliezenquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:33 schreef Sjibble het volgende:
iemand reageerde op die hyves![]()
wie linkt het topic?
WHEEEEEEEEEEEEEEEEHEHE!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef Pakspul het volgende:
en me lippen zijn 10 centimeter en flapperen als het hard waait
benieuwd waarneer ze die krabbels verwijderd/reageerd xdquote:
net gedaan kut homoquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef garriej het volgende:
[..]
benieuwd waarneer ze die krabbels verwijderd/reageerd xd
quote:
ow ent oen jij voor het eerst een account maakte was je zeker ook een kloon, ik zit al een paar jaar het forum en de frontpage te lezen maar ik d8 laat ik een account maken kan ik meepraten, met je "kutkloon" ga proberen aan je balle te likke ofso. meer zul je niet bereiken in je levenquote:
Ik dacht dat het over kutjes ging hier, maar neequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef garriej het volgende:
[..]
ow ent oen jij voor het eerst een account maakte was je zeker ook een kloon, ik zit al een paar jaar het forum en de frontpage te lezen maar ik d8 laat ik een account maken kan ik meepraten, met je "kutkloon" ga proberen aan je balle te likke ofso. meer zul je niet bereiken in je leven
Haten = verlatenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef garriej het volgende:
[..]
ow ent oen jij voor het eerst een account maakte was je zeker ook een kloon, ik zit al een paar jaar het forum en de frontpage te lezen maar ik d8 laat ik een account maken kan ik meepraten, met je "kutkloon" ga proberen aan je balle te likke ofso. meer zul je niet bereiken in je leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |