Wel.quote:
Nou ik heb pas sinds vorig jaar juni een nieuwe kamer. En ik vond die kamer zo kinderlijk en en en daarom badkamer. En gewoon 14/begin 15 jaar.quote:
Heequote:
In Nederland niet nee, maar in andere landen welquote:
wtfquote:Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar die is aan het piemelen dus gaat McFearless op die account.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is toch een vriend van McFearless?
McFearless is een doerakje.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar die is aan het piemelen dus gaat McFearless op die account.
Jij bent helemaal niet online, Willem.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, die nieuwe msn die door je strot is gedouwd is nou ook niet erg denderend te noemen.
klopt, en ik heb hem lekker nog nietquote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, die nieuwe msn die door je strot is gedouwd is nou ook niet erg denderend te noemen.
Heul wel. Ik zie al mijn vriendjes staan, ben zelfs aan het proaten met een paar.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet online, Willem.
Jij vieze vuile....quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul wel. Ik zie al mijn vriendjes staan, ben zelfs aan het proaten met een paar.
ghehequote:Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet waar. Die in de OP is ouder dan 14.quote:
Nee, daar was ik 14.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet waar. Die in de OP is ouder dan 14.
Hoiquote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
dacht dat de tt van deze sc in de vorige sc al was afgesproken?
Ok nu de vraag, waar studeer je bouwkundequote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
Ach ja, al die kutnewbies die SC's openen...quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |