Ik had idd gewoon andere gegevens moeten geven maar had de vraag helemaal niet verwacht en was dus beetej verward pas na dat ik de gegevens had gegeven dacht ik van fuck ik had het anders moeten doenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:59 schreef B.E.D het volgende:
Dat je ook nog je gegevens geeftZo dom.
Hij had zeker ook zo'n strak broekje aan?
Tuurlijk ik gaf meteen toe dat het mijn schuld was! maar je hoeft niet zo te doenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:59 schreef Fun_Lovin_Criminal het volgende:
Je hebt iets kapot gemaakt van iemand anders en nu wil je niet betalen? Je zal wel niet opgelet hebben bij het opeens de stoep oprijden.![]()
'Gewone' fietsers![]()
De ergste zijn die ook nog geen rijbewijs oid bezitten. Die kijken al helemaal niet uit wat voor fratsen ze uithalen in het verkeer.![]()
Bah!
Wel lief dat je m overeind wilde helpen.
Ik gaf direct to edat het mijn schuld was maar je moet niet verwachten dat het nooit gaat gebeuren dat je een ongeluk(je) krijgt als je door het centrum van Amsterdam gaat wielrennen!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:02 schreef ehqo het volgende:
Er zijn geen regels met betrekking tot topsnelheden op de fiets, moet je maar beter uitkijken en inschatten.
Ik zit ook regelmatig op de racefiets, maar ik ga door een stad nooit vet racen ofzo, ik pas me gewoon aan aan het overige verkeer.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Ik gaf direct to edat het mijn schuld was maar je moet niet verwachten dat het nooit gaat gebeuren dat je een ongeluk(je) krijgt als je door het centrum van Amsterdam gaat wielrennen!
Trouwens ik baseer mijn mening over wielrenners niet alleen op dit voorval maar meerdere (waarbij ze dan schreeuwen enz.)
Wielrenners
Hoe kan jij oordelen dat de wielrenner slecht inhaalt?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:10 schreef Osramp het volgende:
Gewoon samen de totale schade delen; zowel TS als de wielrenner waren allebei niet goed bezig. TS zit niet op te letten en haalt onverwchte manouvres uit (stoep opfietsen), de wielrenner haalt verkeerd in met een onverwachte snelheid. Dat laatste is geen groot probleem, als de wielrenner dan maar goed oplet en dat heeft hij dus ook niet gedaan.
Dus: Samen schade delen want allebei slecht rijgedrag.
Nee zo een 40 jarige chagerijn zonder leven die van het geld wat hij overhoud van zijn uitkering maar een fiets koopt en dan door het centrum van Amsterdam denkt te kunnen gaan wielrennen zonder ongelukken te maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Laat me raden, het was zeker weer zo'n zwarte?![]()
[ afbeelding ]
Ben WA verzekerd (:quote:Op woensdag 22 april 2009 19:10 schreef Osramp het volgende:
Gewoon samen de totale schade delen; zowel TS als de wielrenner waren allebei niet goed bezig. TS zit niet op te letten en haalt onverwchte manouvres uit (stoep opfietsen), de wielrenner haalt verkeerd in met een onverwachte snelheid. Dat laatste is geen groot probleem, als de wielrenner dan maar goed oplet en dat heeft hij dus ook niet gedaan.
Dus: Samen schade delen want allebei slecht rijgedrag.
Die zijn het ergste idd, 40+ wielrenners met bierbuikquote:Op woensdag 22 april 2009 19:12 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Nee zo een 40 jarige chagerijn zonder leven die van het geld wat hij overhoud van zijn uitkering maar een fiets koopt en dan door het centrum van Amsterdam denkt te kunnen gaan wielrennen zonder ongelukken te maken.
Jij bent zeker wielrenner of niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe kan jij oordelen dat de wielrenner slecht inhaalt?
heb respect voor deze jongens, beter als die gangster types.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Laat me raden, het was zeker weer zo'n zwarte?![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |