abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68279953

woensdag 22 april 2009 @ 19:21:00 #27
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68279966
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

heb respect voor deze jongens, beter als die gangster types.
Heb ik zeker, dit zijn helden. Volledige etappes rijden met versleten fietsen over zandpaden
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_68280091
Ik haat wielrenners.

Niet zozeer omdat ze zo hard rijden, maar omdat ze lijken te denken dat de verkeersregels niet op hen van toepassing zijn en dan ook nog eens behoorlijk agressief zijn.

Valt me nog mee dat de TS niet gelijk door de wielrenner op z'n bek is getimmerd, trouwens. Hier in de buurt is vorig jaar een bejaarde vent van z'n fiets gedouwd door een wielrenner, omdat de wielrenner dacht dat dat hij nog even voor de linksafslaande bejaarde (met keurig de hand uitgestoken) langs kon om rechtsaf te gaan. Dat kon dus niet en de bejaarde schrok zich zowat een 2e pacemaker, waarop hij de wielrenner zeer terecht toeriep dat 'ie uit moest kijken. Die was daar op zijn beurt dan weer niet van gediend en wist niet hoe snel 'ie van z'n fiets af moest springen (waarbij hij onderuit ging, omdat één van z'n clipjes bleef hangen ) en die bejaarde een lesje te leren. Hij heeft dus letterlijk met z'n driftige kop een bejaarde man met fiets en al omver gedouwd.

Hij was een beetje opgefokt omdat 'ie al tig kilometer gefietst had. Koop gewoon lekker een hometrainer als je driftig word van fietsen, maar ga daar dan geen andere mensen mee lastigvallen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:28:04 #29
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_68280258
Een paint ter verduidelijking aub
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_68280315
laat maar...
  Trouwste user 2022 woensdag 22 april 2009 @ 19:30:40 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_68280379
'Wielrenners die asociaal overal maar met een vaartje van 30 km per uur tussen alle spleetjes door willen rijden en dan vervolgens jou de schuld geven als het een keer fout gaat!'

Precies ben ook ooit vals beschuldigd van het bezwangeren van een weggebruikster.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68280427
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:12 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Hoe kan jij oordelen dat de wielrenner slecht inhaalt?
Als de wielrenner defensief verkeersgedrag had gehad, dan had hij niet zo ingehaald.
Niet zo:
- Niet op die plek
of
- Niet op die snelheid
of
- Afgewacht waarom TS gaat afremmen
of
- TS langs de andere kant ingehaald, waar dat ook hoort zoals ik het lees

De wielrenner had niet zo hard/onoplettend door de beouwde kom met allerlei ander verkeer hoeven fietsen. Het is bekend dat "gewone"fietsers de meest vreemde capriolen uihalen en daar had de wielrenner best op kunnen rekenen.
pi_68280476
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Tabloid het volgende:
Wielrenners die denken dat ze alles mogen.
Inderdaad, ik laatst fietsen met een vriend, naast elkaar op 1 helft van het fietspad, je kon er zo met 3 breed langs, maar nee hoor je denkt toch niet dat je even 3 centimeter afwijkt, die gast zat bijna op me bagagedrager..

Ik heb toen uiteraard afgeremd maar hij gaf zijn fiets net een slinger naar lings waarna hij ons in haalde..
pi_68280525
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef Osramp het volgende:

[..]

Als de wielrenner defensief verkeersgedrag had gehad, dan had hij niet zo ingehaald.
Niet zo:
- Niet op die plek
of
- Niet op die snelheid
of
- Afgewacht waarom TS gaat afremmen
of
- TS langs de andere kant ingehaald, waar dat ook hoort zoals ik het lees

De wielrenner had niet zo hard/onoplettend door de beouwde kom met allerlei ander verkeer hoeven fietsen. Het is bekend dat "gewone"fietsers de meest vreemde capriolen uihalen en daar had de wielrenner best op kunnen rekenen.
Je weet niets van de verkeerssituatie dus hoe kan je hier nou over oordelen? Dit zijn allemaal aannames. Ik zeg niet dat die wielrenner goed bezig was ofzo, maar er valt weinig zinnigs over te zeggen, helemaal aangezien TS zelf al aangeeft fout te zijn.
pi_68280684
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je weet niets van de verkeerssituatie dus hoe kan je hier nou over oordelen? Dit zijn allemaal aannames. Ik zeg niet dat die wielrenner goed bezig was ofzo, maar er valt weinig zinnigs over te zeggen, helemaal aangezien TS zelf al aangeeft fout te zijn.
Hmmmm, ik heb wel enigszins een idee hoe het is gebeurd en daarop baseer ik mijn oordeel. Om precies te oordelen kan TS best een paint en wat situatiefoto's neerzetten.
pi_68280870
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om het voorval van vandaag maar meer over hoe wielrenners over het algemeen boven de wet denken te staan tijdens hun fietsbevredeging.
okay...
pi_68280915
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:30 schreef tong80 het volgende:
'Wielrenners die asociaal overal maar met een vaartje van 30 km per uur tussen alle spleetjes door willen rijden en dan vervolgens jou de schuld geven als het een keer fout gaat!'

Precies ben ook ooit vals beschuldigd van het bezwangeren van een weggebruikster.

leuk.
okay...
pi_68280931
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef leLe-- het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om het voorval van vandaag maar meer over hoe wielrenners over het algemeen boven de wet denken te staan tijdens hun fietsbevredeging.
Ik wees even Osramp erop dat hij over deze situaties geen aannames moest gaan maken . Maar verder heb je gelijk, wielrenners zijn vaak asociale weggebruikers.
pi_68281125
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

wielrenners zijn vaak asociale weggebruikers.
Net zoals andere fietsers die ineens afslaan als je het niet verwacht, uit een 1richtingsweg komen (ook 1 richting voor fietsers), over stoepe fietsen enzovoort.

Hier doet TS iets onverwachts(ineens stoep oprijden) waardoor de onverwachte wielrenner (rijdt te snel, haalt op onverwachte plek in) aangereden wordt.

Wat mij betreft ligt de schuld bij beiden, niet bij 1 van beiden. Ze hadden allebei beter uit moeten kijken en die wielrenner had gewoon buiten de bebouwde kom zo hard moeten rijden.
pi_68281201
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef Osramp het volgende:

[..]

Net zoals andere fietsers die ineens afslaan als je het niet verwacht, uit een 1richtingsweg komen (ook 1 richting voor fietsers), over stoepe fietsen enzovoort.

Hier doet TS iets onverwachts(ineens stoep oprijden) waardoor de onverwachte wielrenner (rijdt te snel, haalt op onverwachte plek in) aangereden wordt.

Wat mij betreft ligt de schuld bij beiden, niet bij 1 van beiden. Ze hadden allebei beter uit moeten kijken en die wielrenner had gewoon buiten de bebouwde kom zo hard moeten rijden.
Klopt maar,
Wielrenners
okay...
pi_68281244
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:51 schreef Osramp het volgende:

[..]

1: je weet niet hoe TS de stoep opgaat
2: wie zegt dat de wielrenner inhaalt (TS kan ook rechts de stoep opdraaien)?
3: hoe weet je hoe hard hij reed?

Feit is verder wel dat wielrenners denken vaak boven de wet te staan en dat ze overal mogen rijden en ze geen rekening hoeven te houden met het overige (fiets)verkeer.
pi_68281395
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

1: je weet niet hoe TS de stoep opgaat
2: wie zegt dat de wielrenner inhaalt (TS kan ook rechts de stoep opdraaien)?
3: hoe weet je hoe hard hij reed?

Feit is verder wel dat wielrenners denken vaak boven de wet te staan en dat ze overal mogen rijden en ze geen rekening hoeven te houden met het overige (fiets)verkeer.
Ik kom zelf regelmatig langs het lokale winkelcentrum waar OOK dit soort grappen worden uitgehaald. Ik denk dat de situatie best hetzelfde is.
Als ik daar langskom dan is dat met de auto, stadsfiets EN sportfiets. Ik ken het dus van alle posities.
pi_68281861
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
Ik haat wielrenners.

Niet zozeer omdat ze zo hard rijden, maar omdat ze lijken te denken dat de verkeersregels niet op hen van toepassing zijn en dan ook nog eens behoorlijk agressief zijn.

Valt me nog mee dat de TS niet gelijk door de wielrenner op z'n bek is getimmerd, trouwens. Hier in de buurt is vorig jaar een bejaarde vent van z'n fiets gedouwd door een wielrenner, omdat de wielrenner dacht dat dat hij nog even voor de linksafslaande bejaarde (met keurig de hand uitgestoken) langs kon om rechtsaf te gaan. Dat kon dus niet en de bejaarde schrok zich zowat een 2e pacemaker, waarop hij de wielrenner zeer terecht toeriep dat 'ie uit moest kijken. Die was daar op zijn beurt dan weer niet van gediend en wist niet hoe snel 'ie van z'n fiets af moest springen (waarbij hij onderuit ging, omdat één van z'n clipjes bleef hangen ) en die bejaarde een lesje te leren. Hij heeft dus letterlijk met z'n driftige kop een bejaarde man met fiets en al omver gedouwd.

Hij was een beetje opgefokt omdat 'ie al tig kilometer gefietst had. Koop gewoon lekker een hometrainer als je driftig word van fietsen, maar ga daar dan geen andere mensen mee lastigvallen.
Of ze rijden midden op de weg alsof ze een of andere Tour de France aan het rijden zijn, en dan boos worden als de weg toch niet speciaal voor ze afgezet blijkt te zijn en er dus een auto langs wil.

Wielrenners, helaas vaak de aso's onder de fietsers.

(En respect voor de goeden die er ook gewoon tussen zitten natuurlijk, ik werd een keer op m'n fiets van achteren overhoop gereden door een wielrenner (en ik fietste netjes zo rechts mogelijk) en hij had totaal geen oog voor zichzelf of z'n fiets, maar alleen of alles goed met me was. Vaak lijken ze in groepjes aggressiever te reageren, deze was alleen)
pi_68282021
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:15 schreef Henno het volgende:

[..]

Of ze rijden midden op de weg alsof ze een of andere Tour de France aan het rijden zijn, en dan boos worden als de weg toch niet speciaal voor ze afgezet blijkt te zijn en er dus een auto langs wil.

Wielrenners, helaas vaak de aso's onder de fietsers.

(En respect voor de goeden die er ook gewoon tussen zitten natuurlijk, ik werd een keer op m'n fiets van achteren overhoop gereden door een wielrenner (en ik fietste netjes zo rechts mogelijk) en hij had totaal geen oog voor zichzelf of z'n fiets, maar alleen of alles goed met me was. Vaak lijken ze in groepjes aggressiever te reageren, deze was alleen)
tuurlijk zijn er ook "goeden" maar ik kom in a'dam toch vooral dit soort mensen tegen:

Dat soort dingen doen ze dus regelmatig.
okay...
  woensdag 22 april 2009 @ 20:24:18 #45
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68282121
TS, het lijkt me beter dat je dat geld bespaard voor een cursus Nederlands
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_68282203
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Michielos het volgende:
TS, het lijkt me beter dat je dat geld bespaard voor een cursus Nederlands
Ik ben 14. VWO. Wiskunde is mijn sterke kant. Ontopic verder nu ? Dankje.
okay...
  woensdag 22 april 2009 @ 20:27:14 #47
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68282225
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef leLe-- het volgende:

[..]

Ik ben 14. VWO. Wiskunde is mijn sterke kant. Ontopic verder nu ? Dankje.
inderdaad, een pauper dus. Leer Nederlands
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_68282276
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

inderdaad, een pauper dus. Leer Nederlands
Doei
okay...
pi_68282451
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef leLe-- het volgende:

[..]

Doei
Ja, daar gaat even een afschrikkende werking van uit.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_68282517
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, daar gaat even een afschrikkende werking van uit.
Ik ga niet een discussie houden in mijn eigen topic over heel iets anders met iemand die iemand al een pouper vind als hij 14 is
okay...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')