Gefeliciteerd! Dat is dan "merit" of niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Herm, 2e M.Sc is binnen, helaas niet helemaal op de manier zoals ik wilde (>8), maar mag nog steeds niet klagen (>7,5).
Ben nu aan het solliciteren, maar da's echt een ramp. Overal is het: Oh! Jij bent goed! Jou willen we! Alleen nu even niet. Kom maar terug als de aannamestop eraf is.
Hoe bevalt jou het loonslavenleven!? Kom jij/ komen jullie fatsoenlijk dit dipje door?
Wat wil je weten? Wel of niet?quote:
Dit soort dingen bekijk ik altijd over de langere termijn, omdat ik nog wel eens ver rij (voor vakantie bijvoorbeeld) en je dan dus een vertekend beeld krijgt over je autogebruik dat jaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef nijnja het volgende:
Wat ik mij nou eigenlijk afvraag, rijden jullie ook echt veel?
Ik zit wel een beetje mee te lezen enzo, maar hier lees ik echt weinig over. Ik kreeg vandaag mijn bankafschrift en ik schrok wel enigszins...
In de periode 22-03 tot en met 15-04 heb ik 5 keer getankt voor een totaal bedrag van over de 160 euries
Ben ik dan heel gek, of hoe zit dat hier?
Zo'n auto heb ik ook gehadquote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar meestal drie kwartier; soms een half uur; soms een uur; soms twee uur.
kutkloonquote:Op donderdag 23 april 2009 22:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
GTi Burn: http://www.fleshlight.com/main/index.php?ref=54409
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben sinds vandaag bij wet toegestaan een auto te besturen
ga je m volspammen?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:42 schreef TheClown1 het volgende:
auto aanschaven of nog van je ouders lenen en waarom niet meer blijdschap
Dankjequote:
Ja. Kutding zuipt ook nog eens meer dan het gezamelijke Eindhovensche Studentencorpsquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:37 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je m volspammen?
Sjoewe:feli
![]()
Nu de Frod Mondeo wagon![]()
Eeuh wat?quote:
Redactie Sportquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:42 schreef TheClown1 het volgende:
auto aanschaven of nog van je ouders lenen en waarom niet meer blijdschap
ja verplicht lessen in een Alfa 155met Civic velgen is geen pretjequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:05 schreef Alfisti het volgende:
Mijn deelneming Sjoewe
Ik vertrek om 7uquote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef Paladijn het volgende:
Peu
Xtreem: Beetje wat Herm zegt, de aannamestop is bijzonder vervelend... daar liep ik de vorig zomer al tegenaan bij de kleinere bedrijven. Ik heb momenteel wel een opdracht, maar je merkt bij alle klanten dat de budgetten op slot gedraaid worden. Het geld is er wel, men wil het alleen niet uitgeven. Nadeel van een detacheerclub is dat je zodra je van een klus af komt op de bank komt te zitten en er vervolgens geen nieuwe klussen bij klanten zijn wegens diezelfde budgetperikelen... naast de grote hoeveelheid concurentie van je collega's als er wel een klus beschikbaar komt.
En Herm, dat valt nog mee qua reistijd, blijkbaar heb je niet zoveel last van files?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |