En ik ben nog wel zo'n teruglurkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:22 schreef Lips het volgende:
[..]
Vervelende bijkomende karaktertrek bij Fok!kers
Danny...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groetjes terug
Ow een kabouter.... die heb ik ook ooit eentje gehad, maar die was een tragische dood gestorven.
Had z'n eigen overlijdenstopic hier op Fok. Erg ontroerend allemaal
Hij inderdaadquote:
Nee joh, hij had het over Danny!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Danny...![]()
Ik weet het nog. Maar ja.. ik zag het wel aankomen hoor.
quote:
En hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij inderdaad
Ang3l, je staat in mijn AT...
Zou zomaar kunnen, want ik kom ook uit Amsterdam.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Toch niet ook van 1978 he?
Lost twin bro'?
Gelukkig nietquote:
Uwen topique moet wel in ere worden gehouden wa?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Wa zitte gij nou wir te kicke mens?!
Verrekte zot!
Leugens! Misschien lijkt ie qua looks op Ang3l, maar dan is het Ang3l nog lang niet!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:55 schreef DR34M3R het volgende:
Goed nieuws voor de vrouwelijke fans!
Er loopt een exacte kopie van Ang3l rond.. die gisteren gesignaleerd is met een vrouw, en dus wellicht wel hetero is
Jij krijgt een koekjequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens! Misschien lijkt ie qua looks op Ang3l, maar dan is het Ang3l nog lang niet!
Lijkt??? Het WAS hem, ik zweer het je!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leugens! Misschien lijkt ie qua looks op Ang3l, maar dan is het Ang3l nog lang niet!
Ja, in club taboo binnenkort!quote:
Ik ga toch niet helemaal naar Tokkieville, met al dat Heineken?quote:
Wa da duurt he? Al meer dan een jaar!quote:
Oeh! Wanneer is die?quote:
Ze hebben vast rosebier voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Tokkieville, met al dat Heineken?
Voor mij ook?quote:
Hey, ik discrimineer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |