Inderdaad, sommige mensen moeten ook nog wel eens werken oid...quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van ja... In de afgelopen week heb ik me serieus geen enkele dag meer aan kunnen melden.
Elke keer is die stomme inschrijving al weer gesloten.
helemaal jammer is als je, zoals ik, ook nog eens drie keer verliest op zo'n dagquote:Op zondag 26 april 2009 20:00 schreef GGMM het volgende:
Beetje jammer dat je maar 3 keer kan vechten op een dag.
Gelukkig winnen je pupils wel gewoonquote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Misan het volgende:
[..]
helemaal jammer is als je, zoals ik, ook nog eens drie keer verliest op zo'n dag
jawel hoor, de rest van de dagen kun je maximaal drie keer vechtenquote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Game_Error het volgende:
hmm ik heb er ook maar eentje aangemaakt, maar je kan alleen 6 keer vechten en verder niks?
http://game-error.mybrute.com
Mijn mainbrute zuigt echt enorm, ja... Voor een level 10 is 'ie gewoon veel te zwak.quote:Op maandag 27 april 2009 01:57 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
niet echt bruut he, die brute van jou?
mijn brute is pas bruut:
[ afbeelding ]
ik heb al een prachtige OP klaar staan met uitleg, eens kijken of het lukt om deel 7 te openen. tot nu toe niet omdat het lopende deel keihard volgespamd wordt op het einde.quote:
Sorry.quote:Op maandag 27 april 2009 02:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik heb al een prachtige OP klaar staan met uitleg, eens kijken of het lukt om deel 7 te openen. tot nu toe niet omdat het lopende deel keihard volgespamd wordt op het einde.
nee, die cellule pagina's checken duurt echt veel te lang. dat deed ik in het begin, maar het kan veel makkelijker. daarna ging ik de makkelijke tegenstanders onthouden, maar nu maakt dat ook niet meer uit. ik heb vandaag zonder moeilijk te doen 20 vd 21 battles gewonnen. methode komt misschien in deel 7quote:Op maandag 27 april 2009 02:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sorry.
Maar goed, die 'truck' van jou om gevechten te winnen is gewoon profielen selecteren?
Heb ik in het begin ook gedaan en dat werkt inderdaad goed (dus: naar de /cellule pagina's gaan en van tevoren even checken of ze goede wapens of skills hebben), maar uiteindelijk neemt dat veel te veel tijd in beslag als je met heel veel pupils speelt.Voor één account is het nog wel te doen ja.
(én natuurlijk zwakke tegenstanders onthouden... in jouw screenshot zie ik *kugh* toevallig *kugh* Leons staan, dus ik vermoed dat jij het zelfde doet)
brutes met een veel lager level geven maar 1 puntje bij een overwinning, daar heb je niks aan. maar je denkt in de juiste richtingquote:Op maandag 27 april 2009 03:17 schreef Omniej het volgende:
Nou maak je me wel nieuwsgierig...
Lekker geheimzinnig ook.
Edit: Ja, wat natuurlijk ook nog zou kunnen is gewoon in het zoekveld een willekeurige zoekterm invoeren, dan is de kans groot dat er een pupil in de resultaten komt met een (veel) lager level dan dat jij zelf hebt, waardoor je makkelijker wint.
dan heb je het antwoord toch al gevonden? want 2 levels maakt een heleboel uit in een gevecht. misschien niet met een lvl52 tegen lvl54, maar met een lvl8 tegen een lvl6 heb je een behoorlijk grote winkans. en ik heb genoeg pupils van allerlei levels om even de naam te zoeken van een brute waartegen ik wil vechten. questie van bij een pupil van het gewenste nivo in de arena kijken.quote:Op maandag 27 april 2009 03:32 schreef Omniej het volgende:
ó.
Nou ja, pas als het verschil heel erg groot is dan. Twee levels verschil maakt volgens mij nog niet uit nl...
valt wel mee hoor, qua tijd. misschien 15s extra of zo. kijk je het gevecht niet, heb je het al terugverdiend.quote:Op maandag 27 april 2009 03:40 schreef Omniej het volgende:
True.
Kan nog steeds veel tijd in beslag nemen, maar goed.
Hier baal ik trouwens wel weer van:
Omniej goes to level 11!
Strength improved.
Weer geen tof wapen of goede skill.
Geweldig. Ik heb een pesthekel aan pets. Vooral als ze er dan meerdere hebben is het handig, die skill. Ik krijg volgens mij nooit pets. Ik heb denk ik de verkeerde class ofzo..quote:Op maandag 27 april 2009 11:01 schreef Moozze het volgende:
http://moozze.mybrute.com/fight/96597093 !
Met haar beestjes
Steal is gruwelijk goed, je hebt een kutwapen, maar als jij disarmd wordt, kan je leuk wapens stelen. Ik zou een moord doen voor die move. Ik mag dan 4 wapens hebben, maar iemand met steal pakt er gerust 3 weg omdat ik dan weer disarm heb...quote:Op maandag 27 april 2009 11:39 schreef Paaskonijn het volgende:
http://11PK11.mybrute.com/
Ben ik zo slecht of lijkt dat maar.
Dat is ook het enige, en hij steelt lang niet altijd. En toen ik eindelijk een wapen kreeg gebruikte hij hem amper.quote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Steal is gruwelijk goed, je hebt een kutwapen, maar als jij disarmd wordt, kan je leuk wapens stelen. Ik zou een moord doen voor die move. Ik mag dan 4 wapens hebben, maar iemand met steal pakt er gerust 3 weg omdat ik dan weer disarm heb...
Verder heb je aardig wat hp voor je lvl ten opzichte van mij..
http://bootje84.mybrute.com/cellule
dat lukt 1 keer, misschien 2.quote:Op maandag 27 april 2009 08:22 schreef PPL het volgende:
Ff vraagje.
Het heeft geen zin om pupils / klonen aan te maken vanaf eenzelfde IP adres.
Maar stel dat ik mijn main alleen thuis benader en vandaag op mijn werk maak ik een shitload pupils aan (die ik thuis niet benader) waarme ik elke dag een paar gevechtjes doe.
Helpt dat dan?
pupils van een nieuw IP adres krijg je punten voor.quote:Op maandag 27 april 2009 12:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is ook het enige, en hij steelt lang niet altijd. En toen ik eindelijk een wapen kreeg gebruikte hij hem amper.
En wat is het verschil tussen Pupils waar je wel experience points voor krijgt en voor pupils waar je niks voor krijgt?
heb je een linkje naar het gevecht?quote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:ik heb nog nooit iemand met een toetsenbord gezien, die kwam ik net voor het eerst tegen
Ik ben net eentje met een prei tegengekomenquote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
ik heb nog nooit iemand met een toetsenbord gezien, die kwam ik net voor het eerst tegen
Ik met een koekenpan. Die deed au..quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben net eentje met een prei tegengekomen
quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik durfde hem niet uit te dagen.quote:
Dat zijn volgens mij gewoon brutes van andere spelers die je hebben uitgedaagd via de arena, net zoals jij daar tegen mensen vecht om dan van die experience points te krijgen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef PPL het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn dit nu geen pupils
Ja, met zo'n kloteprei is mijn brute een keer doodgeslagen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat helpt dan voor één brute.quote:Op maandag 27 april 2009 08:22 schreef PPL het volgende:
Ff vraagje.
Het heeft geen zin om pupils / klonen aan te maken vanaf eenzelfde IP adres.
Maar stel dat ik mijn main alleen thuis benader en vandaag op mijn werk maak ik een shitload pupils aan (die ik thuis niet benader) waarme ik elke dag een paar gevechtjes doe.
Helpt dat dan?
Nee, mensen worden een pupil van je als ze via jouw link op de site binnenkomen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef PPL het volgende:
Maar wanneer wordt iemand dan een pupil?
Dat is toch als iemand van je verliest?
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef PPL het volgende:
Maar wanneer wordt iemand dan een pupil?
Dat is toch als iemand van je verliest?
ik had ergens in deze reeks gelezen dat je ook 2 keer XP kon krijgen voor 1 IP, dat klopte dan niet? ik heb het zelf nog niet echt getest of zo.quote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat helpt dan voor één brute.
Als je vanaf je werk, waar je dus een ander IP hebt, een brute bij jezelf aanmaakt, zou je daar XP voor moeten krijgen. Bij de tweede brute die je aanmaakt is het IP echter niet meer uniek, dus daar krijg je al geen XP meer voor...
Die eerste brute (waarvoor je nog wel XP kreeg) kun je daarna overigens wel thuis verder levelen. Het gaat er alleen maar om dat de pupils met een uniek IP worden aangemaakt namelijk. Wie er daarna mee speelt is niet relevant.
Edit:
[..]
Nee, mensen worden een pupil van je als ze via jouw link op de site binnenkomen.
Als in mijn geval mensen naar http://omniej.mybrute.com gaan en daar een brute aanmaken, dan worden ze mijn pupil.
Ja, daar heb ik het eerder over gehad...quote:Op maandag 27 april 2009 15:12 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik had ergens in deze reeks gelezen dat je ook 2 keer XP kon krijgen voor 1 IP, dat klopte dan niet? ik heb het zelf nog niet echt getest of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |