het is niet zijn adres. het is zijn vórige adres.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Tjabbo het volgende:
Sorry Tjabbo, adresgegevens plaatsen is niet toegestaan....
ah man lachequote:Op donderdag 30 april 2009 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Kijk, daarom mag het dus niet. Staan ze straks met pek en veren voor de verkeerde deur....
Ik hoop dat -ie het overleefd... Zo'n kloothommel moet je berechten, die gun je het niet om er zo makkelijk tussenuit te knijpen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:13 schreef Paladijn het volgende:
Ik zou rond 13:00 nog even de stad in, maar daar dus maar van afgezien door het nieuws...
Het aandachtsgeile suicidaaltje heeft in ieder geval zijn 15 minutes gehad... hij schijnt nu hersendood in het ziekenhuis te liggen.
Ja, maar aan de andere kant hoopte ik wel dat de 5e de dader was.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik hoop dat -ie het overleefd... Zo'n kloothommel moet je berechten, die gun je het niet om er zo makkelijk tussenuit te knijpen.
Helaas, hij blijkt nr. 6 te zijn....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant hoopte ik wel dat de 5e de dader was.
Anders was (en in dit geval is) er weer een onschuldige dood.
LOL, waar in Bunnik? Is ook wel een klere eind rijden voor je he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
lada onderdeel is per ongeluk naar Bunnik gestuurd ipv naar COrnjumMorgen ff naar Bunnik dus, ff kijken of het het goede onderdeel is
je mag m wel eens wassenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij de Lada dealer?Waar anders?
![]()
En ik moet toch naar Dordrecht, dus kleine moeite![]()
Ben in de Laguna van mn vader foto © Dennis Bosman
[ afbeelding ]
Ik blijf netjes he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien aan de foto, bedankt.
Tof toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef Paladijn het volgende:
Sta je bij start-finish, staat Bo opeens naast je
DTM viel vandaag wat tegen, rest is wel top
Donderdag denk ik? Want we waren met een heel groepje bij de Ring vanaf vrijdag ochtend incl. Arjan.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef Paladijn het volgende:
ffs Bo, zeg dan ook eerder dat je met een andere auto rondrijdtIk dacht dat ik een van je kameraden op de foto zette:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kom er net achter dat mijn camera het hele weekend op een crappy lichtmeter stand heeft gestaan
Kan ook.. Weet niet meer precies wanneer ik allemaal bij mijn ouders (in Stiens) ben geweest afgelopen weekquote:Op zondag 3 mei 2009 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Donderdag denk ik? Want we waren met een heel groepje bij de Ring vanaf vrijdag ochtend incl. Arjan.
Mooie foto Paal!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Paladijn het volgende:
Oh, en. Er reed nog ander grut rond:
[ afbeelding ]
Later wel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |