quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Remsjo het volgende:
De mijne:
Die van mijn is rood met witte stippen. Het lijkt op een paddenstoel maar dat is het niet want niets is wat het lijkt en wat het zijn moet. De schaamlippen zijn oranje en daar staat een refrein van het Wilhelmus op. Very Handy als je tijdens een wedstrijd van Onze Jongens het refrein kwijt bent en je zit toevallig naakt voor de tv(dit is ook handig voor als er visite op visite is, kunnen ze lekker meelezen) Me clit zwart en kan er moeilijk vanaf blijven. Gisteren bijvoorbeeld probeerde ik hem eraf te trekken aangezien ik dacht dat het een M&M was maar die lagen gewoon naast me op de bank. Dan komt het plasgaatje... tsja wat moet ik daar over zeggen.... er komt plas uit en tevens gebruik ik het ding af en toe als voicemail. Dan krijg je de vagina. Daar kan je in. Koop een slaapzak en het lijkt net alsof je in de Grotten van Hahn ligt. De vagina gebruik ik tevens als opbergdoosje. Als de koelkast te vol is bijvoorbeeld stop ik er wortels in. De anus is blauw en functioneert tevens als GPS systeem.
Dikke kus van je zus!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Remsjo het volgende:
Wille jullie dat ik die van me nichtjes ook beschrijf?
Alleen als ze minderjarig zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Remsjo het volgende:
Alleen als ze onder de 5 zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Remsjo het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef Lonker het volgende:
12800 vieuws![]()
!!!
Er staat vagina !!!:O:O:O:O:O:O:O:O
KIJKEN JONGENS!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |