quote:Op donderdag 23 april 2009 01:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ach gut je bent nog zieliger dan je al lijkt maar goed, Houston we have no problem.
Alweer niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man morgen zien we je hier niet meer
Natriumchloride Cl-Na+ ofzoiets geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2009 01:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo vond dat ik flauw deed. Daarom: wat is de wetenschappelijke naam van keukenzout?
Zijn antwoord was f te weinig ik ben de baas.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:39 schreef MaJo het volgende:
Ik ben het voor de verandering eens met tong eens
Al blijft het natuurlijk uberp0wned dat ook hij gebanned was![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat hier om de schaamteloze posts in het martin bril topicquote:Op donderdag 23 april 2009 01:40 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zijn antwoord was f te weinig ik ben de baas.
Je hebt de elementen verkeerd om genoemd, maar natriumchloride is wel goed. Daarom Under +1quote:Op donderdag 23 april 2009 01:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Natriumchloride Cl-Na+ ofzoiets geloof ik
Haha ja ik zie hetquote:Op donderdag 23 april 2009 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt de elementen verkeerd om genoemd, maar natriumchloride is wel goed. Daarom Under +1
Dat heeft niets te maken met posts hier toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat hier om de schaamteloze posts in het martin bril topic
Nee maar het verklaard wel de felheid van tong naar jou...quote:Op donderdag 23 april 2009 01:44 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met posts hier toch?
jij zit toch steeds op fok en ik ben te moequote:Op donderdag 23 april 2009 01:43 schreef MaJo het volgende:
Hell noAls je een vraag goed beantwoord dan moet je een nieuwe vraag stellen. Lees de OP...
Dan moet je geen vraag beantwoorden. Geen nieuwe vraag stellen = je punt kwijt.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
jij zit toch steeds op fok en ik ben te moe![]()
![]()
Daar kan ik toch niks aan doen?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee maar het verklaard wel de felheid van tong naar jou...
ja maar jij bent hoogbegaagfd voor jou is het makkelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet je geen vraag beantwoorden. Geen nieuwe vraag stellen = je punt kwijt.
En ik zit heul niet de hele tijd op fokEn ik ben ook moe
Als je dat zelf niet eens begrijpt zou ik maar eens heel hard gaan nadenkenquote:Op donderdag 23 april 2009 01:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen?
Shit, heb mij vorige maand nog door 600+ pagina's Russisch heldendom in de Tweede Wereldoorlog gewerkt, maar deze naam is mij even ontschoten.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:48 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de naam van de soldaat die deze vlag op het Reichstag plantte.
En niet opzoeken
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |