Wel.quote:
Nou ik heb pas sinds vorig jaar juni een nieuwe kamer. En ik vond die kamer zo kinderlijk en en en daarom badkamer. En gewoon 14/begin 15 jaar.quote:
Heequote:
In Nederland niet nee, maar in andere landen welquote:
wtfquote:Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar die is aan het piemelen dus gaat McFearless op die account.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is toch een vriend van McFearless?
McFearless is een doerakje.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar die is aan het piemelen dus gaat McFearless op die account.
Jij bent helemaal niet online, Willem.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, die nieuwe msn die door je strot is gedouwd is nou ook niet erg denderend te noemen.
klopt, en ik heb hem lekker nog nietquote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, die nieuwe msn die door je strot is gedouwd is nou ook niet erg denderend te noemen.
Heul wel. Ik zie al mijn vriendjes staan, ben zelfs aan het proaten met een paar.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet online, Willem.
Jij vieze vuile....quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul wel. Ik zie al mijn vriendjes staan, ben zelfs aan het proaten met een paar.
ghehequote:Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet waar. Die in de OP is ouder dan 14.quote:
Nee, daar was ik 14.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet waar. Die in de OP is ouder dan 14.
Hoiquote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
dacht dat de tt van deze sc in de vorige sc al was afgesproken?
Ok nu de vraag, waar studeer je bouwkundequote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
Ach ja, al die kutnewbies die SC's openen...quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
Was? Dus nu ben je het niet meer?quote:
iddquote:Op woensdag 22 april 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, al die kutnewbies die SC's openen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VERDOMME ECHT SERIUESquote:Op woensdag 22 april 2009 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is goedIk zal niet verder gaan dan wat jij wilt..
Account delen is risico op ban of shredder, dat jullie het even weten.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is toch een vriend van McFearless?
Hihihihihihquote:Op woensdag 22 april 2009 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is goedIk zal niet verder gaan dan wat jij wilt..
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Account delen is risico op ban of shredder, dat jullie het even weten.
Als het bij jou zo snel gaat ben je zo oud en bejaard.quote:
Goed dat ik me laat steriliseren.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
totdat je moeder bent, dan ben je opeens een milf
die moet ikquote:
Beetje vroeg, niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed dat ik me laat steriliseren.
Serieus?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed dat ik me laat steriliseren.
Ik wil hem al. >:(quote:
Rond mijn 25ste, ja.quote:
25 dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
IDD zal je daar niet mee wachten tot je eeehm 40 bent?
Ja.quote:
Dan kan je zonder problemen in me klaarkomen. 14.gifquote:
Oh dan pas. Dan kan ik je mooi nog een paar kindjes geven tot die tijd.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil hem al. >:(
[..]
Rond mijn 25ste, ja.
[..]
25 dus.
[..]
Ja.
Wil je geen kinderen dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan kan je zonder problemen in me klaarkomen. 14.gif
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarvoor kan het ook zonder problemen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent echt 24/7 hitsig volgens mij.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoor 'm zogenaamd klagen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent echt 24/7 hitsig volgens mij.
In ieder geval geen problemen voor de man ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daarvoor kan het ook zonder problemen.
NEEEEEEEE!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dan pas. Dan kan ik je mooi nog een paar kindjes geven tot die tijd.
Nee, sowieso niet. Kankerdingen.quote:
Ik ben serieus. Nu heb je de onzekerheid nog, ook al slik ik de pil.. Ik vind dat nog steeds raar met de pilquote:
Ik klaag toch niet, ik constateer gewoon iets.quote:
Geil toch ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 22 april 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja ze wil er 10 daarom laat ze zich ook sterilliserenquote:
Ja was vroeger zelf dus ook een kankerkindquote:Op woensdag 22 april 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEEEEEEEE!
[..]
Nee, sowieso niet. Kankerdingen.
[..]
Ik ben serieus. Nu heb je de onzekerheid nog, ook al slik ik de pil.. Ik vind dat nog steeds raar met de pil
ik lach je niet uit, ik lach gewoon om je droge humorquote:Op woensdag 22 april 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEEEEEEEE!
[..]
[..]
Ik ben serieus. Nu heb je de onzekerheid nog, ook al slik ik de pil.. Ik vind dat nog steeds raar met de pil
quote:
Dat zeg je nu, misschien denk je er later anders over.quote:Nee, sowieso niet. Kankerdingen.
Kloptquote:Op woensdag 22 april 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor problemen zouden er voor mij zijn? Ik kan nog steeds geil worden en de sterren van de hemel neuken. Ik maak alleen geen eitjes meer aan.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In ieder geval geen problemen voor de man ja.
Ik snap jou al, je wilt gewoon helemaal kapot geneukt worden en zo gesteriliseerd worden zodat je zeker weet dat je geen kindjes krijgtquote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat voor problemen zouden er voor mij zijn? Ik kan nog steeds geil worden en de sterren van de hemel neuken. Ik maak alleen geen eitjes meer aan.
Nietquote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja was vroeger zelf dus ook een kankerkind
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We hadden het over voor de sterilisatie.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
Wat voor problemen zouden er voor mij zijn? Ik kan nog steeds geil worden en de sterren van de hemel neuken. Ik maak alleen geen eitjes meer aan.
quote:
Nee. Ik wil gewoon geen kinderen. En dan heb ik ook dat gezeik met die pil elke dag innemen niet meer. Het gaat me niet zozeer om de seks. Het gaat me erom dat ik gewoon niet zwanger kan worden.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik snap jou al, je wilt gewoon helemaal kapot geneukt worden en zo gesteriliseerd worden zodat je zeker weet dat je geen kindjes krijgt
Ze squirt dat zie je tochquote:Op woensdag 22 april 2009 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is dat rechterhandje aan het doen?
Zometeen knippen ze mis. Zo je hele kut eraf.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik snap jou al, je wilt gewoon helemaal kapot geneukt worden en zo gesteriliseerd worden zodat je zeker weet dat je geen kindjes krijgt
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon geen kinderen. En dan heb ik ook dat gezeik met die pil elke dag innemen niet meer. Het gaat me niet zozeer om de seks. Het gaat me erom dat ik gewoon niet zwanger kan worden.
Oh hihi, sorry.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hadden het over voor de sterilisatie.
Die houdt de ballon beet aan het knoopje.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is dat rechterhandje aan het doen?
quote:
Tot 'ie paars aanloopt?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die houdt de ballon beet aan het knoopje.
NIEHIET.quote:
Moet ik Majoor Boshardt worden of zo?! De eeuwige kuisheid. Ik wil gewoon geen kinderen, maar het plezier wil ik wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je wilt gewoon veel neukenals je niet neukt word je ook niet zwanger
Ja, dat zeiden ze over Maria ook.......quote:Op woensdag 22 april 2009 17:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je wilt gewoon veel neukenals je niet neukt word je ook niet zwanger
net of die niet geneukt heeftquote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze over Maria ook.......
Geintje schat.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geintje schat.Nu stop ik met plagen.
Ah wel de lusten, niet de lasten. Dat heb ik nu ook! Er is alleen nog niet een bevredigend alternatief voor de vrouw. Zo'n realdoll is het net niet, want die doet het huishouden weer niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NIEHIET.
[..]
Moet ik Majoor Boshardt worden of zo?! De eeuwige kuisheid. Ik wil gewoon geen kinderen, maar het plezier wil ik wel.
Dat wil ik wel voor je zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah wel de lusten, niet de lasten. Dat heb ik nu ook! Er is alleen nog niet een bevredigend alternatief voor de vrouw. Zo'n realdoll is het net niet, want die doet het huishouden weer niet.
quote:
Gaan ze de hele stad verplaatsen?quote:
Toevallig eet ik poffertjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
ik eet lekker pannenkoeken en jullie lekker niet.. NENENENENENENENENENENENENENE
Ik eet patat zometeen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
ik eet lekker pannenkoeken en jullie lekker niet.. NENENENENENENENENENENENENENE
PATATquote:Op woensdag 22 april 2009 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik eet patat zometeen.![]()
Pannekoeken/poffertjes![]()
Gehaktstaaf.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
PATATmits je er frikandellen, croquetten of mexicano's bij hebt
Doe dat!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of 5 puntjes en dan frikandellen erop en mexicano's![]()
![]()
Godverdomme, moet frituren
Ik hedde zometeen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of 5 puntjes en dan frikandellen erop en mexicano's![]()
![]()
Godverdomme, moet frituren
krijg daarna een week niks meer ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hedde zometeen.
Patat.
Gehaktstaaf.
Frikandel.
Kroket.
Hotdog.
Milkshake.
Wat? Je kan dubbel zo snel bakken. Patat in de ene frikadellen in de ander. Of gewoon 2 pannen vol frikadellen.quote:
woon je in een snackbar ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat? Je kan dubbel zo snel bakken. Patat in de ene frikadellen in de ander. Of gewoon 2 pannen vol frikadellen.
Frikandelverslaafde.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat? Je kan dubbel zo snel bakken. Patat in de ene frikadellen in de ander. Of gewoon 2 pannen vol frikadellen.
een Frikandel met heel heel heel veel mayoquote:Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef kurk_droog het volgende:
frikandellen zijn te lekker! Die kan ik blijven eten. Van mexicano's heb ik er na 5 wel weer genoeg op maar frikandellenlekker dippen in de mayo
quote:
frika's moet je idd goed zalfenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
een Frikandel met heel heel heel veel mayo
TS staat niet in de OP, dat ben ik. Lang geleden.quote:
2 frikandellenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
PATATmits je er frikandellen, croquetten of mexicano's bij hebt
He, je hebt pm.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja in mijn achterhuis heb ik vaak een snackbar
nou dan gaat die opmerking uit naar jouquote:Op woensdag 22 april 2009 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
TS staat niet in de OP, dat ben ik. Lang geleden.
Okequote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik moest zo hard lachen!
Alsof jij iets anders wilt dan mij voor jezelf.quote:
*stikt*quote:Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Dankjewel.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:08 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
nou dan gaat die opmerking uit naar jou
I'm falling in love with your favourite songquote:Op woensdag 22 april 2009 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
I did fall in love with this picture
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
I did fall in love with this picture
Welke? Hm?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
I'm falling in love with your favourite song
WTF?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:53 schreef sezten het volgende:
[..]
Alsof jij iets anders wilt dan mij voor jezelf.
Jij kent me ook pas 3 jaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
die foto in de op heb ik al vaker gezien
Nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef bloodysunday het volgende:
wd was jij vroeger een breezersletje?
Ik wou 'm in het jailbait topic zetten maar ik ben bang dat ze me dan opeet.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
die foto in de op heb ik al vaker gezien
Go get some cancer.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je bent het nog steeds?
grapje
Ik bijt.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou 'm in het jailbait topic zetten maar ik ben bang dat ze me dan opeet.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Go get some cancer.
[..]
Ik bijt.
Biecht op, mormel.quote:
Helaas nog steeds niksquote:Op woensdag 22 april 2009 20:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dat zou dus 1 note extra moeten zijn kankerbitch
Ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:12 schreef bloodysunday het volgende:
Heb je al wat gekregen voor je verjaardag?
Welcome to my world.quote:
Jullie kunnen gewoon niet met internet omgaan, ik heb ook ziggo heb nergens last vanquote:
Nu heb ik ook nergens last van, in het begin viel dat ding continu uit, inclusief de telefoonquote:Op woensdag 22 april 2009 20:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jullie kunnen gewoon niet met internet omgaan, ik heb ook ziggo heb nergens last van
Die pleuris homo hadden me het verkeerde kastje + splitter gestuurd waardoor ik zon beetje al een week op hun aan het kankeren ben dat het niet werkte, maar volgens hun wel.quote:
Oh nee?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jullie kunnen gewoon niet met internet omgaan, ik heb ook ziggo heb nergens last van
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik ook nergens last van, in het begin viel dat ding continu uit, inclusief de telefoon
Ik hoef gelukkig niet te verhuizenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Oh nee?
Probeer eens je aansluiting (op tijd!?) mee te laten verhuizen.
VEEL SUCCES!
Bij wanadoo (heet dat nog steeds zo?) viel de internetverbinding nooit uitquote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bij ons nooit, heeel af en toe doet internet het is niet maar dat heeft elke provider wel is
Wanadoo is trouwens ook ADSLquote:Op woensdag 22 april 2009 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij wanadoo (heet dat nog steeds zo?) viel de internetverbinding nooit uit![]()
En hier moet ik dat ding nog best vaak resetten (lees het modem en de router uitzetten)
Ja klopt, in wberg heb ik adsl in den haag heb ik kabel.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wanadoo is trouwens ook ADSLmaarja ik heb verder geen problemen met ziggo. Alleen dat de newsserver was tergend traag maar die is nu ook weer normaal rond de 2200 kb/s
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Drol van de week speciaal voor jullie.
ok ranzigquote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een Frituurkoningquote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ey, waarom heb jij frituurkoning als ondertitel
Nee, ik denk dat je er een concurrent bij hebtquote:Op woensdag 22 april 2009 21:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben dé FrituurKoning en ik heb er patent op, verwijder het dus!
Grapjas, ik ken geen concurrentiequote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je er een concurrent bij hebt
Oja?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Grapjas, ik ken geen concurrentie
Ik spuit in je frikandel en pis over je kaassouffles.
Hoevaak heb je nou live een wedstrijd daarvan gezien.quote:
Alles zelfgemaakt hé.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:48 schreef Silentalarm het volgende:
Ik stel een wedstrijd voor, D_A vs. BS de frituurfinale!
Ik bied me aan als jury om de zware taak van het proeven en beoordelen van de frikandellen en ander frituurgerei uit te voeren.
Ik zei niet zelf frituren, ik zei alles zelf maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch? Alles zelf frituren..
n00b.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja lijkt me logisch? Alles zelf frituren..
Jij wilt zeggen dat je zelf frikandellen rolt?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zei niet zelf frituren, ik zei alles zelf maken.
Dat jaquote:Op woensdag 22 april 2009 22:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je zelf frikandellen rolt?
Geen idee, ik las vanmiddag in de gauwigheid een puick topic van je.quote:
Je bent je ondertitel niet waard.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat wil je anders zelf maken aan je frituur?
Jawel, maar wat maak jij zelf aan frituur? Je koopt Frikandellen en Kroketten, patat kan je nog zelf maken ja. Maar whoooquote:Op woensdag 22 april 2009 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent je ondertitel niet waard.
Ik niets, maar ik draag dan ook niet de ondertitel 'Frituurkoning'. Lollernas hier, die maakt zijn eigen snacks.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jawel, maar wat maak jij zelf aan frituur? Je koopt Frikandellen en Kroketten, patat kan je nog zelf maken ja. Maar whooo
Zoals?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik niets, maar ik draag dan ook niet de ondertitel 'Frituurkoning'. Lollernas hier, die maakt zijn eigen snacks.
Nieeehieeetquote:Op woensdag 22 april 2009 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoevaak heb je nou live een wedstrijd daarvan gezien.
Hij is vast foto's aan het zoeken.quote:
Waarom wil je er dan een tattoo vanquote:
Maar ik ben ook de Frituurkoning van het frituren, ik frituur die zooi perfect. Ik maak alleen niks zelf nee..quote:Op woensdag 22 april 2009 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij is vast foto's aan het zoeken.
Ze zijn er stil van.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:20 schreef Fascination het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe avatar?
Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Fascination het volgende:
Wolvendagen, hou je meer van kiwi's of bananen?
JAAA DA'S MOOI CLUBLIEFDEquote:Op woensdag 22 april 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan een tattoo van? Of was jij dat niet
Je bent überhaupt nog nooit in Sevilla geweest toch?quote:
Respect, moet toegeven dat dat er netjes uit ziet. Ik ga het ook een keer proberen als ik dat goed kan maken verander ik mijn predicaat weer in Frituurkoning. Nu hou ik het maar op Frituurheld.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus Kroketten :D
Gebakken kaassoufflés
Dát noemt men FrituurKoning.
Misschien moeten we een team beginnen, jij maken ik frituren.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef De_Ananas het volgende:
Dinsdag ga ik weer frituren op mijn vereniging ter ere van mijn verjaardag.
Een frituurkoning zonder normale frituurpanquote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus Kroketten :D
Gebakken kaassoufflés
Dát noemt men FrituurKoning.
Ik heb geen hulp nodig, schildknaapjequote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Misschien moeten we een team beginnen, jij maken ik frituren.
De stilte interpreteer ik maar als een ja.quote:
Nee, interesse.quote:
Dat valt mij ook best tegen van je D_A, een frituurkoning zou minstens 2 frituurpannen naast elkaar hebben moeten staanquote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een frituurkoning zonder normale frituurpanDat lelijke kankerding van je ja.
Je moeder is anders fan van mijn frikandel en bitterballen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een frituurkoning zonder normale frituurpanDat lelijke kankerding van je ja.
pff schildknaapjequote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geen hulp nodig, schildknaapje
Jullie missen gewoon de mensen zonder levenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kankersloom tempo heeft de SC de laatste tijd
Jouw moeder is fan van mijn strontquote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moeder is anders fan van mijn frikandel en bitterballen.
Dat hoefde je er nou weer net niet bij te vermelden Mausquote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moeder is anders fan van mijn frikandel en bitterballen.
Ik herkende je nietquote:Op woensdag 22 april 2009 22:20 schreef Fascination het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe avatar?
Je moet het met liefde doenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Alles draait om de ingrediënten, gereedschap is overrated.
Niet eensch, met kut gereedschap maak je geen kwaliteit. Goede ingrediënten en goed gereedschap is even belangrijkquote:Op woensdag 22 april 2009 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
Alles draait om de ingrediënten, gereedschap is overrated.
Wil jij ook wat uit mijn pan?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat hoefde je er nou weer net niet bij te vermelden Maus!
Da's best kankergeilquote:Op woensdag 22 april 2009 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Frank Rijkaard neukt zijnnkindermeisje, zie telegraaf.nl en hoe heet ze: Stephanie Rukker!!!!Is dat DE Stephanie?
Ik moest echt fucking hard lachenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een lul van 5 cm, maar wel zo breed als een jampot.
Auw.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een lul van 5 cm, maar wel zo breed als een jampot.
Djezusquote:Op woensdag 22 april 2009 21:19 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Wie neukt zn kindermeisje tegenwoordig nou niet johquote:Op woensdag 22 april 2009 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Frank Rijkaard neukt zijnnkindermeisje, zie telegraaf.nl en hoe heet ze: Stephanie Rukker!!!!Is dat DE Stephanie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |