Aah, polaroid, relax!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:43 schreef firewirecable het volgende:
Vandaag is de Tour de Fance voorbij gekomen op de hoek van de straat (Concell de Cent met Meridinana) waar ik werk. Vandaag regende het voor het eerst sinds 4 weken, dus die gasten hebben een lekker glibber ritje gehad gezien al het rubber dat er nu op de straten ligt wegens de hitte [ afbeelding ]
Eenmaal buiten was er dus geen enkele mogelijkheid om naar huis te komen totdat alle renners, wagens en motoren voorbij zijn gekomen over Concell de Cent.
[ link | afbeelding ]
http://vimeo.com/5524844
Polaroid me reet... Check de Exiff en het is toch duidelijk gewoon digitaal gepolaroid...quote:
Zelf vind ik Club Apolo heel tof. Maar dat hangt natuurlijk van je smaak af ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef Riro het volgende:
Iemand goeie tips mbt de leukste discotheken etc. om te gaan stappen in Barcelona?
Treinen naar Barcelona Sants, Passeig de gracia, pas op je spullen!! (Spotgoedkoop, 2,30)quote:Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef Drive-r het volgende:
In september ook weer een lang weekendje geboekt. Beetje uitgaan met vrienden en relaxen. Even TVP voor de voorgaan post. Ik neem normaal altijd een taxi, maar is er ook een andere makkelijke manier om het centrum in te komen?
Ik ben in de trein gerold en heb het juist daarbuiten niet gemerkt(misschien omdat ik daarna panisch al mijn spullen in de gaten hieldquote:Wat betreft de trein/bus valt het wel mee met jatten (althans, ik ga regelmatig met de trein/bus en ik heb nog niks gemerkt).
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voetballiefhebbers in dit topic?
Nee.quote:Of mensen die weten hoe en waar je makkelijk kaarten voor een wedstrijd van Barca kunt scoren als je eenmaal in Barcelona bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |