quote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Van Duim, Bels, Tijn, Murm, D_H en nog veeeeeel meer
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja het verleden heeft er aan meegeholpen te maken wie je nu bent.Misschien zou ik dat tot voorkort gedacht hebben maar nu niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
volgens mij gaat het de goede kant op met tijntje!!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien zou ik dat tot voorkort gedacht hebben maar nu niet meer.
En toen?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, nu is het briljante 'And then?'-stuk bezig![]()
![]()
.
nee dank jequote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog wat vrienden in de aanbieding die te pas en onpas aankomen lopen en op je bank neerploffen...
Iemand interesse?
Dat herken ik. Soms als ik mij rot voel ik en zie een bekende dan voel ik mij al een stuk beter.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voel me nu weer rustig. Ja, verbazingwekkend hoe snel dat soms bij mij gaat. Het is voor mij trouwens heel erg makkelijk om me te herstellen zodra ik iets tegen een ander wil zeggen (in dit geval Tijn). Dan herinner ik me het weer en dan is het goed.
En ik denk echt, als je gewoon andere mensen warmte en vriendschap geeft, herstelt alles zich vanzelf weer. In ieder geval het leed dat je op dat moment voelt (zo werkt het in ieder geval voor mij).
Dus ze lacht en is weer rustig
Thanks all!
Wat zijn jullie toch wijs en mooie persoontjes!
krijg ik de bank er dan bij?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb nog wat vrienden in de aanbieding die te pas en onpas aankomen lopen en op je bank neerploffen...
Iemand interesse?
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij gaat het de goede kant op met tijntje!!
Zijn ze lekker?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand interesse?
Ik heb FOK! toch al.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand interesse?
en van mijquote:Op woensdag 22 april 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |