En we hebben een winnaar!!!quote:
Nee, Bud Spencer dan, die altijd met zo'n enorme 'ik-heb-hier-geen-zin-in' kop overal op stond te meppen. Is later nog de Italiaanse politiek in gegaan las ik ooit..quote:
Om half tien? Das vroegquote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar!!!
De_Hertog +1![]()
WELTRUSTEN![]()
In 2005 deed Spencer een mislukte poging om de politiek in te gaan; hij was verkiesbaar als regionaal raadslid voor de partij Forza Italiaquote:Op woensdag 22 april 2009 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, Bud Spencer dan, die altijd met zo'n enorme 'ik-heb-hier-geen-zin-in' kop overal op stond te meppen. Is later nog de Italiaanse politiek in gegaan las ik ooit..
Maar samen waren ze natuurlijk goudquote:Op woensdag 22 april 2009 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, Bud Spencer dan, die altijd met zo'n enorme 'ik-heb-hier-geen-zin-in' kop overal op stond te meppen. Is later nog de Italiaanse politiek in gegaan las ik ooit..
De Gripen NG, maar okquote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Saab Gripen
Uiteraard.quote:
Bij de Mediamarkt naast arena is elke film van hun samen te koop voor 2 euro ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 21:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Uiteraard.
Keertje die dvdbox scoren voor late-avond-entertainment eigenlijk
Alleen dan heb je niet zo'n übermooie box, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt naast arena is elke film van hun samen te koop voor 2 euro ofzo
hoe ging je proefwerk in z'n geheel?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef Tanjaa het volgende:
He verdorie,
De transistor jaa
Die met elektromagneet. Vandaag nog proefwerk over gehad.
Helemaal goed.quote:
doen we nog een natuurkunde vraagje:quote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef Tanjaa het volgende:
He verdorie,
De transistor jaa
Die met elektromagneet. Vandaag nog proefwerk over gehad.
De vraag over de transistor ging nou juist fout..quote:Op woensdag 22 april 2009 22:34 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
hoe ging je proefwerk in z'n geheel?
Geen ideequote:Op woensdag 22 april 2009 22:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
doen we nog een natuurkunde vraagje:
Kooi van, is de benaming voor een kooivormige constructie van elektrisch geleidend materiaal zoals koper of ijzer dat er voor zorgt dat elektromagnetische straling niet tot binnen de kooi kan doordringen
Wat is![]()
Faraday. En is het niet 'wie'?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
doen we nog een natuurkunde vraagje:
Kooi van, is de benaming voor een kooivormige constructie van elektrisch geleidend materiaal zoals koper of ijzer dat er voor zorgt dat elektromagnetische straling niet tot binnen de kooi kan doordringen
Wat is![]()
Stand 1515:quote:
Die laatste stond er al. Nog eentje dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:44 schreef kraaksandaal het volgende:
David Copperfield
The Pickwick Papers
A Christmas Carol
Aparte schrijfwijze, maar verder wel goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:47 schreef kraaksandaal het volgende:
Nicolas Niikkelbee?
Stand 1515:quote:
wat zijn jullie goed & fast...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:01 schreef Robbiev85 het volgende:
drew barrymore
natuurlijkquote:
Die van Thailand.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke regeringsleider moest aftreden omdat hij als TV-kok bijbeunde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |