Juist... en laten we dat dan doen. Fok is weliswaar een discussieforum, maar doe dat dan in een topic over de 'columns' van Bril en niet in zijn overlijdenstopic. Je mag best laten merken dat je d'r geen zak om geeft of dat je het wat overtrokken vind, maar diegenen die hier steeds terugkomen om te zaak verder te verstieren, te trollen of gewoon weer voer geven tot nieuwe discussie, kunnen nu wegblijven. Klaar. Dan open je maar een KLB topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:40 schreef Laton het volgende:
hij raakte bij veel mensen een gevoeliger snaar dan jullie je blijkbaar kunnen voorstellen. ik snap niet echt hoe je je druk kunt maken om het feit dat anderen om iemand rouwen en dat willen uiten,
mooi stukje idd...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef qonmann het volgende:
Het NRC had vandaag wel een mooi artikel, vond ik
[ afbeelding ]
Drie junks op een rijtje... En dat zou dan Neerlands vooraanstaande schrijvesgilde moeten vormen, geen wonder dat daar geen ruk van terecht komt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een typfout.quote:Op vrijdag 24 april 2009 06:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Drie junks op een rijtje... En dat zou dan Neerlands vooraanstaande schrijvesgilde moeten vormen, geen wonder dat daar geen ruk van terecht komt.
Ik ook.quote:
Uiteraard. Ik ben een conservatieve refo. Jij ook?quote:En verder de opmerking van een burgerman zonder verbeelding.
quote:Juist... en laten we dat dan doen. Fok is weliswaar een discussieforum, maar doe dat dan in een topic over de 'columns' van Bril en niet in zijn overlijdenstopic. Je mag best laten merken dat je d'r geen zak om geeft of dat je het wat overtrokken vind, maar diegenen die hier steeds terugkomen om te zaak verder te verstieren, te trollen of gewoon weer voer geven tot nieuwe discussie, kunnen nu wegblijven. Klaar. Dan open je maar een KLB topic.
De man is helaas veels te vroeg overleden, ik ken hem niet of nauwelijks, maar dat neemt niet weg dat diegenen die hem wel kennen en graag willen rouwen, met respect behandeld kunnen worden, net zoals de persoon in kwestie.
Dank je.
Prachtstuk. Vooral ook de beschrijving over hoe situaties er soms gewoon op wachten om door Bril beschreven te worden is een mooie manier om aan te geven hoe de stukken van Bril in elkaar zaten. Ik mis nu al een mooi verhaal over de blijdschap van een paardebloem met het mooie weer van deze week.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
De één is de populairste en succesvolste schrijver van zijn generatie. De ander de succesvolste columnist die de laaatste grote literaire prijs heeft gewonnen. De derde is een bekroonde documentairemaker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 06:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Drie junks op een rijtje... En dat zou dan Neerlands vooraanstaande schrijvesgilde moeten vormen, geen wonder dat daar geen ruk van terecht komt.
Dat het Nederlandse literaire landschap geen ruk voorstelt, als je het vergelijkt met de landen om ons heen. Zelfs België doet het imho beter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De één is de populairste en succesvolste schrijver van zijn generatie. De ander de succesvolste columnist die de laaatste grote literaire prijs heeft gewonnen. De derde is een bekroonde documentairemaker.
Leg je post eens uit.
Helaas bestaat ook dat niet meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ja. 'Twee broers en een broodjeszaak'. Onder die titel zijn de columns in en uit het Balkje ooit nog uitgegeven.
Mooi stukje inderdaad! Jammer dat zo''n man is overleden. Meer dan 10.000 condoleance's berichten in de volkskrant.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik, dat verval heb ik nog meegemaakt. Aan alle mooie dingen komt een einde.quote:
Noem buiten Tom Lanoy eens een recente relevante Belgische schrijverquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat het Nederlandse literaire landschap geen ruk voorstelt, als je het vergelijkt met de landen om ons heen. Zelfs België doet het imho beter.
"Bedoelde u: Tom Lanoye " ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef tong80 het volgende:
Noem buiten Tom Lanoy eens een recente relevante Belgische schrijver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |