abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68400179
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik heb er ook last van ja... In de afgelopen week heb ik me serieus geen enkele dag meer aan kunnen melden.

Elke keer is die stomme inschrijving al weer gesloten.
Inderdaad, sommige mensen moeten ook nog wel eens werken oid...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Forum Admin zondag 26 april 2009 @ 20:00:14 #102
35723 crew  GGMM
pi_68402078
Beetje jammer dat je maar 3 keer kan vechten op een dag.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_68402123
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:00 schreef GGMM het volgende:
Beetje jammer dat je maar 3 keer kan vechten op een dag.
helemaal jammer is als je, zoals ik, ook nog eens drie keer verliest op zo'n dag
pi_68403073
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Misan het volgende:

[..]

helemaal jammer is als je, zoals ik, ook nog eens drie keer verliest op zo'n dag
Gelukkig winnen je pupils wel gewoon
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zondag 26 april 2009 @ 21:38:41 #105
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68405720
hmm ik heb er ook maar eentje aangemaakt, maar je kan alleen 6 keer vechten en verder niks?
http://game-error.mybrute.com
ff wachten nog
pi_68405845
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Game_Error het volgende:
hmm ik heb er ook maar eentje aangemaakt, maar je kan alleen 6 keer vechten en verder niks?
http://game-error.mybrute.com
jawel hoor, de rest van de dagen kun je maximaal drie keer vechten
  zondag 26 april 2009 @ 21:45:41 #107
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_68405954
ff wachten nog
  zondag 26 april 2009 @ 21:45:51 #108
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68405961
Ben ik lvl up (lvl 8) krijg ik een baton (een stok) die minder dmg doet dan mn andere 3 wapens

Ik had al een dagger, die doet niet veel dmg maar wel aardig wat hits achter elkaar
Ik had al een sword, leuke dmg
Ik had al een axe, erg leuke dmg..

Krijg je een baton.. Wooptiedoo..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68412160
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef Omniej het volgende:
Grmpf.

[ afbeelding ]
niet echt bruut he, die brute van jou?
mijn brute is pas bruut:

pi_68412342
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:57 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

niet echt bruut he, die brute van jou?
mijn brute is pas bruut:
[ afbeelding ]

Mijn mainbrute zuigt echt enorm, ja... Voor een level 10 is 'ie gewoon veel te zwak.

Gelukkig zie ik bij veel pupils wel gewoon groene rijtjes.
pi_68412368
je moet gewoon cheaten, doe ik ook
pi_68412401
Oh was jij die gast met dat Franse script?
  maandag 27 april 2009 @ 02:33:49 #113
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_68412407
Nou vertel, hoe werkt het
pi_68412408
met dat script win je geen gevechten, met mijn truuk wel
pi_68412421
Idioot spel is dit. Lvl 6 en alleen maar zoeen lullig stokje hebben.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68412439
quote:
Op maandag 27 april 2009 02:33 schreef ch0c0mel het volgende:
Nou vertel, hoe werkt het
ik heb al een prachtige OP klaar staan met uitleg, eens kijken of het lukt om deel 7 te openen. tot nu toe niet omdat het lopende deel keihard volgespamd wordt op het einde.
pi_68412460
quote:
Op maandag 27 april 2009 02:41 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik heb al een prachtige OP klaar staan met uitleg, eens kijken of het lukt om deel 7 te openen. tot nu toe niet omdat het lopende deel keihard volgespamd wordt op het einde.
Sorry.

Maar goed, die 'truck' van jou om gevechten te winnen is gewoon profielen selecteren?

Heb ik in het begin ook gedaan en dat werkt inderdaad goed (dus: naar de /cellule pagina's gaan en van tevoren even checken of ze goede wapens of skills hebben), maar uiteindelijk neemt dat veel te veel tijd in beslag als je met heel veel pupils speelt. Voor één account is het nog wel te doen ja.

(én natuurlijk zwakke tegenstanders onthouden... in jouw screenshot zie ik *kugh* toevallig *kugh* Leons staan, dus ik vermoed dat jij het zelfde doet )
pi_68412483
Kijk, op zo'n manier krijg ik ook dit:

Let vooral ook op de dubbele Leons.
pi_68412486
hier onder is die van mij
--- ҉ ---
pi_68412552
quote:
Op maandag 27 april 2009 02:46 schreef Omniej het volgende:

[..]

Sorry.

Maar goed, die 'truck' van jou om gevechten te winnen is gewoon profielen selecteren?

Heb ik in het begin ook gedaan en dat werkt inderdaad goed (dus: naar de /cellule pagina's gaan en van tevoren even checken of ze goede wapens of skills hebben), maar uiteindelijk neemt dat veel te veel tijd in beslag als je met heel veel pupils speelt. Voor één account is het nog wel te doen ja.

(én natuurlijk zwakke tegenstanders onthouden... in jouw screenshot zie ik *kugh* toevallig *kugh* Leons staan, dus ik vermoed dat jij het zelfde doet )
nee, die cellule pagina's checken duurt echt veel te lang. dat deed ik in het begin, maar het kan veel makkelijker. daarna ging ik de makkelijke tegenstanders onthouden, maar nu maakt dat ook niet meer uit. ik heb vandaag zonder moeilijk te doen 20 vd 21 battles gewonnen. methode komt misschien in deel 7

van de andere kant, het is zo simpel, misschien doet iedereen het al en heb ik helemaal niets nieuws gevonden.
pi_68412584
Nou maak je me wel nieuwsgierig...

Lekker geheimzinnig ook.

Edit: Ja, wat natuurlijk ook nog zou kunnen is gewoon in het zoekveld een willekeurige zoekterm invoeren, dan is de kans groot dat er een pupil in de resultaten komt met een (veel) lager level dan dat jij zelf hebt, waardoor je makkelijker wint.
pi_68412650
quote:
Op maandag 27 april 2009 03:17 schreef Omniej het volgende:
Nou maak je me wel nieuwsgierig...

Lekker geheimzinnig ook.

Edit: Ja, wat natuurlijk ook nog zou kunnen is gewoon in het zoekveld een willekeurige zoekterm invoeren, dan is de kans groot dat er een pupil in de resultaten komt met een (veel) lager level dan dat jij zelf hebt, waardoor je makkelijker wint.
brutes met een veel lager level geven maar 1 puntje bij een overwinning, daar heb je niks aan. maar je denkt in de juiste richting
pi_68412655
ó.

Nou ja, pas als het verschil heel erg groot is dan. Twee levels verschil maakt volgens mij nog niet uit nl...
pi_68412678
quote:
Op maandag 27 april 2009 03:32 schreef Omniej het volgende:
ó.

Nou ja, pas als het verschil heel erg groot is dan. Twee levels verschil maakt volgens mij nog niet uit nl...
dan heb je het antwoord toch al gevonden? want 2 levels maakt een heleboel uit in een gevecht. misschien niet met een lvl52 tegen lvl54, maar met een lvl8 tegen een lvl6 heb je een behoorlijk grote winkans. en ik heb genoeg pupils van allerlei levels om even de naam te zoeken van een brute waartegen ik wil vechten. questie van bij een pupil van het gewenste nivo in de arena kijken.

nu hoop ik alleen maar dat dit niet wordt veranderd als meer mensen er gebruik van gaan maken.
pi_68412686
True.

Kan nog steeds veel tijd in beslag nemen, maar goed.

Hier baal ik trouwens wel weer van:

Omniej goes to level 11!
Strength improved.

Weer geen tof wapen of goede skill.
pi_68412697
quote:
Op maandag 27 april 2009 03:40 schreef Omniej het volgende:
True.

Kan nog steeds veel tijd in beslag nemen, maar goed.

Hier baal ik trouwens wel weer van:

Omniej goes to level 11!
Strength improved.

Weer geen tof wapen of goede skill.
valt wel mee hoor, qua tijd. misschien 15s extra of zo. kijk je het gevecht niet, heb je het al terugverdiend.

en strength is goed!
pi_68412711
M'n strength is nu nog steeds maar 5.

Ik had liever een goed wapen erbij gehad eigenlijk... Enige wapens die ik heb zijn dat lullige stokje, dat kleine mesje en zo'n breed zwaard. Geen enkel wapen waarmee je in één keer veel damage doet ofzo.

Of anders een goede skill, zoals Hammer of Immortal, daar heb je tenminste nog wat aan. In plaats van dat domme net en agility.
  maandag 27 april 2009 @ 08:22:51 #128
35623 PPL
#control
pi_68413492
Ff vraagje.
Het heeft geen zin om pupils / klonen aan te maken vanaf eenzelfde IP adres.
Maar stel dat ik mijn main alleen thuis benader en vandaag op mijn werk maak ik een shitload pupils aan (die ik thuis niet benader) waarme ik elke dag een paar gevechtjes doe.
Helpt dat dan?
Burnt to the core but not broken
  maandag 27 april 2009 @ 08:54:00 #129
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_68413828
Echt een hekel aan me? My Brute
Blub
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2009 @ 11:01:18 #130
197197 Moozze
Plugged
  maandag 27 april 2009 @ 11:33:32 #131
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68417504
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:01 schreef Moozze het volgende:
http://moozze.mybrute.com/fight/96597093 !

Met haar beestjes
Geweldig. Ik heb een pesthekel aan pets. Vooral als ze er dan meerdere hebben is het handig, die skill. Ik krijg volgens mij nooit pets. Ik heb denk ik de verkeerde class ofzo..
Leer spaties gebruiken!
pi_68417680
http://11PK11.mybrute.com/

Ben ik zo slecht of lijkt dat maar.
  maandag 27 april 2009 @ 12:17:22 #133
35623 PPL
#control
pi_68418780
Goed, nu dus op mijn werk en brutes aangemaakt om mijnmain aan te vallen.
Ik zie wel dat ik het gevecht heb overleefd, maar het zijn geen pupils geworden?

maandag 27 april 2009 @ 12:26:08 #134
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68419030
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:39 schreef Paaskonijn het volgende:
http://11PK11.mybrute.com/

Ben ik zo slecht of lijkt dat maar.
Steal is gruwelijk goed, je hebt een kutwapen, maar als jij disarmd wordt, kan je leuk wapens stelen. Ik zou een moord doen voor die move. Ik mag dan 4 wapens hebben, maar iemand met steal pakt er gerust 3 weg omdat ik dan weer disarm heb...

Verder heb je aardig wat hp voor je lvl ten opzichte van mij..

http://bootje84.mybrute.com/cellule
Leer spaties gebruiken!
pi_68419479
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Steal is gruwelijk goed, je hebt een kutwapen, maar als jij disarmd wordt, kan je leuk wapens stelen. Ik zou een moord doen voor die move. Ik mag dan 4 wapens hebben, maar iemand met steal pakt er gerust 3 weg omdat ik dan weer disarm heb...

Verder heb je aardig wat hp voor je lvl ten opzichte van mij..

http://bootje84.mybrute.com/cellule
Dat is ook het enige, en hij steelt lang niet altijd. En toen ik eindelijk een wapen kreeg gebruikte hij hem amper.

En wat is het verschil tussen Pupils waar je wel experience points voor krijgt en voor pupils waar je niks voor krijgt?
pi_68420407
tournooi registratie is geopend
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:22 schreef PPL het volgende:
Ff vraagje.
Maar stel dat ik mijn main alleen thuis benader en vandaag op mijn werk maak ik een shitload pupils aan (die ik thuis niet benader) waarme ik elke dag een paar gevechtjes doe.
Helpt dat dan?
dat lukt 1 keer, misschien 2.
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:44 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dat is ook het enige, en hij steelt lang niet altijd. En toen ik eindelijk een wapen kreeg gebruikte hij hem amper.

En wat is het verschil tussen Pupils waar je wel experience points voor krijgt en voor pupils waar je niks voor krijgt?
pupils van een nieuw IP adres krijg je punten voor.

[ Bericht 19% gewijzigd door Byte_Me op 27-04-2009 13:23:13 ]
pi_68420717
ik heb nog nooit iemand met een toetsenbord gezien, die kwam ik net voor het eerst tegen
pi_68420928
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
ik heb nog nooit iemand met een toetsenbord gezien, die kwam ik net voor het eerst tegen
heb je een linkje naar het gevecht?
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 13:35:24 #139
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_68421022
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben net eentje met een prei tegengekomen
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 27 april 2009 @ 14:01:30 #140
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68421918
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik met een koekenpan. Die deed au..
Leer spaties gebruiken!
  maandag 27 april 2009 @ 14:15:05 #141
35623 PPL
#control
pi_68422355

Waarom zijn dit nu geen pupils
pi_68422748
quote:

[..]

quote:
Op maandag 27 april 2009 13:32 schreef Misan het volgende:

[..]

heb je een linkje naar het gevecht?
Ik durfde hem niet uit te dagen.
pi_68422779
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef PPL het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn dit nu geen pupils
Dat zijn volgens mij gewoon brutes van andere spelers die je hebben uitgedaagd via de arena, net zoals jij daar tegen mensen vecht om dan van die experience points te krijgen.
  maandag 27 april 2009 @ 14:53:50 #144
35623 PPL
#control
pi_68423772
Maar wanneer wordt iemand dan een pupil?
Dat is toch als iemand van je verliest?
pi_68423812
quote:

[..]

Ja, met zo'n kloteprei is mijn brute een keer doodgeslagen.

Sta je met zo'n grote knuppel tegenover een prei, verlies je ook nog. Echt té vernederend.
pi_68423890
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:22 schreef PPL het volgende:
Ff vraagje.
Helpt dat dan?
Dat helpt dan voor één brute.

Als je vanaf je werk, waar je dus een ander IP hebt, een brute bij jezelf aanmaakt, zou je daar XP voor moeten krijgen. Bij de tweede brute die je aanmaakt is het IP echter niet meer uniek, dus daar krijg je al geen XP meer voor...

Die eerste brute (waarvoor je nog wel XP kreeg) kun je daarna overigens wel thuis verder levelen. Het gaat er alleen maar om dat de pupils met een uniek IP worden aangemaakt namelijk. Wie er daarna mee speelt is niet relevant.

Edit:
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef PPL het volgende:
Nee, mensen worden een pupil van je als ze via jouw link op de site binnenkomen.

Als in mijn geval mensen naar http://omniej.mybrute.com gaan en daar een brute aanmaken, dan worden ze mijn pupil.
pi_68423974
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef PPL het volgende:
Nee.
pi_68424512
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef Omniej het volgende:

[..]

Dat helpt dan voor één brute.

Als je vanaf je werk, waar je dus een ander IP hebt, een brute bij jezelf aanmaakt, zou je daar XP voor moeten krijgen. Bij de tweede brute die je aanmaakt is het IP echter niet meer uniek, dus daar krijg je al geen XP meer voor...

Die eerste brute (waarvoor je nog wel XP kreeg) kun je daarna overigens wel thuis verder levelen. Het gaat er alleen maar om dat de pupils met een uniek IP worden aangemaakt namelijk. Wie er daarna mee speelt is niet relevant.

Edit:
[..]

Nee, mensen worden een pupil van je als ze via jouw link op de site binnenkomen.

Als in mijn geval mensen naar http://omniej.mybrute.com gaan en daar een brute aanmaken, dan worden ze mijn pupil.
ik had ergens in deze reeks gelezen dat je ook 2 keer XP kon krijgen voor 1 IP, dat klopte dan niet? ik heb het zelf nog niet echt getest of zo.
pi_68424561
ik ben al een tijdje bezig met een fatsoenlijke OP, zal alvast wat stukje posten.

Abilities:

Vitality: Your life expectancy has risen! Now you will be able to resist longer in the arena.

Impact: Your blows are so devastating that your opponent drops his weapon...Now you can show it off to your friends! What about that? Is it cool or what?

Master of Arms: Thanks to your mastery with the knife, you are turning into a really dangerous individual causing serious problems to your enemy.

Sixth sense: Your eagle-eyed vigilance allows you to anticipate your enemy's sneaky tricks. Now you can attack before he knows what hit him!

Feline Agility: You haven't even got a ball of string to pass the time with, but you can always thump the brute you have opposite you.

Net: A classic net. Not as cool as Spiderman's, but it's good enough for your enemy...

Cry of the Damned: Fierce beasts? Pfffff… You only need to give a shout. They’ll soon run for their lives.

Tornado of Blows: ....and you hit hit hit, that's just your way of showing love! You're a mad torrent of misunderstood love. What madnessssss!

Extra thick Skin: All the knocks you've taken have actually helped you develop. Your brute is the proud owner of a thicker and more resistant skin.

Untouchable: You now avoid the blows easily. This is really annoying, especially for your enemy!

Shield: An armor. To stop the blows.....sometimes.

Pugnacious: When you are in the arena, you're not really so ungrateful... When they strike a blow, you give it back... for free!

Bolt of lightning: You hit faster than your shadow and bite faster than your enemy.

Herculean strength: With your strength, you are capable of moving mountains! But that moment has not yet come, you have an enemy to destroy.

Tragic potion: Have a little sip of this. It could make you a bit drunk.. Hic...hic... This peach juice restores some of the energy you lost in the fight.

Strong arms: Thanks to your huge muscular biceps, you can wield heavy weapons. You are the Schwarzenegger of the mace!

Martial arts: Your Chuck Norris course has paid off! Now you can put your feet where you want... and more often than not they'll be on your opponent's ugly...

Hammer: A catch technique consist of jumping with your enemy, and then falling on top of him.

Hypnosis: Now, talking about your appeal to pets, absolutely nobody can rival you. They'd follow you to the ends of the earth. and that's a fact.

Fierce brute: Now you really are a true brute. More so than ever. You are more powerful and violent than ever in the fight.

Sabotage: You are the coolest kid on the block? You vandalize your enemy- smart move eh? Each blow allows you to destroy one of his weapons.

Armour: This? Well, its a coat of armor. The idea is that you put it over your t-shirt so it doesn't get dirty. It also helps you resist blows.

Bomb: A bit like a water bomb, but more damaging!

Survival: Your years of fighting have made you invincible. Mortals blows have gained you one life point instead of knocking you out.

Pugnacious: When you are in the arena, you're not really so ungrateful... When they strike a blow, you give it back... for free!

Deluge: Walking around carrying 100 kilos of weapons is very tiring until you have found a very clever strategy of traveling light.

Thief: This skill allows you to discreetly steal your enemy's weapon and use it against him.

Immortal: Your health has improved incredibly! You are making it really tough for your enemy to knock you out.

Implacable: When you strike a blow, it's always dead on target. Nobody can stop it. And certainly not your enemy. That's for sure.
pi_68424698
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:12 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik had ergens in deze reeks gelezen dat je ook 2 keer XP kon krijgen voor 1 IP, dat klopte dan niet? ik heb het zelf nog niet echt getest of zo.
Ja, daar heb ik het eerder over gehad...

Ik krijg voor één van mijn zelfgemaakte pupils ook gewoon XP, terwijl bij die zelfgemaakte pupil het zelfde IP is gebruikt als voor mijn mainbrute.

Dat zóu kunnen betekenen dat je per IP twee accounts zou mogen hebben, maar ik heb dat nog nergens echt bevestigd gezien.

Edit: Waarom heb je voor die laatste 6 skills geen icoontje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')