Gelukkig nietquote:
Uwen topique moet wel in ere worden gehouden wa?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Wa zitte gij nou wir te kicke mens?!
Verrekte zot!
Leugens! Misschien lijkt ie qua looks op Ang3l, maar dan is het Ang3l nog lang niet!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:55 schreef DR34M3R het volgende:
Goed nieuws voor de vrouwelijke fans!
Er loopt een exacte kopie van Ang3l rond.. die gisteren gesignaleerd is met een vrouw, en dus wellicht wel hetero is
Jij krijgt een koekjequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens! Misschien lijkt ie qua looks op Ang3l, maar dan is het Ang3l nog lang niet!
Lijkt??? Het WAS hem, ik zweer het je!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens! Misschien lijkt ie qua looks op Ang3l, maar dan is het Ang3l nog lang niet!
Ja, in club taboo binnenkort!quote:
Ik ga toch niet helemaal naar Tokkieville, met al dat Heineken?quote:
Wa da duurt he? Al meer dan een jaar!quote:
Oeh! Wanneer is die?quote:
Ze hebben vast rosebier voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Tokkieville, met al dat Heineken?
Voor mij ook?quote:
Hey, ik discrimineer nietquote:
Jij niet misschien.. maar daar misschien welquote:
Kutkick.quote:
Natuurlijk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Ondanks dat ik je een Vieze vuile lieve naieve smerige valse grappige TRUT noemde
quote:
Weertenaar?!quote:
Die wil ik ook wel voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 8 september 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:
Hier dan ook maar:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Je hebt geen grote taart voor de deur gehad?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Venco, wanneer kan ik hem verwachten? Want vanaaf ben ik niet thuis!
Die staat dus nu bij -Engel- voor de deur, verkeerde adresquote:Op donderdag 9 september 2010 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt geen grote taart voor de deur gehad?
Oooh nou dan hoop ik dat het de moeite was.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die staat dus nu bij -Engel- voor de deur, verkeerde adres.
We love the gay.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:49 schreef aight1 het volgende:
Wat een hoog vrouw-gehalte in dit topic.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:49 schreef aight1 het volgende:
Wat een hoog vrouw-gehalte in dit topic.
Ang3l of zijn verkeerd bezorgde verjaardagscadeautje?quote:
Goede kickquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ooooh ja... Ang3l! hij kwam de 18e als een gemaskerd engeltje neerdalen om mij ook een masker te gevenIk hou van die knul
![]()
Zo ben ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ooooh ja... Ang3l! hij kwam de 18e als een gemaskerd engeltje neerdalen om mij ook een masker te gevenIk hou van die knul
![]()
Tsja. Ang3l.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Compenseer me uiterlijk met me inkomen
spaans?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef deepart het volgende:
Angel - uitgesproken op zijn spaans want dat is elite - lijkt op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul geen faalquote:
Ja toch, kijk dat mondje..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus het lijkt op dat plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |