Geeft niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef TeringHenkie het volgende:
Ow wacht
Treintopic 157 Dag ICK
Nu begrijp ik er niks van.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geeft niet.
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.
Hogesnelheidsnachttreinen FTW!quote:Das Hochgeschwindigkeitsnetz ist inzwischen so eng geknüpft, daß es such zukünftig auf bestimmten Routen lohnen wird, eine entsprechende Verbindung über Nacht mit angepasster Ausstattung auf dem Weg zu bringen.
April 2005 - Bron
Ik zie niks, of rijdt de boel alweer?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wedden dat er zo een melding komt dat er een defecte trein bij rotterdam noord staat? Ik zit erin
Het zuidwesten hangt lekker in de prijzen? Rotterdam Noord, Etten-Leur EN Oisterwijk?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:40 schreef Wadloper het volgende:
Aanrijding tussen Rsd en Bd, volgens mij met een goederentrein.
Dan ben je zeker wel dood ja
Ik denk dat het bij elke trein wel zo isquote:Op donderdag 23 april 2009 16:40 schreef Wadloper het volgende:
Aanrijding tussen Rsd en Bd, volgens mij met een goederentrein.
Dan ben je zeker wel dood ja
Volgens mij wel ja, gaat weer lekker in die omstrekenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zuidwesten hangt lekker in de prijzen? Rotterdam Noord, Etten-Leur EN Oisterwijk?
Na 25 minuten weggereden zonder reizigers met een hoop treintjes erachteraan dus het viel meequote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie niks, of rijdt de boel alweer?
Dat scheelt dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Na 25 minuten weggereden zonder reizigers met een hoop treintjes erachteraan dus het viel mee
Het hele stuk Amersfoort-Barneveld aansluiting is dus linkerspoor gereden?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef daanski82 het volgende:
ik vraag me af of de NS dit nu altijd gaat doen omdat je namelijk bij barneveld met de blauwe vallei lijn zit.
Ik hoop dat het waar is.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef dennistd het volgende:
Het laatste gerucht: AnsaldoBreda bijna failliet, NS Hispeed heeft geannuleerd en Siemens levert nog dit najaar ICE-3M's voor de HSL-zuid.
Ja, kwam elders ook langs. Daar reageerde ik met:quote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef dennistd het volgende:
Het laatste gerucht: AnsaldoBreda bijna failliet, NS Hispeed heeft geannuleerd en Siemens levert nog dit najaar ICE-3M's voor de HSL-zuid.
klinkt leuk natuurlijk, maar laten we niet te vroeg de vlag uithangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |