Je vergeet je PI!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kan ik wel beamen. Maar ik kon er ook veel van mezelf in kwijt.
Briljantquote:
ik moest lachenquote:
Je had er tot nu toe niets van gemerkt, dus heel erg kan het niet zijnquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Manouk1994 het volgende:
hoe ziet jouw vagina enzo eruit?
ben gewoon nieuwsgierig. graag een zo'n compleet mogelijke beschrijving
"vroeger"dacht ik dat ik maar één paar schaamlippen had. De laatste jaren zijn de kleine schaamlippen die erachter zitten steeds beter zichtbaar. Ze zijn wat bruinig/rimpelig en steken zo'n halve centimeter uit. Als ik opgewonden wordt zijn ze groter, vleziger. Mijn klitje zit bovenin... hier kan ik steeds moeilijker van afblijven... dan komt het plasgaatje...tsja wat moet ik daarover zeggen....iki kijk er graag naar als ik plas...vind ik geil. Daaronder kun je de vagina in. Ik kan niet geloven dat daar ooiteen kind uit moet. Het lukt me om met twee á drie vingers naar binnen te gaan,... lukt het jullie echt er een vuist in te krijgen????? Veel haar groeit er bij mij niet...scheer het hooguit eens in twee/drie weken wat bij,.. vooral als ik wil gaan zwemmen. Maar een grote bos zal 't nooit bij me worden denk ik. Mijn anus is bruin/rozig..hierom heen zijn wel wat haartjes ....hoort dat zo? dat vind ik dus wat lelijk.... hij is wel wat gevoelig... maar het wind me niet op...bij 't vingeren zet ik er weleens druk op met mijn vinger, dat doet me eigenlijk niets...ook normaal? anale seks lijkt me pijnlijk/vies. Vooral bij een man. moet er niet aan denken hem daar te moeten likken
, bluhhhh.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:29 schreef P-main het volgende:
Volgens mij moet je gewoon even lekker achter de oren gewassen worden. Bel maar even als je een beetje vochtig bent dan wil ik me handen wel bij je komen wassen.
[..]
Bami over men beeldscherm...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef Pakspul het volgende:
en me lippen zijn 10 centimeter en flapperen als het hard waait
zou je haar geven?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef muay-toy het volgende:
Vagina, hoe ziet die van jou eruit? Post hier foto's ervan! Trouwens TS is GEEN kloon hoor! Maja post foto's van je kutje dan, of filmpjes ook goed!
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je had er tot nu toe niets van gemerkt, dus heel erg kan het niet zijn![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:17 schreef Core2 het volgende:
Kun je er ook scheten mee laten? Van die harde?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Remsjo het volgende:
De mijne:
Die van mijn is rood met witte stippen. Het lijkt op een paddenstoel maar dat is het niet want niets is wat het lijkt en wat het zijn moet. De schaamlippen zijn oranje en daar staat een refrein van het Wilhelmus op. Very Handy als je tijdens een wedstrijd van Onze Jongens het refrein kwijt bent en je zit toevallig naakt voor de tv(dit is ook handig voor als er visite op visite is, kunnen ze lekker meelezen) Me clit zwart en kan er moeilijk vanaf blijven. Gisteren bijvoorbeeld probeerde ik hem eraf te trekken aangezien ik dacht dat het een M&M was maar die lagen gewoon naast me op de bank. Dan komt het plasgaatje... tsja wat moet ik daar over zeggen.... er komt plas uit en tevens gebruik ik het ding af en toe als voicemail. Dan krijg je de vagina. Daar kan je in. Koop een slaapzak en het lijkt net alsof je in de Grotten van Hahn ligt. De vagina gebruik ik tevens als opbergdoosje. Als de koelkast te vol is bijvoorbeeld stop ik er wortels in. De anus is blauw en functioneert tevens als GPS systeem.
Dikke kus van je zus!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Remsjo het volgende:
Wille jullie dat ik die van me nichtjes ook beschrijf?
Alleen als ze minderjarig zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Remsjo het volgende:
Alleen als ze onder de 5 zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Remsjo het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef Lonker het volgende:
12800 vieuws![]()
!!!
Er staat vagina !!!:O:O:O:O:O:O:O:O
KIJKEN JONGENS!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |