abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68283403
Ik 23 jarige jonge man en een vriendin die iets ouder is dan mij (3 a 4 jaar)
Ik leerde haar kennen toen ik nog 22 was en was toen ook nog maagd.
We wonen nu al bijna een jaartje bij elkaar.
We passen erg goed bij elkaar en vind haar ook zo super bij mij passen en dat is ook insgelijks.

Probleem wat misschien geen probleem is...maar het is iets wat vaak door mijn gedachten langskomt..
We willen alle twee graag bij elkaar blijven, denken vaak aan de toekomst en zij vaak over kinderen, maar dat komt ook omdat ze 3 a 4 jaartjes ouder is dan mij.
Het "probleem" wat mij vaak aan gedachten brengt is dat dit mijn eerste love is en waarschijnlijk misschien ook de enigste als we bij elkaar blijven.

Ene kant ben ik blij dat we goed bij elkaar passen en dat we een relatie hebben, maar de andere kant had ik wel willen rondneuzen, ervaring krijgen en of kennis opdoen wat voor meid ik nou precies bij me past.. en daarna haar willen ontmoeten maar dat gaat helaas nu niet...."sorry maar neem ff een break en bel je over paar jaartjes wel op _ "

Andere kant is het ook stom om het uit te maken als we goed bij elkaar passen en beide verdriet van krijgen...

Beetje moeilijk om dit goed te beschrijven, gaat hier om mijn gevoelens en dat is eenmaal moeilijk te uiten.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:08:38 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68283543
Dus je hebt een perfecte relatie, maar door het idee dat je iets mist door niet rondgeneukt te hebben overweeg je je relatie te beeindigen?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 22 april 2009 @ 21:12:54 #3
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68283694
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Hukkie het volgende:
Dus je hebt een perfecte relatie, maar door het idee dat je iets mist door niet rondgeneukt te hebben overweeg je je relatie te beeindigen?
Laten we eerlijk wezen, het is toch spannend om een keer te ervaren hoe een ander kutje aanvoelt.
Misschien een idee om je aan te melden bij een parenclub?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_68283740
Pas geneukt op je 22e? Zij is je eerste vriendin? Menige kansberekening adviseert je om het hierbij te laten Maar anyway gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt...
pi_68283743
Mss had je je dat eerder moeten realiseren? Een maagd op 22jarige leeftijd.... Ervaring wat doe je!?
pi_68283796
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Hydrogeny het volgende:
Pas geneukt op je 22e? Zij is je eerste vriendin? Menige kansberekening adviseert je om het hierbij te laten Maar anyway gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt...
Of neem twee paar schoenen Je weet nooit hoe het loopt he, straks scheurt een schoen
pi_68283816
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Hukkie het volgende:
het is bijna perfect ja, soms wel ruzie over bepaalde dingen maar dat komt door cultuurverschil.
pi_68283855
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, het is toch spannend om een keer te ervaren hoe een ander kutje aanvoelt.
Misschien een idee om je aan te melden bij een parenclub?
Niks voor mij en totaal niks voor haar
pi_68283865
Ja lastig maar echt, zo bijzonder is het niet om rond te sletten (hoewel het verdomd leuk kan zijn als je single, let wel, als je single! bent) en daarvoor wil je een goede relatie écht niet weggooien.
pi_68283896
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef TheGeneral1 het volgende:

[..]

Of neem twee paar schoenen Je weet nooit hoe het loopt he, straks scheurt een schoen
Ik heb veel sjans met meiden, dat is het probleem niet hoor, maar wil niet vreemd gaan en verder...I just don't know!
  woensdag 22 april 2009 @ 21:18:39 #11
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68283906
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef Quni het volgende:

[..]

het is bijna perfect ja, soms wel ruzie over bepaalde dingen maar dat komt door cultuurverschil.
Cultuurverschil? Nou maak je het wel heel spannend
pi_68283930
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Quni het volgende:

[..]

Ik heb veel sjans met meiden, dat is het probleem niet hoor, maar wil niet vreemd gaan en verder...I just don't know!
en wij moeten de keuze voor jou maken ?
  woensdag 22 april 2009 @ 21:19:42 #13
165512 MASD
Music is dead.
pi_68283954
Heel herkenbaar. Maar geloof mij, het lijkt leuker dan het is. Houd het bij je relatie. Verder:
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef heaven7 het volgende:
Ja lastig maar echt, zo bijzonder is het niet om rond te sletten (hoewel het verdomd leuk kan zijn als je single, let wel, als je single! bent) en daarvoor wil je een goede relatie écht niet weggooien.
Long live music.
pi_68284040
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Cultuurverschil? Nou maak je het wel heel spannend
Ja ik ben gewoon Nederlands en zij Chinees. Zij is in China geboren en hier paar jaartjes gestudeerd en nu werkt nu. Voor de mensen die het niet weten, dit is een groot cultuur verschil in een relatie. Erg moeilijk, maar door veel te praten gaat het steeds beter.
pi_68284051
je hoeft natuurlijk niet je relatie te beeindigen, maar het is natuurlijk nooit verkeerd om wat vriendschappelijke contacten te maken met wat meiden, en dan kun je op de duur vanzelf de keuze maken die je hier vraagt
pi_68284075
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef Omnyakom1 het volgende:

[..]

en wij moeten de keuze voor jou maken ?
Keuze...nee maar advies/tips/zelfde ervaring gehad enz... geven ja
pi_68284155
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef babipangang het volgende:
je hoeft natuurlijk niet je relatie te beeindigen, maar het is natuurlijk nooit verkeerd om wat vriendschappelijke contacten te maken met wat meiden, en dan kun je op de duur vanzelf de keuze maken die je hier vraagt
Ja dat is een goed punt (dat heb ik ook), maar dat veranderd niet zomaar mijn gedachte.
pi_68284740
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef Quni het volgende:

[..]

Ja dat is een goed punt (dat heb ik ook), maar dat veranderd niet zomaar mijn gedachte.
hoeft ook niet zomaar, kan ook gewoon met de tijd veranderen je gedachte, en dan maak je die keus wanneer je er klaar voor bent
pi_68284887
mijn ervaring is dat als het verlangen steeds groter wordt je er uiteindelijk beter een einde aan kunt maken

ik ben blij dat ik niet meer vast aan dr zit, al was ze nog niet eens mn eerste
als je 20 ben wil je toch nog genieten van wat er rondloopt!?
maar ook als het enkel beetje nieuwsgierigheid is zou ik zeggen; pas er mee op, de verleiding kan zomaar te groot worden, voor iedereen
pi_68284921
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:43 schreef babipangang het volgende:

[..]

hoeft ook niet zomaar, kan ook gewoon met de tijd veranderen je gedachte, en dan maak je die keus wanneer je er klaar voor bent
Gaat ook niet precies om een keuze te maken of niet dat ik deze topic start, maar wou ook weten als andere mensen deze ervaring hebben, maarja ook als ik het uit wilt maken in de toekomst, toch raar en misschien dom om dat te doen als je nog steeds verliefd bent en goed met elkaar kan opschieten^^ of zie ik dat verkeerd?

Verder krijg ik ook meer een idee dat ik moet opschieten met een beslissing (net alsof ik ga trouwen lol ) het is een vrouw en ze is ouder. Wil haar tijd ook niet verspillen als ik later het uit maak door wat voor reden dan ook. Vooral omdat ze Chinees is, is het belangrijk dat een vrouw een partner heeft voor haar 30, denk hierbij aan familie en de mensen om haar heen, het is niet zoals Europa....lang verhaal (cultuur).
  woensdag 22 april 2009 @ 21:56:13 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_68285189
tsja ga met haar swingen
  woensdag 22 april 2009 @ 21:59:42 #22
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68285337
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef Quni het volgende:

[..]

Ja ik ben gewoon Nederlands en zij Chinees. Zij is in China geboren en hier paar jaartjes gestudeerd en nu werkt nu. Voor de mensen die het niet weten, dit is een groot cultuur verschil in een relatie. Erg moeilijk, maar door veel te praten gaat het steeds beter.
Met Chinese vrouwen zou ik sowieso geen relatie beginnen, die takelen echt hard af vanaf hun 30ste.
pi_68285398
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef Daniel1976 het volgende:
tsja ga met haar swingen
Mannen zullen sneller ja zeggen, maar bij vrouwen is (helaas) meestal niet zo.
Krijg je dan geen jaloezie ?
pi_68285681
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Met Chinese vrouwen zou ik sowieso geen relatie beginnen, die takelen echt hard af vanaf hun 30ste.
dan heeft TS nog even de tijd om een ander te zoeken
  woensdag 22 april 2009 @ 22:42:59 #25
53151 T42
Pinball Wizard
pi_68287239
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Hydrogeny het volgende:
ik was ook laat bloeier heb alles al lang ingehaald

op je 12e is ook niet alles
pi_68288253
Bijna perfect:P Je bent toch geen idealist?

Het gaat er natuurlijk om of jij je er wel of niet goed bij voelt maar ik zou gewoon bij die meid blijven. Ik bedoel om deze reden uit elkaar gaan terwijl het zo goed loopt zou zonde zijn.

Of is het om je mannelijke ego op sleeptouw te nemen? Dan moet je helemaal niet twijfelen, je hebt niks gemist
pi_68289919
Misschien moet jullie een open relatie beginnen
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_68290000
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Mordreth op 23-04-2009 08:35:57 (dat is idd offtopic) ]
pi_68292638
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef Mitchel_De_Manager het volgende:
Bijna perfect:P Je bent toch geen idealist?

Het gaat er natuurlijk om of jij je er wel of niet goed bij voelt maar ik zou gewoon bij die meid blijven. Ik bedoel om deze reden uit elkaar gaan terwijl het zo goed loopt zou zonde zijn.

Of is het om je mannelijke ego op sleeptouw te nemen? Dan moet je helemaal niet twijfelen, je hebt niks gemist
Ja zo denk ik het ook, maarja soms denk je van...
pi_68292643
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:57 schreef the_witch het volgende:
Misschien moet jullie een open relatie beginnen
Ja en daar moet beide wel mee akkoord zijn en niet één
pi_68293393
Ik denk dat hij hier beter past.
TS veel succes met wat je keuze ook mag zijn
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_68293428
Het probleem zit 'm meer dat ze al meer rondgeneukt heeft dan jij.
***** Kraak.....
pi_68293448
Ik zou het gewoon houden zo als het is, Weesblij !
JA!
pi_68293713
Je gaat toch geen goede relatie opgeven!

Aziaatjes
pi_68293877
Goed uitproberen en dan later je plan trekken.
***** Kraak.....
pi_68294033
Dat TS dit zich afvraagt zegt genoeg. Vroeg of laat wordt de behoefte om rond te neuken groter en ga je het toch wel doen. Een vergelijkend warenonderzoek is heel normaal.

bovendien;

Zij denkt na over trouwen en kinderen en jij bent aan het nadenken over rondneuken. Dat zegt wel wat.

Abandon ship!
  donderdag 23 april 2009 @ 09:38:31 #37
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_68294932
Dat rondneuken gaat ook vervelen. En dan denk je weer goh ik had een vriendin die preciest wist hoe ze mij moest pijpen.

Gewoon uitzitten die hap, dat gevoel blijf je toch wel houden.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  donderdag 23 april 2009 @ 11:08:45 #38
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68297765
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef heaven7 het volgende:
Precies... sex zonder liefde is na een tijdje fucking saai. De enige reden waarom het leuk is een meid voor een keer te neuken is omdat het allemaal nieuw is en spannend is, maar als je op herhaling gaat kom je er na 2 maanden achter dat je totaal niet past en dan wordt de sex ook gewoon maar een nummertje
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:15:54 #39
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68298011
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat rondneuken gaat ook vervelen. En dan denk je weer goh ik had een vriendin die preciest wist hoe ze mij moest pijpen.

Gewoon uitzitten die hap, dat gevoel blijf je toch wel houden.
Geen ervaring hierin, maar ik denk het ook..

Ik zou gewoon lekker blij zijn met wat je hebt. Elke man zal wel willen weten hoe de vrouw aan de overkant onder de lakens is.. De vraag is; is het het waard om erachter te komen ten koste van je huidige relatie...?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 23 april 2009 @ 13:34:29 #40
139770 Miasan
Roemer has it
pi_68302245
Gewoon accepteren dat het gras bij de buren altijd groener zal zijn, wat je ook doet.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_68305577
-edit-

[ Bericht 44% gewijzigd door Mordreth op 23-04-2009 19:17:19 (ONZ is ergens anders) ]
Acht Cola, Acht Bier!
pi_68307011
Hou het gewoon bij 1 meid, je geeft aan dat het goed gaat en jullie bij elkaar passen.
Waarom zou je dan het risico lopen je goede relatie met haar te verstoren omdat je simpelweg wat anders wil proberen waarvan je niet eens weet of het goed is.
Jij hebt gewoon in één keer de perfect match gevonden, gefeliciteerd. Dat had ik ook graag gehad

Hoe oud is je vriendin eigenlijk, vind dat 3 a 4 jaar ouder maar vreemd...
pi_68309225
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef OmniRocket het volgende:
Hou het gewoon bij 1 meid, je geeft aan dat het goed gaat en jullie bij elkaar passen.
Waarom zou je dan het risico lopen je goede relatie met haar te verstoren omdat je simpelweg wat anders wil proberen waarvan je niet eens weet of het goed is.
Jij hebt gewoon in één keer de perfect match gevonden, gefeliciteerd. Dat had ik ook graag gehad

Hoe oud is je vriendin eigenlijk, vind dat 3 a 4 jaar ouder maar vreemd...
Ja inderdaad 3 a 4 jaar ouder. Dit klinkt net alsof je eigenlijk alleen bij haar bent voor de seks. Anders zou je echt geen 3 a 4 jaar schrijven.
pi_68309548
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:04 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Ja inderdaad 3 a 4 jaar ouder. Dit klinkt net alsof je eigenlijk alleen bij haar bent voor de seks. Anders zou je echt geen 3 a 4 jaar schrijven.
Bedoel je het vaag zijn over de leeftijd, of het feit dat ze ouder is?
pi_68310589
Het gras lijkt in eerste instantie groener bij de buren dan het is.
Dat rondneuken is even leuk, maar behalve ervaring levert het niet veel op.

Als je voor je gevoel goed zit: houden zo! Dat gevoel is zeldzaam (of jij voelt je goed bij heel veel vrouwen )

En niets is voor eeuwig, zij kan het op een dag gehad met je hebben, of jij vind haar toch niet meer zo leuk. Tot die tijd gewoon genieten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_68310614
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:03 schreef Quni het volgende:
maar de andere kant had ik wel willen rondneuzen, ervaring krijgen en of kennis opdoen wat voor meid ik nou precies bij me past..
Dat had je de afgelopen zes jaar toch al kunnen doen?
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 23 april 2009 @ 18:36:22 #47
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68311656
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Quni het volgende:

[..]

Als je zoveel sjans hebt, waarom ben je dan niet eerder begonnen met rondneuken?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_68311984
Wees blij met wat je hebt. Je hebt je tijd gehad. Het is ook wat je zelf wilt. Wil je een serieuze langere termijn relatie dan moet je dit koesteren. Wil je nog genieten met andere vrouwen zonder dat je weet dat het voor altijd is dan kan je deze relatie uitmaken en weer opzoek gaan. Je zegt zelf dat je genoeg sjans hebt dus het zou eigenlijk niet zo moeilijk zijn om een nieuwe vriendin te vinden. Alleen heb ik persoonlijk de indruk dat je toch wel moeite hebt om een vrouw aan de haak de slaan aangezien je met een oudere chineze vrouw een relatie bent aangegaan en het ook je eerste relatie is op een wat oudere leeftijd. Nee gozer, blijf maar gewoon bij je vriendin.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2009 18:52:12 ]
pi_68312148
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 23-04-2009 19:16:44 (ONZ is ergens anders) ]
pi_68316542
ik begrijp toch wel wat TS bedoelt. Heel het zin met de liefde en dergelijke is dat je leert van je fouten. Nu is het alleen dat je geen fouten hebt gemaakt en dat je toch het idee hebt dat je toch verder wilt kijken dan alleen 'dat ene'. Dit betekent nog niet dat je een of ander verlangen krijgt dat steeds erger wordt. Ondertussen denk je wel: 'wat nou als...'. Vind ik best begrijpelijk hoor.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')