Jammer. De meerwaarde is nu een stuk minder, nu start het maandag en zullen veel mensen na school en werk eerst de streamverslagen gaan lezen om te kijken of t uberhaubt de moeite is om een Bunkerabo te nemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
Voorlopig dus geen FOK!abonnement bij je streamabonnement. Helaas. Of in jouw geval; gelukkig.
Prima juist, met al die gare acties waren jullie alleen de abo's maar aan t devaluerenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jammer. De meerwaarde is nu een stuk minder, nu start het maandag en zullen veel mensen na school en werk eerst de streamverslagen gaan lezen om te kijken of t uberhaubt de moeite is om een Bunkerabo te nemen.
Ho ho, ik heb niets tegen een Fok! abonnement. Er moet voor mij alleen wel voldoende meerwaarde tegenover staan en uitsluitend en alleen een koppeling met Fok! te maken zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Voorlopig dus geen FOK!abonnement bij je streamabonnement. Helaas. Of in jouw geval; gelukkig.
Klantenbinding heet dat. Eerste lijntje coke is gratis, jeweettochquote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima juist, met al die gare acties waren jullie alleen de abo's maar aan t devalueren
Ik heb wel verlengdquote:Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Klantenbinding heet dat. Eerste lijntje coke is gratis, jeweettoch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |