quote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Van Duim, Bels, Tijn, Murm, D_H en nog veeeeeel meer
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja het verleden heeft er aan meegeholpen te maken wie je nu bent.Misschien zou ik dat tot voorkort gedacht hebben maar nu niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
volgens mij gaat het de goede kant op met tijntje!!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien zou ik dat tot voorkort gedacht hebben maar nu niet meer.
En toen?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, nu is het briljante 'And then?'-stuk bezig![]()
![]()
.
nee dank jequote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog wat vrienden in de aanbieding die te pas en onpas aankomen lopen en op je bank neerploffen...
Iemand interesse?
Dat herken ik. Soms als ik mij rot voel ik en zie een bekende dan voel ik mij al een stuk beter.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voel me nu weer rustig. Ja, verbazingwekkend hoe snel dat soms bij mij gaat. Het is voor mij trouwens heel erg makkelijk om me te herstellen zodra ik iets tegen een ander wil zeggen (in dit geval Tijn). Dan herinner ik me het weer en dan is het goed.
En ik denk echt, als je gewoon andere mensen warmte en vriendschap geeft, herstelt alles zich vanzelf weer. In ieder geval het leed dat je op dat moment voelt (zo werkt het in ieder geval voor mij).
Dus ze lacht en is weer rustig
Thanks all!
Wat zijn jullie toch wijs en mooie persoontjes!
krijg ik de bank er dan bij?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog wat vrienden in de aanbieding die te pas en onpas aankomen lopen en op je bank neerploffen...
Iemand interesse?
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij gaat het de goede kant op met tijntje!!
Zijn ze lekker?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand interesse?
Ik heb FOK! toch al.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand interesse?
en van mijquote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hier!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand interesse?
Stuur maar door, ik kan wel wat gezelligheid gebruikenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand interesse?
Slaap lekkerquote:
Jaquote:
Neequote:
Nog ouder als ikquote:
Weet wat je zegtquote:Op woensdag 22 april 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stuur maar door, ik kan wel wat gezelligheid gebruiken
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
ik ga atwt kijkenJa!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack en Carly
You're never fully dressed until you wear a smile
Ik weet wat ik zegquote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee![]()
Die heb ik zelf nodig...![]()
[..]
Nog ouder als ik
[..]
Weet wat je zegt
quote:
quote:
Nee, heb laatst gehoord dat mannen alleen maar knapper worden naarmate ze ouder worden.quote:
Ze zijn al bijna op de helft dus waarschijnlijk niet. Tegenwoordig zijn er pillen dus dat is ook geen probleem.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
dat gebeurt toch pas als ze heeel oud worden? 80 ofzo?
Dat ga ik ook eens doen vanuit een heel verstandig oogpunt bekeken.quote:
Wanneer je nu ook gaat slapen, ga je samen met ons allemaal naar dromenlandquote:Op woensdag 22 april 2009 22:58 schreef Belsezar het volgende:
Wat is de vaart er hier vandaag vroeg uit zeg
Goed hoorquote:
Oehhh.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik heb vandaag mijn soort-van-love-interest gesproken enzo
Ja, dat weet ik dus nog nietquote:
Al wel een idee? Weet je wel al of ze op vrouwen valt?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus nog nietMaar hoest met jou dan?
Nee... ik heb werkelijk geen idee... Hoewel ze wel op mijn 'geflirt' in ging vanmiddag, maar dat had ze ook op kunnen vatten als gewoon vriendelijk ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Al wel een idee? Weet je wel al of ze op vrouwen valt?
Goed. Zit tegen een tentamen aan te hikken. Maar dat is vrijdag weer voorbij.
Van stal... ze rijdt in de les bij een vriendin van mequote:
Rijd jij paard?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Van stal... ze rijdt in de les bij een vriendin van me
Jepquote:
Misschien is ze bi en issie gewoon in de war!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep![]()
Aaaargh... Hoe ga ik er in vredesnaam achter komen of ze lesbisch is? Mijn gaydar is kapot...
Nee, mijn gaydar heeft nooit gewerkt, helaas... Ja, alleen op mannen, maar daar heb ik dus geen flikker (hihi) aan...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Misschien is ze Bi en issie gewoon in de war!
Nee, het is een heel mooi en verschrikkelijk sexy, stoer, leuk meisjequote:Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef liefie_ het volgende:
het is een paard!
en met deze flauwe opmerking ga ik lekker naar bed!
Hihi.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, mijn gaydar heeft nooit gewerkt, helaas... Ja, alleen op mannen, maar daar heb ik dus geen flikker (hihi) aan...
Arabieren?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef Belsezar het volgende:
Mijn neef fokt paarden in Brazilie
God hoe heet dat ras nou ook alweer?
Nja, dat is het... ze reageerde wel, maar dat zou ook kunnen omdat ze het opvatte als gewoon vriendelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hihi.
Ik heb geen idee hoe je dat uitvindt.Maar je kunt er toch wel achter komen hoe ze reageert op geflirt?
Nee maar het zijn ook kleinere behendige paardenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Arabieren?
De enige persoon die ik ken die in Brazilië woont en paarden fokt, fokt Arabieren.
Criollo's!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee maar het zijn ook kleinere behendige paarden
Volgens mij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cavalo crioulo
Oh die zijn bekend dusquote:
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh die zijn bekend dusWist ik veel hehe.
Succes!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, dat is het... ze reageerde wel, maar dat zou ook kunnen omdat ze het opvatte als gewoon vriendelijkAaaaaargh, ik haat 't
Ohquote:
Dan zie ik haar weerquote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan zie je haar weer, of dan heb je weekend?
Nee, nou ja, wel in Nederland. Zuid-Amerikaans ras, dus minder bekend in Nederland.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
OhZeldzaam dus ofzo?
Mooie beesten
Ahh ok, duidelijk! In Brazilie komen ze enorm veel voor. En kosten vrij weinig. Ik geloof dat mijn neef ze verkoopt voor omgerekend tussen de 500 en 700 euro. Veel mensen die dus geen auto kunnen betalen daar hebben er zo eentje.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nou ja, wel in Nederland. Zuid-Amerikaans ras, dus minder bekend in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Tja... Ik weet niet zo veel eigenlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]Ik ook.
Maar vertel eens wat meer over haar dan?![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ZoZo nog mensen wakkerPaarden zijn tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Kleine harde werkertjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, duidelijk! In Brazilie komen ze enorm veel voor. En kosten vrij weinig. Ik geloof dat mijn neef ze verkoopt voor omgerekend tussen de 500 en 700 euro. Veel mensen die dus geen auto kunnen betalen daar hebben er zo eentje.
Even dealtje sluiten voor mijn neef.quote:
ja, op afstand of als je erop zit niet als je er niets vermoedend achterlangs looptquote:
Heeft ie westernpaardjes?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Even dealtje sluiten voor mijn neef.
Eentje kopen?
Heeft je moeder je dat nooit geleerd?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja, op afstand of als je erop zit niet als je er niets vermoedend achterlangs loopt
Je moet 't m ook eerst laten weten dat je er bent... Anders schrikt ie van je en kan ie uithalen...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja, op afstand of als je erop zit niet als je er niets vermoedend achterlangs loopt
nee, dat weet ik van mezelf uit mijn jeugdige ervaring.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heeft je moeder je dat nooit geleerd?
Nee die van de fotos dusquote:
Kunnen best western gereden wordenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee die van de fotos dus
Ik vind ze veel mooier dan die grote paarden van hier
En nu naar bedje. Slaap lekker allemaal!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |