SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Tja dat krijg je er nou van als je stopt met de universiteit.
Dat heb ik ook, maar dat is dan ook vrij logisch IMHO, aangezien ik mn groepsgenoten vrij erg naai als ik er nooit ben.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb aanwezigheidsplicht op de uni hoor, mag maximaal 20% van de werkgroepen missen. Aanwezigheidsplicht
Ja, ik ga sowieso wel naar de werkgroepen, maar het is wel erg schools voor op een universiteit. Geen aanwezigheidsplicht bij hoorcolleges omdat ze het als "onmogelijk" beschouwen om daar te controleren of iedereen aanwezig is.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:46 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat is dan ook vrij logisch IMHO, aangezien ik mn groepsgenoten vrij erg naai als ik er nooit ben.
Heb je ook aanwezigheidsplicht voor hoorcolleges dan?
Het nieuwe leren, zinloze opdrachten maken, zodat de studenten leren samenwerken, met aanwezigsheidsplicht.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso wel naar de werkgroepen, maar het is wel erg schools voor op een universiteit. Geen aanwezigheidsplicht bij hoorcolleges omdat ze het als "onmogelijk" beschouwen om daar te controleren of iedereen aanwezig is.
Samenwerken? Ik heb dit jaar pas 1 opdracht gehad waarbij samenwerking nodig wasquote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Het nieuwe leren, zinloze opdrachten maken, zodat de studenten leren samenwerken, met aanwezigsheidsplicht.
Wat is dan de smoes die ze aan jou verkopen waarom het vooral zinnig is opdrachten te maken?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Samenwerken? Ik heb dit jaar pas 1 opdracht gehad waarbij samenwerking nodig was
Dit is gewoon een verkapt "ik heb een uni opleiding gedaan en het beviel me niet" topicquote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ook HBO gedaan en nooit last gehad van aanwezigheidsplichten.
Schijnbaar doen ze die alleen invoeren bij opleidingen met een doelgroep waarbij dat nodig is: De sociaal zwakkeren.
Zucht..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ook HBO gedaan en nooit last gehad van aanwezigheidsplichten.
Schijnbaar doen ze die alleen invoeren bij opleidingen met een doelgroep waarbij dat nodig is: De sociaal zwakkeren.
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben 18 en zit op het VMBO
3 keer te laat = om 8 uur melden op school_!
Bij ons op VWO één keer te laat.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef error_404 het volgende:
verwachte reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |