quote:Op woensdag 22 april 2009 21:43 schreef Seam het volgende:
Ik laat mijn PC ook altijd aanstaan zodat ik kan uploaden naar andere mensen
en dan hoef ik niet steeds de PC op te starten
Inderdaad! Als ze moeilijke vragen stellen dan snoeren we ze de mond en zeggen we dat het van de SP moest.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef beestjuh het volgende:
Het ergste zijn nog die mensen die denken dat 'inclusief wonen' en 'geld hebben' een vrijkaartje is om alle natuurlijke bronnen van de Aarde te vernietigen. Wees maar trots op jezelf hoor, wat een ontzettend nobele prestatie.
Hoe ga je dat eigenlijk aan je kinderen uitleggen, als zij straks een leeggeroofde, overbevolkte Aarde overhouden, en ze aan je vragen wat jij hebt gedaan toen je in de periode leefde dat het nog omkeerbaar was? Ich habe es nicht gewusst?
ja dan had de huisbaas maar een normaal bedrag huur moeten vragen heh, als je toch al zoveel betaald moet je er uit halen wat je kanquote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef beestjuh het volgende:
Het ergste zijn nog die mensen die denken dat 'inclusief wonen' en 'geld hebben' een vrijkaartje is om alle natuurlijke bronnen van de Aarde te vernietigen. Wees maar trots op jezelf hoor, wat een ontzettend nobele prestatie.
Hoe ga je dat eigenlijk aan je kinderen uitleggen, als zij straks een leeggeroofde, overbevolkte Aarde overhouden, en ze aan je vragen wat jij hebt gedaan toen je in de periode leefde dat het nog omkeerbaar was? Ich habe es nicht gewusst?
Je weet em nog!quote:Op donderdag 23 april 2009 08:24 schreef jitzzzze het volgende:
2: ik niet lui ben, maar moe worden gaat ook wel weer een beetje ver.
Dan zitten we allang op een nieuwe planeet en dan zeg ik tegen m'n dochter. Vroeger waren er van die rare apen op de aarde. Die waren zuinig met benzine en energie enzo. *proest* Ze hadden zelfs een politieke partij. Hahahaha *proest* LOLLER11!111quote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef beestjuh het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zitten we allang op een nieuwe planeet en dan zeg ik tegen m'n dochter. Vroeger waren er van die rare apen op de aarde. Die waren zuinig met benzine en energie enzo. *proest* Ze hadden zelfs een politieke partij. Hahahaha *proest* LOLLER11!111![]()
!!
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar doe je dan je behoefte?Een hond moet toch uitgelaten worden zo af en toe?
Geen kinderen nemen, opgelost, slotjequote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef beestjuh het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zitten we allang op een nieuwe planeet en dan zeg ik tegen m'n dochter. Vroeger waren er van die rare apen op de aarde. Die waren zuinig met benzine en energie enzo. *proest* Ze hadden zelfs een politieke partij. Hahahaha *proest* LOLLER11!111![]()
!!
Áls er al een nieuwe planeet gevonden, in deze generatie, waar we heen zouden kunnen (en ik snap zó ontzéttend níet waarom iedereen daar maar klakkeloos vanuit gaat), ben jij (of ik, laten we wel wezen) vast wel één van de uitverkorenen die mee gaat ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
!!
En als je niet hoeft te pissen? Dan duurt die minuut wel lang.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Gewoonik het volgende:
Tis gewoon routine. Als ik laat thuis kom wil ik ook nog wel eens een klein lampje laten branden. Maar de pc aan laten staan gaat me tegenwoordig te ver. Kan net zo goed pc aandrukken even pissen en klaar isie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |