Ten eerste open je met de meest onlogische zinquote:Op woensdag 22 april 2009 17:51 schreef G4RFIELD het volgende:
Ten eerste zijn die ambtenaren al op de meest onlogische tijden open![]()
Als je voor 14 uur aanvraagt, dan krijg je het de volgende dag..quote:Op woensdag 22 april 2009 17:58 schreef G4RFIELD het volgende:
Ja ik ga geen 30 euries dokken om dat papiertje (pasje) 2 dagen eerder te krijgen.
Als het dan wel sneller kan, waarom kan het dan niet altijd gewoon zo snel?!
Lol heb om kwart over 9 vanmorgen aangevraagd, maar heb em morgen nietquote:Op woensdag 22 april 2009 17:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je voor 14 uur aanvraagt, dan krijg je het de volgende dag..
FAIL in jouw gemeentequote:Op woensdag 22 april 2009 18:00 schreef G4RFIELD het volgende:
[..]
Lol heb om kwart over 9 vanmorgen aangevraagd, maar heb em morgen niet
dus ook geen dieselquote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef dieselnoi het volgende:
Mensen die een auto rijden in Nederland![]()
Ga lekker lopen of neem het openbaar vervoer. Lekker gezond, economisch en milieuvriendelijk. In Nederland heb je dus echt geen auto nodig
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef dieselnoi het volgende:
Ga lekker lopen of neem het openbaar vervoer. Lekker gezond, economisch en milieuvriendelijk. In Nederland heb je dus echt geen auto nodig
Linkse ratquote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef dieselnoi het volgende:
veeg me opquote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef dieselnoi het volgende:
haha jij heb een vage auto met klapdeurenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef muzas het volgende:
Heerlijk, ik was net op tijd voordat dat klotepasje er kwam....
12:00 afrijden, 14:00 uur in mijn eigen auto stappen mét papiertje
haha jij heb een rare toetsenbord zonder interpunctiequote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef snorfiets het volgende:
[..]
haha jij heb een vage auto met klapdeuren
Theorie doet er in de praktijk niet toe.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef G4RFIELD het volgende:
[..]
WTFvoel me veel ouder. Ik slaag tenminste in 1x voor mijn theorie
We als je met 80 door Hoge Hexel komt scheuren in een bejaardenvoertuig omdat je graag snel naar je boi wou komenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:22 schreef memrtn het volgende:
[..]
Theorie doet er in de praktijk niet toe.
Irrelevant met betrekking tot de theorie. Zorg jij maar eerst dat jij met je roze pas door de gekkenkeuring komt.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef G4RFIELD het volgende:
[..]
We als je met 80 door Hoge Hexel komt scheuren in een bejaardenvoertuig omdat je graag snel naar je boi wou komen
Kijken ze dan of ik gek genoeg ben of...? Want jij bent er kennelijk glansrijk door gekomenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef memrtn het volgende:
[..]
Irrelevant met betrekking tot de theorie. Zorg jij maar eerst dat jij met je roze pas door de gekkenkeuring komt.
Nee, of....quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef G4RFIELD het volgende:
[..]
Kijken ze dan of ik gek genoeg ben of...? Want jij bent er kennelijk glansrijk door gekomen
Zolthar, Ruler of the Universe. En nu buigen bitch.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef G4RFIELD het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ ?! Mij een beetje stalken
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef memrtn het volgende:
[..]
Zolthar, Ruler of the Universe. En nu buigen bitch.
Waar ik met de bus en randstadrail ruim een uur over doe, doe ik met de auto in een kwartier. Dus waarom zou ik?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef dieselnoi het volgende:
geldt dat ook voor het trekkerrijbewijs? dat wil ik nl. wel heeeel graag weten.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Als je een nieuw rijbewijs aanvraagt kan je gewoon met het oude blijven rijden. Als je je nieuwe rijbewijs ophaalt hoef je pas het oude in te leveren.
Vouw jezelluf niet om een boomquote:Op woensdag 22 april 2009 22:04 schreef WesleyXL het volgende:
Toevallig maandag mijn rijbewijs gehaald,
Dinsdag aangevraagd
En mag hem Dinsdag ophalen
Maar ga vrijdag wel even kijken of die al klaar is,
Met een beetje geluk dit weekend mooi gaan touren dus ^^
Lukt welquote:Op woensdag 22 april 2009 22:04 schreef WesleyXL het volgende:
Toevallig maandag mijn rijbewijs gehaald,
Dinsdag aangevraagd
En mag hem Dinsdag ophalen
Maar ga vrijdag wel even kijken of die al klaar is,
Met een beetje geluk dit weekend mooi gaan touren dus ^^
TS heeft gefaald, hij komt uit Hoge Hexel.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef G4RFIELD het volgende:
[..]
We als je met 80 door Hoge Hexel komt scheuren in een bejaardenvoertuig omdat je graag snel naar je boi wou komen
Whehehe en dan Diesel in je usernamequote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef dieselnoi het volgende:
idd, Hoge Hexelquote:Op donderdag 23 april 2009 11:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
TS heeft gefaald, hij komt uit Hoge Hexel.
Dubbele fail omdat hij het rijbewijs haalt, maar net te laat voor Hexel on Wheelsquote:Op donderdag 23 april 2009 11:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Want als je er doorheen rijdt, woon je er immers ook gelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
dammed! ik rij er ook wel eens door heen...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:18 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Want als je er doorheen rijdt, woon je er immers ook gelijk.
Ik rij er ook wel = doorheen?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dammed! ik rij er ook wel is door heen...
OMG DE WERELD VERGAAT! Een mens die een 'fout' maakt...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik rij er ook wel = doorheen?
Leg uit?
edit: Ik checkte je profiel, je bent gewoon 26 en dan dit soort 'fouten' makenIk dacht dat alleen 14 jarigen dat deden?
sorryquote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
OMG DE WERELD VERGAAT! Een mens die een 'fout' maakt...![]()
![]()
![]()
![]()
't is al aangepast, zoek een leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |