Ze worden pneumatisch gedraaidquote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja ook gezien. Die stoomlocomotieven die ze bouwen zijn ook vet.
Alleen jammer is dat ze het nooit doen zonder dat laatste slangetje. Dat denk ik niet in ieder geval.
Wat reken jij onder Italiaanse tuinkruiden?quote:
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze worden pneumatisch gedraaid, je kan natuurlijk geen onstekingsmechanisme in een lego iets maken
Een molentje met italiaanse tuinkruiden van de appie heijnquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat reken jij onder Italiaanse tuinkruiden?
Ander onderwerp aubquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Maar dat vind ik nu jammer![]()
Die dingen moet je eigenlijk autonoom zien te krijgen
Whehequote:Op woensdag 22 april 2009 20:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Een molentje met italiaanse tuinkruiden van de appie heijn![]()
Tis pubquote:
Nooit boeiend gevonden. Ik was vroeger van de turtles en power rangers action figures.quote:
Transformers >quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nooit boeiend gevonden. Ik was vroeger van de turtles en power rangers action figures.
Die turtles vond ik kutbeesten. Power rangers waren wel tof.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nooit boeiend gevonden. Ik was vroeger van de turtles en power rangers action figures.
Ja ja, smoesjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel, geen idee hoe ie er komt
Nog nooit afgespeeld.
Ook maar die serie vond ik maar saai.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |