abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70824315
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:43 schreef firewirecable het volgende:
Vandaag is de Tour de Fance voorbij gekomen op de hoek van de straat (Concell de Cent met Meridinana) waar ik werk. Vandaag regende het voor het eerst sinds 4 weken, dus die gasten hebben een lekker glibber ritje gehad gezien al het rubber dat er nu op de straten ligt wegens de hitte [ afbeelding ]

Eenmaal buiten was er dus geen enkele mogelijkheid om naar huis te komen totdat alle renners, wagens en motoren voorbij zijn gekomen over Concell de Cent.

[ link | afbeelding ]

http://vimeo.com/5524844
Aah, polaroid, relax!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:17:31 #62
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_70957624
Ik vlieg morgenavond weer naar Barcelona .
pi_70963252
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Aah, polaroid, relax!
Polaroid me reet... Check de Exiff en het is toch duidelijk gewoon digitaal gepolaroid...
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:46:01 #64
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_70967379
Iemand goeie tips mbt de leukste discotheken etc. om te gaan stappen in Barcelona?
pi_70996170
Misschien ook handig om te vertellen wat voor een muziek je leuk vind.........
pi_71017917
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef Riro het volgende:
Iemand goeie tips mbt de leukste discotheken etc. om te gaan stappen in Barcelona?
Zelf vind ik Club Apolo heel tof. Maar dat hangt natuurlijk van je smaak af ja.
full stops and exclamation marks
pi_71045087
Barcelona is heerlijk, wel jammer dat mijn portemonnee vanmiddag in de trein is gestolen(en ik ben echt van het oplettende type)
pi_71132018
Hoe kom ik van vliegveld Barcelona Reus op de meest handige wijze in het centrum van Barcelona? Ik lees net iets over bussen die richting centrum van Reus rijden. Daar zou ik dan over moeten stappen op de trein richting bcn centrum. Rijden er ook bussen direct van Reus naar BCN? Zoja, welke kosten zijn hieraan verbonden en welke tijd is daarmee gemoeid?
pi_71132141
In september ook weer een lang weekendje geboekt. Beetje uitgaan met vrienden en relaxen. Even TVP voor de voorgaan post. Ik neem normaal altijd een taxi, maar is er ook een andere makkelijke manier om het centrum in te komen?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_71132253
Hier vind je wat je nodig hebt. Denk ik.
http://www.barcelona-tour(...)-transfer.html#bc2ra
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_71133851
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef Drive-r het volgende:
In september ook weer een lang weekendje geboekt. Beetje uitgaan met vrienden en relaxen. Even TVP voor de voorgaan post. Ik neem normaal altijd een taxi, maar is er ook een andere makkelijke manier om het centrum in te komen?
Treinen naar Barcelona Sants, Passeig de gracia, pas op je spullen!! (Spotgoedkoop, 2,30)
pi_71142431
Treinen lijkt in ieder geval wel de meest voordelige optie. Maar dan moet ik dus wel eerst met de bus naar het centrum van reus. Gaat me dit niet veel meer tijd kosten dan dat ik direct vanaf reus airport met de bus naar centrum bcn ga voor 12 eurie?
pi_71153392
Reactie aub, ik vertrek morgen:D
pi_71153513
Als die bus 12 euro kost, hoef je het voor de centen niet te laten...
Gewoon de bus nemen dus!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_71157451
heb je ook gelijk in;)
pi_71248602
De trein kost, als je meteen een T10 koop, 70 cent naar Sants, Passeig the Gracia of Clot.
Bus lijn 65 kost, zoals bij de trein met een T10, 70 cent naar Placa Espanya.
Taxi kost je rond de 20-50 euro naar het centrum
Aerobus kost je 4,10 euro per persoon naar Sants, Unversitat, Catalunya of Passeig de Gracia

Wat betreft de trein/bus valt het wel mee met jatten (althans, ik ga regelmatig met de trein/bus en ik heb nog niks gemerkt). Wel is het zo dat wanneer je je als 'domme toerist' manifesteerd (lees: met een rugzak vol waardevollespullen in de kleine achter zakken, camera om je nek en kaart in de hand) de kans groter is dat je gerold kunt worden. Dat risico loop je ook in de Nederlandse steden......
pi_71248991
quote:
Wat betreft de trein/bus valt het wel mee met jatten (althans, ik ga regelmatig met de trein/bus en ik heb nog niks gemerkt).
Ik ben in de trein gerold en heb het juist daarbuiten niet gemerkt(misschien omdat ik daarna panisch al mijn spullen in de gaten hield )
pi_71300997
Voetballiefhebbers in dit topic? Of mensen die weten hoe en waar je makkelijk kaarten voor een wedstrijd van Barca kunt scoren als je eenmaal in Barcelona bent?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:24:40 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71301146
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voetballiefhebbers in dit topic?
quote:
Of mensen die weten hoe en waar je makkelijk kaarten voor een wedstrijd van Barca kunt scoren als je eenmaal in Barcelona bent?
Nee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71301171
Hey zit je niet in de ArenA?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')