mja, 2.00u gepland en 3,5 uur vertraging, dus wacht nog maar ffquote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou ik ga dus zo maar even naar zevenaar
quote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
mja, 2.00u gepland en 3,5 uur vertraging, dus wacht nog maar ff
Na ja, aggemar leut hetquote:jedoch hatte sie eine kuriose Überführung am Haken. und zwar einen komischen triebzug in weiss+ros+rot. der hatte als Aufschrift "Ansaldo Breda"
broek53 op somda verteld over een locwissel te Em om 2.00u, en hij heeft het vaak bij het rechte eindquote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, aggemar leut het
Wie weet overigens zo zeker dat hij over Zv binnenkomt?
morgenvroeg gewoon op tijd op arnhem-utrecht gaan staan en je bent de eerste die het stel met eieren bekogelt denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef sander89 het volgende:
Ik gooi nog liever eieren naar de V250 dan ik er een foto van maak
Hmm ik virm rond 7:23 oostwaarts... Ik maak kans op een eitje van Sander?quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
morgenvroeg gewoon op tijd op arnhem-utrecht gaan staan en je bent de eerste die het stel met eieren bekogelt denk ik
quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor wie een ei wil gooien: BLUF!
EN ik zie graag het bewijs
Balenquote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen in verwerkte vorm![]()
Niet in een doosje zoals je ze in een normale supermarkt kunt kopen
foto is ook wel genoegquote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BalenGeen eieren tegen de alba morgen. Eens kijken wat de tomaten kosten.
Zij kunnen er om lachen, er komt daar de komende tien jaar eentje paar jaar langs en dan zijn ze er weer van af. Wij moeten er tegen aan kijken..quote:
In Duitsland hebben ze toch veel ervaring met het tegenhouden van transporten per spoor....quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zij kunnen er om lachen, er komt daar de komende tien jaar eentje paar jaar langs en dan zijn ze er weer van af. Wij moeten er tegen aan kijken..
Ik ga er volgende week heenquote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef bork het volgende:
iew!
[ afbeelding ]
Daar hoop ik half juli om 7 uur 's ochtends aan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |