Het is klaarquote:
Die gast kwam een keer langs toen dagdag er was en had zichzelf erin gezet.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:11 schreef Hyman het volgende:
Wat doet HSG bomber in de lijst trouwens? die komt hier nooit.
Koken is leukquote:Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ben alleen goed in dingen koken die je heel snel kunt doen. Geen geduld voor te lang in de keuken staan
Zoals rijst en spaghetti enzoZijn ook lekker
Leuk wel. En lekker ook wel wanneer je het zelf doet.quote:
Ik maak daarom ook altijd makkelijke dingen als ik zelf wat moet makenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Leuk wel. En lekker ook wel wanneer je het zelf doet.
Alleen duurt het zo lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Ja idd, Hier net zo'n verhaalquote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik maak daarom ook altijd makkelijke dingen als ik zelf wat moet maken, lasagne kan ik wel maken, en standaard Nederlands eten, zoals aardappelen vlees en groente
Lasagnequote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik maak daarom ook altijd makkelijke dingen als ik zelf wat moet maken, lasagne kan ik wel maken, en standaard Nederlands eten, zoals aardappelen vlees en groente
Ligt eraan wat je maakt uiteraardquote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Leuk wel. En lekker ook wel wanneer je het zelf doet.
Alleen duurt het zo lang
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:20 schreef BurnaBoy het volgende:
W000t. Die zijn ff gek geweestDeze danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ja ook gezien. Die stoomlocomotieven die ze bouwen zijn ook vet.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef ImTheBase het volgende:
Ik hou van italiaanse tuinkruiden + zeezout bij vlees
Italiaanse tuinkruiden?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef ImTheBase het volgende:
Ik hou van italiaanse tuinkruiden + zeezout bij vlees
Ze worden pneumatisch gedraaidquote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja ook gezien. Die stoomlocomotieven die ze bouwen zijn ook vet.
Alleen jammer is dat ze het nooit doen zonder dat laatste slangetje. Dat denk ik niet in ieder geval.
Wat reken jij onder Italiaanse tuinkruiden?quote:
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze worden pneumatisch gedraaid, je kan natuurlijk geen onstekingsmechanisme in een lego iets maken
Een molentje met italiaanse tuinkruiden van de appie heijnquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat reken jij onder Italiaanse tuinkruiden?
Ander onderwerp aubquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Maar dat vind ik nu jammer![]()
Die dingen moet je eigenlijk autonoom zien te krijgen
Whehequote:Op woensdag 22 april 2009 20:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Een molentje met italiaanse tuinkruiden van de appie heijn![]()
Tis pubquote:
Nooit boeiend gevonden. Ik was vroeger van de turtles en power rangers action figures.quote:
Transformers >quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nooit boeiend gevonden. Ik was vroeger van de turtles en power rangers action figures.
Die turtles vond ik kutbeesten. Power rangers waren wel tof.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nooit boeiend gevonden. Ik was vroeger van de turtles en power rangers action figures.
Ja ja, smoesjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel, geen idee hoe ie er komt
Nog nooit afgespeeld.
Ook maar die serie vond ik maar saai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |