quote:Onderzoek Lightrailverbinding Amersfoort-Rhenen
De provincie Utrecht voert een nieuw onderzoek uit naar de haalbaarheid van een lightrailverbinding tussen Amersfoort en Veenendaal/Rhenen. Gedeputeerde Staten hebben hierover een startnotitie vastgesteld.
De nieuwe studie gaat uit van de oude spoorlijn die nu op dit traject ligt. Het onderzoek gaat uit van een exploitatie op basis van vier treinen per uur rijden. Verder houdt het rekening met nieuwe haltes in Leusden en Woudenberg/Scherpenzeel.
Bureau DHV heeft in 2008 onderzoek gedaan naar de vervoerwaarde van deze lijn. Op de resultaten van deze studie wordt een second opinion aangevraagd. Verder besteedt de nieuwe studie extra aandacht aan de effecten van een nieuwe treinverbinding op het verkeer en (bus)vervoer, natuur en landschap, recreatie en toerisme en de economische ontwikkeling van het gebied. Het onderzoek is gereed in september 2009.
Persbericht Provincie Utrecht
sorry hebben we een welstandscommissie voor deze topicreeks?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef Ireyon het volgende:
Willen jullie vanaf nu weer mooie treinen posten aub![]()
Ik zie iets staan over een falende DHCP-server. In het Frans.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:08 schreef Boschkabouter het volgende:
In station Heerlen kan de OV chipfaal niet eens meer de "Buiten gebruik" foutmelding weergeven.
[ afbeelding ]
dat is de 6703. Die vormen altijd samen een koppeltje. Onlangs gingen ze zelfs samen naar de werkplaats in Tilburgquote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Loc 1251
Samen met een 6700-loc als Leeuwarden-Shuttle te Akkrum (31 juli 2008)
Lange perrons hebben ze daar in Japanquote:Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef Ireyon het volgende:
Willen jullie vanaf nu weer mooie treinen posten aub![]()
Ik begin wel:
[ afbeelding ]
Zelfs de tekst "buiten" klopt niet. Ding staat duidelijk "binnen"quote:Op woensdag 22 april 2009 15:08 schreef Boschkabouter het volgende:
In station Heerlen kan de OV chipfaal niet eens meer de "Buiten gebruik" foutmelding weergeven.
[ afbeelding ]
ik heb het even opgezocht, maar het is toch echt de 6705 volgens de spots op somdaquote:Op woensdag 22 april 2009 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is de 6703. Die vormen altijd samen een koppeltje. Onlangs gingen ze zelfs samen naar de werkplaats in Tilburg
'k Kwam laatst nog dit (ruim 2 jaar geleden geploadquote:Op woensdag 22 april 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lange perrons hebben ze daar in Japandie sets zijn gewoon zonder gekheid 8 of 16 bakken lang telkens
Iig hebben die paaltjes exact het zelfde euvel als de kaartautomaten: Bij volle zon erop worden de schermpjes zwart, gisteren gezien op Horst... Bij beide apparatenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs de tekst "buiten" klopt niet. Ding staat duidelijk "binnen"
Vet hipquote:
Waar lees jij dat ie geband werd? In Forum banmeldtopic. staat ie niet in ieder geval.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:00 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom werd Duvel nou geband? Doodsverwensing richting de gozers in de filmpjes die ik postte?
Dat die conducteur zijn pet niet verliest @ 4.06.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Kwam laatst nog dit (ruim 2 jaar geleden gepload) filmpje tegen;
Vanaf 3:38.. Die snelheidDie lengte
OMG, Fles vind mijn geposte trein geilquote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet hip![]()
Koppelbaar![]()
Botsveiligheid is ook goed naar gekeken
WTF? Ben ik geband?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:00 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom werd Duvel nou geband? Doodsverwensing richting de gozers in de filmpjes die ik postte?
eoa naabquote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF? Ben ik geband?
Test...test...
Nope.
Weet je dat niet dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF? Ben ik geband?
Test...test...
Nope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |