Het is wel een fijn idee dat je je tentje gewoon kan achterlaten als het zo uitkomt. Heb ik wel meer dan eens gedaan, oa nadat er overheen was gezeken, en met ketchup HOMO op geschreven was.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ze hebben nu bij de karwei een tentje in de aanbieding voor 20 euro.. maar dit ziet er veel beter uit. Het idee van een vriend van me was een goedkoop tentje kopen en achterlaten, maar dat is zonde.
Hadden wij 2 jaar terug ook gedaan. Het was toen een grote tent waar we me met 8 mensen in zaten, koste 50 euro, dus iets meer dan 6 euro pp. Niets zonde aan.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ze hebben nu bij de karwei een tentje in de aanbieding voor 20 euro.. maar dit ziet er veel beter uit. Het idee van een vriend van me was een goedkoop tentje kopen en achterlaten, maar dat is zonde.
En kan je hem alsnog mee terug nemen is dat een mooie bonus. Zo beredeneerde ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hadden wij 2 jaar terug ook gedaan. Het was toen een grote tent waar we me met 8 mensen in zaten, koste 50 euro, dus iets meer dan 6 euro pp. Niets zonde aan.
sssssstttttttt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 22 april 2009 16:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zie nog steeds geen Tyfusharde Verschrikkelijke Pokkeherrie...
vorig jaar was het in de Echoquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef icebliss het volgende:
[..]
Lowlands University is toch in de Juliet? Althans die ene keer dat ik daar terecht kwam was in de Juliet.
Ik las het net ja. Flink aanpakken die kaartenmaffia.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Toad het volgende:
Ze gaan (weer) een groep kaarten uit de zwarthandel ongeldig verklaren staat in de nieuwsbrief.
Verder staat er dat ze verwachten dat LL binnenkort is uitverkocht.
quote:Datum: …… 2009
Betreft: ……..kaarten …. 2009
Geachte ,
Ik heb op ………………………… bij uw bedrijf …………. kaarten gekocht voor het concert van ……op ……2009 in de ……………... Het betreft transactienummer …………….. Voor deze kaarten heb ik u een bedrag betaald van ………....Euro.
Ik heb inmiddels begrepen dat Mojo Concerts deze kaarten ongeldig heeft gemaakt omdat u deze in strijd met de algemene voorwaarden van Mojo heeft doorverkocht. Deze kaarten, zo begrijp ik, zijn derhalve waardeloos omdat ze mij geen toegang bieden tot het concert. Op grond van het bepaalde in artikel 7:22 jo 24 BW, bent u derhalve gehouden om mij het door mij betaalde bedrag terug te betalen.
Gezien het bovenstaande verzoek ik u, desnoods sommeer ik u, om het door mij betaalde bedrag ad […..] binnen 5 dagen na dagtekening van deze brief over te maken op rekeningnummer […….].
Indien ik dit bedrag niet (volledig) binnen de voormelde termijn heb ontvangen zal ik, al dan niet tezamen met andere gedupeerden, zonder nadere aankondiging rechtsmaatregelen tegen u nemen. Daarnaast zal ik deze zaak voorleggen aan de Consumentenautoriteit, zodat zij u een boete kan opleggen.
Hoogachtend,
………………..
Nog wel, maar zodra LL uitverkocht is word het een ander verhaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef RedGuy het volgende:
Ik ken eerlijk gezegd ook niemand die zijn tickets bij die bureaus besteld terwijl het via de Lowlands site goedkoper is.
Al is het risico nu hoger dan ooit, lijkt me, om bij dergelijke 'scalpers' te gaan kopen...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:20 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Nog wel, maar zodra LL uitverkocht is word het een ander verhaal.
Dacht ik ook. De eerste keer op LL heb ik ze gezien en dat was megavet, daarna stonden ze in de Grolsch en was er niet zoveel aan eigenlijk. Dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Luni het volgende:
Las dat LCD Sound System ook nog optreed, dacht dat ze zouden stoppen?
Rood lampje enzo. Lees nou eens een keer. eierkoek.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:28 schreef deejaylethal het volgende:
Iemand een idee hoe het op dit moment met de kaartverkoop zit? Neem aan dat het nog lang niet uitverkocht is tot eind mei (wanneer de nieuwe namen weer aangekondigd worden)?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |