Ik ben sinds maandag op dieet. Het heet het Atkinsdieet, waarbij je zo min mogelijk (in de eerste 2 weken max 20, daarna 5 per dag extra, per week.) koolhydraten mag binnenkrijgen. Mij leek het wel een goed idee om dan even langs de C1000 te gaan, om een tray van 12 kleine flesjes te halen, want die zijn in de aanbieding. Ik kom daar aan en ze zijn uitverkocht. Ik pak maar 4 grote 1,5 liter flessen, tel mijn geld in mijn portomonnee. 4,80. Genoeg voor zo'n tray van 12 flesjes (4,50) had ik bedacht. Ik keek op het prijsje van de flessen, 97 cent. Ik ga naar de kassa, pak het geld uit mijn portomonnee, en zie op het schermpje dat het 4,90 kost. 10 cent te kort

.
Ik denk ik pin wel even. Ik pinnen, naar huis. Ik heb dorst, dus ik drink wat Crystal Clear. Op een gegeven moment had ik zo'n 1,6 fles op. Ik had nog 2,4 fles over en dacht:"Morgen weer een dag". Ondertussen was ik natuurlijk al een hoop keren naar de WC gegaan, wat mijn leven ineens spectaculair maakte. Vandaag heb ik weer 1,5 fles achterover gewerkt. Ik heb nog maar 1 liter over ongeveer. Vanmiddag voelde ik dat ik moest schijten. Ik naar de WC. 2 Kleine stukjes stront. Fijn, kom ik bedrogen uit. Geowned door mijn eigen anus. Net gegeten (Bakje döner met knoflooksaus ^^), dus ik naar boven en daar even computeren. Rond acht uur moest ik weer schijten voelde ik. Eerst kwam er een kleine drol uit, die wat groter werd aan het eind. Ik keek naar mijn versgebaarde Obamaworst, en tot mijn verbazing was hij 3x zolang als ik gedacht had. Ik dacht dat ik klaar was, maar aangezien ik nog even een gamemagazine zat te lezen, en ik er net 20 seconden zat, dacht ik:"Kan nog wel eventjes.". Op een gegeven moment voel ik weer een kleine drol, tenminste, dat dacht ik. Ik ontspan mijn sluitspier, en een waterval van bruine smurrie kwam hupsakee mijn anus uit. En toen was ik los, het bleef maar druipen

. Toen ik mijn versgebaarde Obamaworst met een pindasausje bewerkt had, dacht ik alweer klaar te zijn. Ik wilde mijn anusje afvegen, totdat ik weer een beetje voelde. Ik trok het toilet door, en bleef nog even zitten. Er kwam nog meer uit. Toen kon ik eindelijk me reet afvegen, doortrekken (alweer ja

), de luchtverfrisser (die helpt amper, lekker joh, geur van spetterpoep in een rozenveld

) de WC ruimte in te spuiten en toen nog mijn handen wassen. Ik ben een ervaring rijker.
Klachten:
1) C1000's Crystal Clear 12 flesjes trays waren te snel uitverkocht
2) Extreme dorst zorgt voor spetterpoep
3) Te weinig geld voor 4 flessen, dus moeten pinnen. Zo te weinig geld hebben voor een spel, en dat dus niet kunnen bestellen (TS doet niet aan baantjes).
4) Spetterpoep.
5) Luchtverfrisser helpt niet
6) IJscoman met zijn kut TUDUDUDUDUUD hier in de straat
Anti-klachten:
1) Bakje Döner was lekker
2) Gisteren mooi weer en vroeg uit
Verwachte reacties:
1) Te lang verhaal

2) TS dieet.

3) TS drinkt wijvendrankje

4) TS is aan de spetterpoep

5) TS heeft geen baantje