Dan ben je net zo dwaasquote:Op woensdag 22 april 2009 14:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik ben wel eens ontvoerd door buitenaardse wezens
Als je het niet weet dan is het toch een Unidentified Flying Object , wat lul je nou?quote:
Alsof megapixels iets over de scherpte zeggenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Omnyakom1 het volgende:
bijna elk mens op aarde is nu in bezit van een 8 mp pixel camera of meer met alle toeters en bellen eraan maar nog steeds lukt het men niet om haarscherpe foto's te schieten
Waarom blijf je daar dan nietquote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef kaggel het volgende:
ik word dagelijks mee genomen door aliens . EGT WAAR DIT IS NIET SARCASTISCH BEDOELT.
of wel
Het gaat niet om het aantal megapixels, maar om de persoon die de camera vasthoud.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Omnyakom1 het volgende:
bijna elk mens op aarde is nu in bezit van een 8 mp pixel camera of meer met alle toeters en bellen eraan maar nog steeds lukt het men niet om haarscherpe foto's te schieten
Je gelooft zeker ook in complottheoriequote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als je het niet weet dan is het toch een Unidentified Flying Object , wat lul je nou?
Voor wat ruige sex meer nietquote:Op woensdag 22 april 2009 14:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom nemen ze je dan mee?!?!??!
/threadquote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als je het niet weet dan is het toch een Unidentified Flying Object , wat lul je nou?
Oh ja, dat is ook zoiets belachelijks.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je gelooft zeker ook in complottheorie
Omdat je (soms) te irritant bent , Haha Chris (Btw ga jij naar pack)quote:
'quote:
Moeten we Unidentified Flying Object nog even gaan vertalen naar het Nederlands ook? Misschien dat je het dan snapt.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je gelooft zeker ook in complottheorie
Chatten doe je maar ergens andersquote:Op woensdag 22 april 2009 14:23 schreef Porsinck het volgende:
[..]
Omdat je (soms) te irritant bent , Haha Chris (Btw ga jij naar pack)
Maar geloof niet egt in alliens en ufos
beter zouden ze jesse te raa daar houden dan porsinck,quote:Op woensdag 22 april 2009 14:23 schreef Porsinck het volgende:
[..]
Omdat je (soms) te irritant bent , Haha Chris (Btw ga jij naar pack)
Maar geloof niet egt in alliens en ufos
Ja doe even, heb geen zin om daar moeite in te stekenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moeten we Unidentified Flying Object nog even gaan vertalen naar het Nederlands ook? Misschien dat je het dan snapt.
nam je moeder je mee naar boven ?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef kaggel het volgende:
ik word dagelijks mee genomen door aliens . EGT WAAR DIT IS NIET SARCASTISCH BEDOELT.
of wel
Je was de verkeerde. Dus hebben we je maar weer teruggebracht.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
He, waar is je ODOL-boterham gebleven?
Ik was van plan om mijn penisbrood avatar na een paar dagen weer terug te nemen, voor dubbele irritatiequote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik was van plan om mijn penisbrood avatar na een paar dagen weer terug te nemen, voor dubbele irritatie
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef kaggel het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Alsof ik dat via internet boek
Volgens mij doe je dit expresquote:
Nee, ik zeg dat je een dikke stumper bent, een kutnoob. Lezen is echt té moeilijk voor je, he?quote:
Ik wel meer dan eensquote:Op woensdag 22 april 2009 14:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dank je voor de complimentenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je een dikke stumper bent, een kutnoob. Lezen is echt té moeilijk voor je, he?
Heuvel?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wel meer dan eens! Geweldige feestjes hoor op Venus
!
Dat is echt nepquote:Op woensdag 22 april 2009 15:19 schreef Sadiar het volgende:
Owja en the x-files dan Gupje?![]()
Zeker ook allemaal nep
Nee alstublieftquote:Op woensdag 22 april 2009 15:19 schreef Sadiar het volgende:
Zeker ook allemaal nep
Nee, dat is wel echt.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:19 schreef Sadiar het volgende:
Zeker ook allemaal nep
Het schijnt zelfs zo te zijn dat die hele holocaust ook echt gebeurt isquote:Op woensdag 22 april 2009 15:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt.
Schijnt zelfs dat in WOII Big Brother bestond. Overal hangen er camera's. Later hebben ze daar een film van gemaakt en de beelden gebruikt:
Schindlers List.
Je UIquote:Op woensdag 22 april 2009 15:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs zo te zijn dat die hele holocaust ook echt gebeurt is
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Inderdaad een hele hoop Thaise balonnen en satelieten dit jaar, als die topics zo lees.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef oxylus11 het volgende:
Veel Ufo's gesignaleerd in nederland afgelopen jaar. http://www.ufoplaza.nl/viewforum.php?f=2
Meldt hier al je waargebeurde 100% echte UFosightings![]()
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=UfoReport&file=form
Fascinerend dat er in Nederland mensen zijn die zich hier serieus mee bezighouden.
Een Iridium satteliet was dat. En die worden idd vaak voor ufo aangekekenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:24 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Inderdaad een hele hoop Thaise balonnen en satelieten dit jaar, als die topics zo lees.![]()
Toch vind ik het niet zo gek hoor dat er dergelijk forums zijn voor mensen die willen weten wat ze gezien hebben.
Ik heb zelf ook wel eens op Internet zitten zoeken naar iets dat ik gezien had. Niet dat ik dacht dat het aliens waren, maar ik vond het wel grappig om uit te zoek wat het was. 't Bleek trouwens een roterende sateliet te zijn geweest die met een vaste regelmaat zonlicht reflecteerde. Het aantal 'sightings' van exact hetzelfde fenomeen van mensen die er heilig van overtuigd waren dat ze aliens hadden gezien was trouwens ook wel hilarisch![]()
iddquote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja die foto's dat kan meestal vanalles zijn. Vooral die 'mysterieuze lichtbollen'.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef TLC het volgende:
Het valt me op dat als er een ufo gezien wordt er altijd "toevallig" een camera in de buurt is om het vast te leggen en dan zijn de beelden nog onduidelijk ook
Mensen die (onverklaarbare) waarnemingen in deze complexe wereld en het complexe universum versimpelen met slechts één voorbeeld en daarmee het hele fenomeen belachelijk maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef Gupje het volgende:
Mensen die denken een Ufo gezien te hebben![]()
UFO gefotografeerd bij Pijnacker?
wat ben jij dom zeg..... Zeker geen idee waar UFO voor staat? Pauperquote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef Gupje het volgende:
Mensen die denken een Ufo gezien te hebben![]()
UFO gefotografeerd bij Pijnacker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |