Herkenbaarquote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef _Qmars_ het volgende:
Als ik die felle koppies al zie bij een lezing, heb ik alweer gegeten en gedronken
d66quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Gelukje dat ik bij de D66 jongeren zit!
Maar er geen fuck mee doeAls ik die felle koppies al zie bij een lezing, heb ik alweer gegeten en gedronken
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef SCH het volgende:
Bevriend met Prins Bernhard, zegt genoeg
hoho.. hij bewéért bevrind te zijn met de Prins he..quote:Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef SCH het volgende:
Bevriend met Prins Bernhard, zegt genoeg
Ik zie niks staan over een wethouderschapquote:Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef -J-D- het volgende:
En zijn CV is online in te zien op de site van Omroep Gelderland
Snap eerlijk ook niet dat een headhunter, een schouwburg (en een gemeente?) iemand met zo een slecht gemaakt CV een baan als directeur geven zonder iets te checken.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:21 schreef teamlead het volgende:
wat een vreselijk slecht cv (qua opbouw dan)
En verdienstelijk voetballer, een typische coke gebruikers soort van liegen, geloven in hun eigen leugens van grandeurquote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je zou verzinnen dat je piloot bent geweest. Als je dan toch iets verzint, zet er dan iets op wat relevant is voor de baan waar je op solliciteert
Dat vind ik nog het meest onbegrijpelijke van deze affaire + de domheid van die man, je weet toch dat dit uitkomt? Maar een bureau is er juist voor om dit soort zaken uit te sluiten, daar worden ze niet weinig voor betaald ook nog.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snap eerlijk ook niet dat een headhunter, een schouwburg (en een gemeente?) iemand met zo een slecht gemaakt CV een baan als directeur geven zonder iets te checken.
Die man is gewoon een oplichter, en daar heb ik er een paar van meegemaakt, je snapt niet dat mensen daar in trappen. Maar zo een Bureau, die krijgen schofterig veel geld voor hun diensten.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest onbegrijpelijke van deze affaire + de domheid van die man, je weet toch dat dit uitkomt? Maar een bureau is er juist voor om dit soort zaken uit te sluiten, daar worden ze niet weinig voor betaald ook nog.
En allemaal van die fantastische geweldige banen en functieomschrijvingen ook!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Gevonden
http://www.rangirobinson.com/cv.php?fname=Piet&lname=Verdriet
Brilliant!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |